Simple vásárlói tájékoztató







Bocs, de mégsem téged kereslek

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > artemisz > 13


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


artemisz blogja


Karcolatok
Apróságok, amik néha felbosszantanak, vagy örömet szereznek...

Csak úgy. :)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Bocs, de mégsem téged kereslek
#13 (2016-11-25 09:09:22)

Igen, tudom, bármikor előfordulhat, hogy egy jónak induló ismerkedés úgy alakul, hogy mégsem...

Miért nem lehet ilyenkor leírni, hogy "bocs, de mégsem téged kereslek"?
Még a szemembe sem kell néznie.
Tudom, gerinc... Tudom, sokkal egyszerűbb nem válaszolni, nem reagálni semmire...

Ezt tényleg annyira nehéz megtenni?

20 hozzászólás |

Hozzászólások

artemisz
#20 (2016-11-30 21:50:35) |
#agave: Eddig egyetlen olyan adatlapot olvastam, ami arra inspirált, hogy megszólítsak valakit, még a korábbi regemen...
És ezt annak tudatában, hogy sajnos a távolság miatt esélytelen, hogy szóba kerüljön. De ehhez nagyon ütős adatlap kell.
agave
#19 (2016-11-30 21:45:41) |
#artemisz: Csak egy ötlet volt, hiszen a netes szex(partnerkereső, nem az élet.  Nincs nonverbális kommunikáció, ami nagyon megnehezíti. Nekem a legjobb élményeim, majdnem üres adatlapos férfiak voltak. Meglepően intelligens és korrektek. 

Amikor nem keresnek éppen én már  nézelődöm és ha egy gondolat megérint, megmosolyogtat, vagy megtetszik, levelet irok (nagy ritkán ) Ebből istanultam sokat. És a társkereső férfiaktól. Itt nincs tét, Csupán tapasztalatot cserélni, beszélgetni . 
Az a tény, hogy itt vagyunk, hajaz arra, hogy hiányzik valami ahogy mindenki másnak aki egy ilyen oldalon dekkol időnként.Nem szégyen ismerkedni, nem szégyen kezdeményezni sem, hiszen úgyis csak személyesen dől el minden. 
Ha csak ülünk egy ablak mögött, és várunk, lehet elmegy előttünk az aki érdekes lehet, hiszen nem mindenki néz be minden ablak mögé vagy éppen valami elvonja a figyelmét.  Bár, ha "meg van írva" akkor összejön úgyis. Nincs szabály, szerintem tedd, amit jónak látsz, bár néha nem árt engedni, (ésszel)  mert az idő halad és nem leszünk fiatalabbak :-)
artemisz
#18 (2016-11-29 23:12:42) |
#agave: Ahhoz, hogy kezdeményezzek, nagyon patent adatlap kellene...

Meg különben is, egy férfi legyen férfi! Nálam ez is egyfajta előszűrő. ;)
agave
#17 (2016-11-29 23:04:49) |
#artemisz: Igazad van , tényleg elkerülte a figyelmemet. 

Sajnálom, de úgy rémlik arról is vannak férfiak.
Nem is tudom, talán a keresőben érdemes lenne úgy beállítanod a szűrőt és kezdeményezhetsz te is, ha valaki szimpatikus. Ez is teljesen normális.

De! Ha megteszed, itt is ugyanaz lép érvénybe, ha nem válaszolnak, vagy nemleges a válasz, az NEM neked szól és nem rólad. Tovább kell lépni, és egyszer biztosan sikerül. :-) 
artemisz
#16 (2016-11-29 22:47:03) |
#agave: Egy dolog van, amit ilyenkor figyelmen kívül hagytok... az pedig a lakhelyem.
Ebből kifolyólag sokkal kevesebb levelet kapok (gondolom), mint ti... Így sokkal kezelhetőbb a helyzet, nem okoz problémát mindenkinek írni.
Úgy vagyok vele, ha valaki veszi a fáradtságot, és normálisan ír, ha nem is őt keresem, annyit megérdemel, hogy válaszoljak neki.
agave
#15 (2016-11-29 22:37:30) |
Huu , ez érdekes
Nagyon egyetértek a lányokkal, kedves artemisz.

Sajnos a férfiak egy része, csak szájhős és esze ágában sincs találkozni. (Vagy ahogy potenspasit irja "besz@rik a találkozó előtt. :D)  A másik nagy része, , pedig, azonnal akar mindent. Úgyhogy jobban jársz, ha megfogadod a tanácsokat és nyugodtan futtasd egyszerre több szálon is a fiukat. Ha talánt mondunk, azt ők ugyis igennek veszik. Én elmondom, hogy bocs de több szálon beszélgetek, van aki farkát behúzva lelép, van aki beszáll. Van hogy hetekig egy potenciális partner se ir rám, és ahogy írtad, ha jön egy szimpatikus jön mellé 5 másik hasonlóan szimpatikus. Na itt tényleg jó szűrő a kitartás. Sajnos a jó pasikra akad jó csaj is ahogy elnézem, hiába sokkal több a pasi, a többség kispályás. eleinte én is válaszoltam minden levélre, aztán nem maradt időm semmire. Nem lehet mindenkinek irni magyarázkodni. Aki ismeri már az ilyen oldalakat megpróbálja újra, ha felkeltetted az érdeklődését.
Itt másként értelmezzük a szabályokat, lehet hogy éppen nem olyan hangulatban vagyunk, ezt pandora fogalmazta meg jól lejjebb, "nem most", de lehet később már beérik valami. 
Az egyetlen szabály számomra : Nem veszek komolyan senkit, ameddig nem beszéltünk telefonon minimum, de még akkor is fenntartással vagyok iránta, addig , ameddig személyesen nem éreztem az "auráját". Sokak nagyon jól irnak és jó érzések kerítenek hatalmukba, de amikor meghallom, vagy meglátom, háát elszáll minden vonzalom, amiről azt hittem lehet valami több is belőle. :-) 
De a lényeg , ha valaki eltűnik, az nem a te értékedet jellemzi, hanem az övét. Ne érezd magad rosszul emiatt, vannak itt nagyon értelmes szórakoztató férfiak, akikkel jól el lehet beszélgetni, függetlenül attól lesz-e belőle személyes kapcsolat. További jó és sikeres keresést :-) elsősorban neked, de mindenki másnak is.
fakutya
#14 (2016-11-28 10:55:13) |
#artemisz: 
Persze, elvárható lenne, ahogyan sok minden más is, aztán mégsem úgy van.
artemisz
#13 (2016-11-28 10:23:13) |
#fakutya: Csak tudod, én minden levélre válaszolok. ;)

Persze, elfogadom, ha nem... De ha váratlan a fordulat, talán úgy fair, ha megírja, nem?
fakutya
#12 (2016-11-28 09:24:36) |
Már leírták de ez majdnem olyan, mint amikor egy levélre nem válaszolnak. Azt jelenti, hogy nem és ezen illik napirendre térni.

Ám ha ez elfogadott az egyik oldalon, vajon miért nem az a másikon?
esther
#11 (2016-11-26 15:56:22) |
#artemisz: 
Nyugodtan ismerkedj több soron, simán és lelkiismeretfurdalás nélkül.Mitől is lenne, ha felelőtlenül nem ígérgetsz? ;) 

Valóban szűrő itt, ha valaki kitartó. 

Szerintem nem kell kizárólagosságot várni, csak azután, ha már komolyabban érdeklődtök egymás iránt.
Engem legutóbb azzal riasztott el magától egy férfi, hogy szinte naponta randizott. Nem szerettem volna az "egyik" lenni...pedig amúgy szimpi volt, de ezzel valamiért eldicsekedett. :napersze:  ( talán, hogy le ne maradjak róla?? :o  ) 
Csak akkor lépek ki a virtualitásból, ha valóban érdekel valaki. Máskülönben naponta lehetne találkozni, a levelezés-beszélgetés viszont kötetlen.
Adj több esélyt magadnak. :) 
artemisz
#10 (2016-11-26 01:40:57) |
#pandora: Hát, sajnos valóban ez a tendencia... Hetekig a fene sem ír rám, aztán jön valaki, aki megmozgat bennem valamit, és rögtön ilyenkor akar mindenki ismerkedni...
Valóban, olyan még nem volt, hogy döntenem kelljen... De ettől valamiért tartok...

Bár az igazság az, hogy még egyetlen olyan férfit sem sikerült találnom, akivel kölcsönösen megfelelünk egymás elvárásainak és ne tűnt volna kámforrá...
pandora
#9 (2016-11-25 20:28:56) |
#artemisz: 
Ezt nevezem pozitív gondolkodásnak! :) Hogy több szálon is annyira jól alakuljon hogy ne tudj dönteni... :D De ha így alakul, akkor jól alakul. ;) És választhatod azt amelyik tényleg tuti. Abból mindig csak 1 van így is úgy is.

És mindezt pont ezért mondom, mert a többség csak az időd rabolja. És mire ez kiderül, már sok időd benne van. A nyitott kapu kevesebb időrablás, hatékonyabb keresés. :) 

A végén meg ahogy Duncan MacLeod mondaná, úgyis csak egy maradhat. :)

artemisz
#8 (2016-11-25 20:23:12) |
#pandora: Csak tudod, én egyetlen valakit keresek... ;)
Ha párhuzamosan több emberrel ismerkednék, a végén egyrészt nem tudnék dönteni, másrészt háremre sajnos egyáltalán nincs időm. :D

Így ha valakivel úgy látom, alakulgat valami, többnyire felfüggesztem a keresgélést...

Tehát nem csak arról van szó, hogy nem jó érzés, hanem ha nem tudom, mi a helyzet, azzal úgy érzem, az időmet rabolja!
pandora
#7 (2016-11-25 19:46:47) |
Szerintem eleve hagyd nyitva másoknak a kaput. Miért ne tehetnéd, amikor csak beszélgetsz valakivel? Hűségesnek lenni valakihez, ahhoz azért sokkal több kell pár netes levélváltásnál.

Hogy lehet szűrő? :) Nem direkt lett, csak így alakult, de tök jól beválik. Azt jelenti, a pasi nem kényszeres, nem nyomulós, és nem sértődős. Amúgy úgy érzem, ha valakinek nem válaszolok egy ideig vagy halogatom a találkozót, semmi különös nem történik amiért berzenkedni kéne. Hiszen nem várom el hogy rám várjon, ismerkedjen nyugodtan, élje az életét, aztán majd ha kialakul kialakul, ha nem, nem. Élvezze ki a szabadság utolsó perceit, mert viszont ha már ágyba bújtam vele, akkor nem illik fűvel-fával ismerkednie. :D :D

Na de vicc nélkül, egyikünk sem szalad el, ha meg mégis, akkor nem így rendeltetett... a szűrő maga a filozófia. Ha valaki ilyen alkat, azzal általában jól kijövök. Ettől lett szűrő.

Nekem is tűntek már el pasik, és azt nem mondom hogy telesírtam a párnám, de valóban okoz egy rossz érzést az emberben, nem értjük miért. Már nem nagyon izgat. Ha úgy tűnik el hogy már találkoztunk, akkor ha előkerül lepattintom, ha úgy tűnik el hogy szexeltünk akkor elküldöm a francba, de ha úgy tűnik el hogy még nem találkoztunk, akkor ott folytatódhat felőlem ahol abbahagytuk.
potenspasit
#6 (2016-11-25 19:30:27) |
#artemisz: BESZART, ennyi... vannak sokan, akik a randi előtt egy órával szarnak be annyira, hogy el sem mernek menni rá, kimentik magukat, vagy azt sem  :merges: , lépjél tovább szépen, az ilyen vastagon benne van a pakliban
artemisz
#5 (2016-11-25 18:23:34) |
#pandora: Nem, nem volt találkozás. Csak eltűnt.... Rákérdeztem, elolvasta, válaszra sem méltat. És nem, nem 1-2 napja...
Már bocs, de ez hogy lehet szűrő? Felnőtt emberek vagyunk...
Ha meggondolta magát, szíve joga. Csak szóljon, mert akkor másoknak nyitva hagyom a kaput...
És az a morbid, hogy ez zsinórban a harmadik...
Az elsőért aggódok kicsit, mert azóta sem lépett be. A második nemes egyszerűséggel törölte magát...
Ő meg nem foglalkozik velem.... Pedig elvileg ma találkozhattunk volna....
pandora
#4 (2016-11-25 18:06:33) |
Nem ismert a körülmény, hogy meddig jutottatok. Találkozás volt-e, vagy csak megszakadt a levelezés.

Ha volt találkozás és eltűnt, akkor nem tetszel neki. Én nem is várnám nagyon el hogy a pasi ezt túlragozza. :)
Ha nem volt találkozó, akkor pedig lehet hogy egyszerűen azért nem írja hogy nem téged keres, mert nem igaz. Mondjuk közbejött valami amit nem akar elmesélni, de még nem döntötte el a dolgot...elnapolja.

Tudom nem szép dolog, de ezt speciel én is szoktam csinálni. Azért nem írom azt egy pasinak hogy nem őt keresem, mert nem igaz. Lehet hogy őt keresem, csak nem most. Így halogatom-halogatom, aztán vagy megsértődik és elküld a jó édes anyucikámba, vagy türelmes, néha keresi a kapcsolatot velem, és találkozunk. Nálam pont ez volt eddig a legerősebb szűrő. Aki ezen átment, a mai napig maradt a kapcsolat. Ha nem szex akkor baráti.

Szóval ne ítélkezz elhamarkodottan. :)
stormborn
#3 (2016-11-25 17:46:37) |
Igazad van, de téged egyébként ez kielégítene? Lehet ez már nagyon irreális "elvárás", de nekem az is jól esne, ha kiderülne, hogy mi az oka a változásnak. Én elemző típus vagyok, és valóban jó lenne tudni, hogy miért van az, hogy hetek óta beszélgetünk napi szinten, aztán egyszer se szó se beszéd eltűnik. Arról nem beszélve, hogy ilyenkor nyilván magamban kezdem el keresni a hibát. 

Láttam nem egy női adatlapot, ahol elég bunkó stílusban le volt írva, hogy a válasz hiánya az egyenlő a nemleges válasszal, értsétek már meg...
Ráadásul ezeket olyan oldalon olvastam, ahol korlátlan üzenetet lehetett küldeni. Én nem mondom, hogy minden egysoros, bunkó levélre válaszolni kell, de szerintem a normálisan megírt, tartalmas levelekre illene. De ha már nem válaszol, legalább ne neki álljon még feljebb. 
borzaslany
#2 (2016-11-25 17:22:34) |
Pasiknak főleg nehéz : :P  :P ) Inkább homokba dugják  a fejüket 
csakkezimunka
#1 (2016-11-25 11:17:40) |
Igen, ennyire nehéz. :(












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.