Simple vásárlói tájékoztató







Diszkréció a nyitott kapcsolatokban

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > artemisz > 14


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


artemisz blogja


Karcolatok
Apróságok, amik néha felbosszantanak, vagy örömet szereznek...

Csak úgy. :)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Diszkréció a nyitott kapcsolatokban
#14 (2016-11-29 13:09:07)

Mindig tanulok valami újat. 
Igen, azok közé tartozok, akik nem függetlenként tilosban járnak.
Erre most sikerült belefutnom egy olyan páros férfitagjába, akik nyitott kapcsolatban élnek (az ilyet egyébként mindig is irigyeltem).
A férfi szimpatikus, képről, stílusról egyaránt.... Szexuális kultúrája is rendben lévőnek tűnik, szóval úgy nézett ki, hamarosan rátérhetünk az első randi témájára.
Erre kiderült, hogy a nyitott kapcsolat náluk nem csupán arról szól, hogy egymás engedélyével kalandoznak. A hölgy látta a képemet, szimpatikus vagyok neki állítólag.
Ki nem beszélnek, csak megmutatott.... 

Lehet, én ragozom túl. Azt elfogadom, hogy nem akar neki hazudni.... De engem nem kérdezett meg, hogy mit szólnék hozzá, ha megmutatna....?

Így tovább keresgélek...

48 hozzászólás |

Hozzászólások

artemisz
#48 (2016-12-03 23:41:37) |
#pandora: Akkor az azt jelentené, hogy a férjem már nem jelent annyit, mint most. 
Hidd el, tudnám kezelni a helyzetet... ;)
pandora
#47 (2016-12-03 23:03:53) |
#artemisz: 
És mi van ha beleszeretsz a szexpartneredbe? Mi van ha úgy érzed, vele szeretnél este elaludni és reggel felébredni? Akkor egy óriási csapdává válik a szituáció.

Márpedig ahol szex van, ott bármikor robbanhat a bomba, megjelenhet az érzelem...
artemisz
#46 (2016-12-03 22:31:17) |
#pandora: Nem tudok veled egyetérteni. Több, mint 20 éve vagyok a férjemmel. És nem, nem kényelemből. Szeretem. Persze, ez nem az a mindent elborító lázas szenvedély, mint 20 éve, de van szeretet, tisztelet, megbecsülés, vágy.
Az, hogy valami hiányzik, amit máshonnan próbálok megszerezni, az ezeket nem teszi semmissé.
De aki soha nem volt így ebben, erről az oldalról, az ezt nem látja.
Amikor nálam először feltűnt az a bizonyos harmadik, konkrétan a házasságomat mentette meg.
Nem sűrűn kacsintgatok félre, nehogy azt hidd. De biztos vagyok benne, ha soha nem tettem volna meg, már régen nem lennénk együtt...
gabor0827
#45 (2016-12-03 22:23:48) |
#pandora: Ha csak a saját kényelme miatt maradt, akkor az a kapcsolat már régen halott volt a harmadik előtt.


Azonban én magam is tapasztaltam már azt az őrjítő fizikai vágyat ami magával ragadja az embert ész nélkül, ám felébredve belőle tudja hogy hol a helye....
pandora
#44 (2016-12-03 22:20:50) |
#gabor0827: 

Igen, ez az egyik ideológia. Lám-lám, de jó nekem, nem hagyott el a másikért. Csak épp közelebbről megnézve ez már nem így fest.
Közelről nézve inkább így fest:
Lám-lám, nem hagyott el a saját kényelméért. :( És ebben hol vagyok én? :(

Akkor tudom elképzelni ezt, ha mindkét emberben hajszálnyira egyszerre szűnnek meg az érzelmek. Ha nem így van, az az egyiknek fáj. És ha az egyiknek fáj, akkor mindkettő megkapja a magáét. Így vagy úgy.

gabor0827
#43 (2016-12-03 22:16:20) |
#pandora: Igazad van.
Én a márciusban lezárt kapcsolatommal tanultam meg ezt.
Előtte sosem zavart ha a párom kikacsingatott egy nőre. Egyszerűen azt nem tartottam megcsalásnak.
Ám most először találkoztam érzelmekkel ebben a helyzetben, és így már teljesen más volt a leányzó(k) fekvése.


Ugyanakkor  sok kapcsolatban működik a dolog. Éveken, évtizedeken át.
Van ahol még meg is erősödik a kapcsolat, hiszen vagy megtanulnak újra küzdeni a másikért, vagy megbecsülik azt hogy még a fiatalabbért sem hagyták el őket.

pandora
#42 (2016-12-03 22:10:07) |
#gabor0827: 
Persze. Tökéletes leves, csak hiányzik belőle a hús. :(

Az ritkaság, amit írsz, hogy a harmadik feltűnése után még lesz tartósan kölcsönös szeretet és megbecsülés. Én sajnos azt látom - és személyesen is azt tapasztaltam - hogy a harmadik feltűnése után szépen lassan és alattomosan, észrevétlenül leépül az a bizonyos béke és megbecsülés is. :(

gabor0827
#41 (2016-12-03 21:56:57) |
#pandora: Van igazság a mondanivalódban, csak rossz szavakat használsz hozzá.  :-)

Ha megjelenik a harmadik, akkor nem a házasságnak, vagy a kapcsolatnak van vége, "csupán" a szerelemnek.

De ettől még le lehet élni egy életet békében, és kölcsönös megbecsülésben, ami messze több mint amit a valóvilágon, és bigbrotheren felnőtt nemzedék produkálni tud akár egy izzó szenvedéllyel égő szerelmi kapcsolatban is...
pandora
#40 (2016-12-03 21:52:11) |
#gabor0827: 

Mindenki úgy él, ahogy nyilván neki a legjobb. Csak a saját véleményemet tudom ezzel kapcsolatban elmondani. 
Szerintem ha egy kapcsolatban vagy házasságban feltűnik a harmadik, akkor legyen az nyitott, csukott, diszkrét vagy nyilvános... - annak gyakorlatilag VÉGE. 
Onnan kezdve lehet önámítani, megmagyarázni, vigyázni a maradékra, óvni a vagyont vagy a közös érdekeket, gyártani az ideológiákat...de az ami volt valaha, elveszett. Aztán hogy ami marad, az kinek elég és kinek nem...ez már vérmérséklet, érzelmi beállítottság, bátorság és megalkuvás kérdése.

gabor0827
#39 (2016-12-03 21:50:12) |
#artemisz: Ott a hiba hogy csoportokban kezeled a pasikat. "Egyedülálló pasik" "nős férfiak".
Egy indiszkrét férfi szingliként, és házasként is indiszkrét.
Legyen az nyitott házasság, vagy csak kikacsingatós.

Tekintve hogy a a hűtlenkedést én mármár doktori szinten űztem (kikacsingatóként és szeretőként is) így elég sok kapcsolatba láttam bele. Egy férfi diszkréciójára sosem garancia a házasság, hiszen lehet hogy otthon csendben van, de a haverok előtt még járhat a szája. És az esetek többségében jár is.

A diszkréciót nem a kapcsolati státusz garantálja, hanem az értelmi színvonal, és/vagy a másik féltése.
(Az viszont hogy egy ilyen fajta érzelmi szál milyen gebaszt tud okozni, hát az megér még egy másik blogot is...)
gabor0827
#38 (2016-12-03 21:26:33) |
#pandora: Az utóbbi pár évben számtalan kapcsolatban voltam én a szerető.
Volt jó pár ahol a férj tudtával, és engedélyével.

Ez elsőre jól hangzik, ám idővel horrorisztikus eseményeket tud szülni.
A "legviccesebb" az amikor a férj megjelenik bepiálva (kinézte az asszony gps-éből a címem) és meginvitál kibeszélni az asszonyt.
A legkellemetlenebb mikor felhív (másik férj) hogy tanítsd meg neki azt amit a nejével csinálsz.

Soksok évi szeretői státusz alatt egyetlen férjben volt annyi gerinc hogy elém álljon és megpróbáljon küzdeni a házasságáért. (Szegénykém két fejjel alacsonyabb volt, és csak azért nem halt meg ott helyben, mert becsültem az elszántságát.)
A többség csendesen szemet hunyt, vagy még rosszabb próbálta "nyitottan, felvilágosultan" kezelni a dolgot.
gabor0827
#37 (2016-12-03 21:19:15) |
#pandora: Én éltem nyitott házasságban.
Ismertem a párom szeretőjét, és roppantul zavart hogy olyan mélyen alul választott szellemileg, és erkölcsileg. (A pasi nem volt más mint egy "kockás has". Ennyi volt az összes tudománya.)

Én viszont sosem adtam ki a barátnőimet, egyrészt mert ha azt gyanította hogy X az, akkor igen ellenszenvesen kezdett viselkedni vele, másrészt viszont roppant szórakoztató volt ahogy próbálta megtippelni ki az, de soha, egyetlen egyszer sem sikerült eltalálnia.  :-)

(A legnagyobb poén az egészben, hogy a csaj akivel az utolsó két évben végig "vádolt" az valójában Mr.Kockahassal járt össze, olyannyira hogy azóta össze is költöztek.  :-D)

A diszkréció fontos dolog amíg a családi békét őrzöd.
Megfűszerezi a kapcsolatot, ad neki egy jókora löket extra izgalmat.

De hosszútávon kivégzi a kapcsolatot.
gabor0827
#36 (2016-12-03 21:05:24) |
Egyrészről valóban úgy lenne korrekt hogy megkérdez mielőtt kiad a nejének.
Másrészről viszont te vagy az aki a nő "játékával" akarsz játszani, így onnan is jogos kicsit a dolog!  ;-)
artemisz
#35 (2016-12-02 19:08:50) |
#pandora: Erre most ebből a történetből rájöttem... Kénytelen vagyok elfogadni, hogy ezeknek a férfiaknak nem számíthatok a diszkréciójára. Én már nem is lovagolok ezen. Megtanultam a saját börömön, a továbbiakban őket nem tekintem potenciális célcsoportnak, ennyi.
pandora
#34 (2016-12-02 18:28:35) |
#potenspasit: 

Szerintem minden pasi akinek van párja, elmondja a párjának. Mert amelyik nem, az egyszer lebukik, és onnan kezdve nincsen párja.

artemisz
#33 (2016-12-02 08:37:07) |
#pandora: Rátapintottál a lényegre. Ezért keresek olyan férfit, aki maximálisan diszkrét, aki mellett nem kell ezen parázni. ;)
pandora
#32 (2016-12-02 08:33:49) |
Hát nem tudom. Értem én a lényeget, de nekem ekkora parázásban már nem is lenne az igazi... :(

potenspasit
#31 (2016-12-01 00:22:09) |
bizisten, nem is értem, amit beszéltek! ha független, ha nem, magától értetődik, hogy nem mutogatom a képeit , és nem is beszélem ki a kapcsolatunkat  :o de látom, pasik is csinálják ezt, nemrég a közös cseten mondta nekem egy nő, hogy a párja mindent elmondott neki rólam
artemisz
#30 (2016-11-30 18:00:26) |
#pandora: Csakhogy a te pasijaid függetlenek. ;)

A másik: amikor megmutatta, nem tudhatta, hogy szimpatikus leszek. Nem tudhatta, esetleg nem-e vetélytársam a munkahelyemen....
Ezek elvek. Amik nekem fontosak. Ennyi....
pandora
#29 (2016-11-30 17:49:21) |
#artemisz: 

Hát...igaziból egy kicsit sem hinném, hogy reális lehet hogy a szeretőd felesége - akinek mellesleg még szimpi is vagy - akarna téged lebuktatni bárhol is... ez nekem sántít.

Igen, szebb lett volna ha erről tájékoztat...de mondjuk amikor a barátnőmmel megdumáljuk a pasis dolgokat vagy megmutatunk egymásnak pár fotót, akkor őszintén bevallom, nem kértem még engedélyt hozzá egy pasitól sem. Szerintem néznének dülledt szemekkel hogy mit akarok, vagy felajánlanának hogy személyesen is megmutatják a barátnőmnek a nem látható részeket... ;)


artemisz
#28 (2016-11-30 16:03:08) |
#esther: Tény, nemrég óta vagyok itt, nincs ebben rutinom, beismerem. De tudom, mi zavar, mi nem, mi fér bele, és mi nem.
Ahogy Pandorának nem fér bele a nős pasi, nekem az nem fér bele, hogy konkrétan a kilétemről tudjon.
Több, mint 20 éve vagyok férjnél, szeretem a férjemet, fontos a házasságom. Ráadásul kisvárosban élek, vezető beosztásban dolgozok. Számomra igenis fontos a maximális diszkréció.
esther
#27 (2016-11-30 15:54:47) |
#artemisz: 
Nem veszem bántásnak, mert kedvellek.  :)  
Erről most másként gondolkodunk. Na és mások a tapasztalataink is. :) 
artemisz
#26 (2016-11-30 15:48:24) |
#esther: Nem bántásképp, de imádom, amikor előadjátok, hogy engem teljesen más zavar, mint amit én gondolok....:D
De komolyan... Ha az elején elmondja, hogy mindent megbeszélnek, vagy előjön azzal, hogy a felesége jóváhagyása kell, már ott rövidre zárom a témát, és elköszönök.
Van ismerősöm, aki nyitott házasságban él, de ott csak arról szól, hogy nem tekintik megcsalásnak, nem mennek a Dunának miatta, de nem is tartanak egymásnak élménybeszámolót.
Persze mindenki más... Én csak azt mondom, ha valaki kiírja, hogy diszkrét kapcsolatot keres, az nem azt jelenti, hogy van kivétel... ;)
esther
#25 (2016-11-30 15:41:43) |
#artemisz: 
Hmm  :napersze:  igen..amennyiben azt mondja neked : én a nejemmel mindent megbeszélek, akkor ez is benne van. 
Szerintem nem vétett ezzel olyan óriási bakit, hogy azonnal lekoptasd, de valószínűleg téged ez zavar ilyen formában, és nem a kép megmutatás miatt.

Szerintem hozzád hasonló cipőben járó partner illik, aki szintén a tilosban jár. Így talán a közös titok jobban összehoz, és nincs az a kellemetlen "kellék érzésed" :) 

Egyébként voltam olyan szituban ( nem is egyben az elmúlt évek során) ahol voltam harmadik,de úgy hogy mindhárman élveztük egymás társaságát egyszerre, egy időben. :)  Ha egy picit is kelléknek éreztem volna magam, vagy valamiféle pótléknak, hát biztosan nem megyek bele a játékba. Én ott maximálisan egyenrangú voltam azzal a párral. Sőt, még én voltam a sors kegyeltje, hiszen mind a ketten engem akartak! :pirul: 
Nyilván ez más élmény, csak az érzések lehetnek ugyanazok, vagy hasonlóak,  hogy kellék vagyok vagy sem.
Ezért mondom, hogy inkább keress hasonlót magadnak. Nős pasi, aki megbecsül.Aki nem ugrál( szexel össze-vissza) akinek kevés a lehetősége.. Aranyat ér. ;) 
 
(Tudom pandi te sosem  :D  )
artemisz
#24 (2016-11-30 15:28:57) |
#esther: Erről akkor is illik szólni előre, nem? 
csintalanka
#23 (2016-11-30 15:27:32) |
#esther: Így is fel fogható a dolog. ;)  De akkor tájékoztassa a 3-ik felet is szerintem  :) 
esther
#22 (2016-11-30 15:23:59) |
#csintalanka: 
És mi van akkor, ha kettejük között-  nem csak őszinteség van - a nyitott kapcsolatban, hanem egy olyan megállapodás, hogy a másik megvétózhatja a neki nem szimpatikus partnert. Gondolj bele! Így még az jön le belőle, hogy artemisz a feleségnek is szimpi volt, és "áldását" adta a légyottra. Pozitív megközelítés. ;) 
esther
#21 (2016-11-30 15:21:26) |
#potenspasit: Ennyire nem lehetsz megszorulva?! :o 
csintalanka
#20 (2016-11-30 08:48:20) |
Tökéletesen egyet értek veled.Nem volt joga meg mutatni a fotodat mivel te csak vele szerettél volna találkozni. 
artemisz
#19 (2016-11-29 22:34:53) |
#potenspasit: Értem... Akkor az teljesen más kategória, amin megbukott...

Szerintem én el sem mentem volna. Nálam a diszkréció alap. És ez elvi kérdés...
potenspasit
#18 (2016-11-29 22:31:20) |
#artemisz: elmentem, bár ne tettem volna! Horror volt. Volt párja, ezért engem a másik lakására invitált, amiből átmenetileg v végleg kitette az albérlőjét. Hát az akkora szutyok volt, hogy a táskámat se mertem letenni sehova! :(
artemisz
#17 (2016-11-29 22:25:52) |
#potenspasit: És ezek után elmentél a randira? :D
potenspasit
#16 (2016-11-29 22:23:09) |
Erről eszembe jut egy történet. Megismertem itt egy férfit, éppen a megbeszélt első randira tartottam, amikor láttam, hogy késni fogok. Felhívtam, hogy szóljak neki a késésről. Az öccse vette fel a mobilját, mert siettében otthon felejtette az asztalon. Most figyelj: az öcsi tudta, ki vagyok, azt, hogy most fogok randizni a tesójával, látta a képem, és megkérdezte, hogy vele is randiznék-e??! :O
potenspasit
#15 (2016-11-29 22:18:31) |
világos, mint a nap, a képet neki szántad, nem másnak, mégis megmutatta, akkor séta
agave
#14 (2016-11-29 21:40:41) |
Megértem, azt is aki nem érti, de egyetértek veled, ha valakitől diszkréciót kérsz az vonatkozik a nyitott kapcsolatára is. Gerinctelen alak . Mielőtt megmutatta volna a képet, engedélyt kellett volna kérnie. 
Egy példa, a munkahelyen is végzünk olyan dolgokat, tudomásunkra jut olyasmi, amit diszkréten kell kezelni. Azt sem oszthatjuk meg, sem szülővel, sem testvérrel sem társsal. A diszkréció mindenkire vonatkozik, nincs kivétel. Az adott szó kötelez.  
Ez tényleg megnehezíti a keresést, :-) de nem reménytelen.
Sok sikert, és remélem találsz diszkrét szeretőt.
artemisz
#13 (2016-11-29 20:10:02) |
#stormborn: Nem, egyáltalán nincs önértékelési problémám. 
Igen, lehet, ez csak az én agyszüleményem. De ott motoszkálna bennem minden egyes alkalommal. 

Ez nem egy hosszú kapcsolat, ahol meg kell beszélni a félreértést. Mert ha ezt előre közli, akkor megmondom, hogy sorry, ez nálam nem fér bele, nem egymást keressük...
És igen, lehet ez volt neki evidens. Attól még elvártam volna, hogy ezt jelezze....

Mikor rákérdeztem, őszinte volt. Mondom, nem rá haragszom elsősorban. Én is rákérdezhettem volna korábban.

Megoldás nincs, nem is keresek. Ez nem az én műfajom, ennyi. Megingott benne a bizalmam, így önmagam hülyeségeit ismerve tudom, nem lett volna értelme folytatni. Pontosabban elkezdeni, hiszen annyira az elején voltunk.
És csak azért esett rosszul, mert azt hittem, ennyi idő alatt végre megtalálom, akit keresek... 
És végre úgy tűnt, megtaláltam. És megint kiderült, hogy mégsem.
A csalódottság nem is igazán a személyének szólt, és még csak nem is biztos, hogy ennek a helyzetnek...
Hanem hogy megint nem jött össze... :/
stormborn
#12 (2016-11-29 19:55:32) |
#artemisz: Gyakorlatilag ki is emelted a lényeget a válaszban. 

"amiről számomra evidens volt, hogy diszkréten kellene kezelnie?"

Ez csak számodra volt evidens. Nem ismerem a kapcsolatukat, de ha valóban mély, akkor számára viszont az az evidens, hogy neki megmutatta. A többi, amit leírtál, hogy részletesen elmesélni a dugást, meg mindent, az már a te agyad szüleménye, ahogy az is, hogy emiatt nem tudsz benne megbízni. Ezért mondtam, hogy a legjobb tanács, amit adhatok, hogy ezeket a dolgokat próbáld rendezni magadban.

A fickó egyáltalán nem árulta el a bizalmadat, ilyen helyzetben az a megoldás, hogy leül a két ember és megbeszéli a félreértést (mert arról volt szó), nem pedig az egyik becsukja az ajtót, és kvázi megsértődik (mert erről van szó). Nálad bizalmi/önértékelési kérdések terén súlyosan elcsúszott a mérce! 
artemisz
#11 (2016-11-29 19:41:39) |
#stormborn: Lehet, hogy luxus... És nem, egyáltalán nem zavar, hogy nem az első vagyok. Leírtam, mi zavar...
Soha többet nen tudnék benne megbízni. Nem tudnám elengedni magam abban a tudatban, hogy a felesége tudja, hogy épp mit csinálunk, abban a tudatban, hogy ki tudja, mennyire mond el neki részleteket...
Hogy higgyem el neki, hogy nem számol be neki részletekről, amikor azt az apróságot elfelejtette közölni, hogy megmutatta azt a képet, amiről számomra evidens volt, hogy diszkréten kellene kezelnie?

#esther: Igen, valóban első körben a nejének jár a bizalom, de nekem miért is nem jár egyáltalán? Odáig rendben, hogy én csak egy külsős vagyok, igazad van. De akkor annyi nem jár, hogy az elején elmondja, hogy ez náluk így szokás? És akkor eldönthetném, így akarom-e, vagy sem....
Igaz, csak szeretői kapcsolatot keresek. Evidens, hogy nem én vagyok az első... De olyan kapcsolatba soha nem mennék bele, ahol senki vagyok. ;)
Ezért is írtam, hogy megtanultam a leckét... Elfogadom, hogy a nyitott párok ilyenek. De ez nálam nem működik, így nem tekintem potenciális partnernek azt, aki nyitott házasságban él.

#longdongsilver: Sorry, nekem nem volt egyértelmű. Én ha azt írom, fontos számomra a diszkréció, az alatt mindenkit értek. Bár az én hibám is, már az elején rákérdezhettem volna... De még sosem voltam ilyen szituban, így csak későn jutott az eszembe.
stormborn
#10 (2016-11-29 19:23:56) |
 :vigyor: Hogy őszinte legyek szerintem elég nagy "luxus" ejteni valakit ezért. 
Értem én, hogy nem akarsz lebukni, de az, hogy eggyel több ember látott szerintem nem jelent plusz kockázatot. Főleg, hogy jó eséllyel a pasinak és a csajnak elég sok a közös ismerőse, tehát ha a fickó nem ismert fel, akkor feltehetően a nő sem fog. 

Azt megértem, hogy miért esett rosszul. Szerintem azért, mert viszonylag hamar tudatosult, hogy nem lehetsz "első" a fickónál, mert az a neje lesz. Neked kell tudnod, hogy ez mennyire fontos szempont. Azt is értem, hogy ezzel így viszonylag az elején rossz volt szembesülni. 

Viszont én úgy gondolom, hogy jelen helyzetben azon kell igazán elgondolkozni, hogy neked ez miért esett rosszul, és ha feltártad az okát, talán túl is tudsz lépni rajta.

Az biztos, hogy nem a biztonság miatt, az csak ideológiagyártás az érzés mögé. 
esther
#9 (2016-11-29 18:48:29) |
A bizalom-szerintem első körben- a nejének jár. Sorry, de nem értek egyet veled. A neje az, akivel mindent megbeszél..te "csak" egy külsős vagy drága.
longdongsilver
#8 (2016-11-29 18:41:06) |
khmmm, ok fekete pont, hogy nem kérdezett meg, de tudtad, hogy tud róla szóval ebből adódóan elég egyértelmű is...

Jelen esetben nem a felesége előtt (ok, a kefélés részleteit azért illik nem megbeszélni) fontos a diszkrécia,hanem, hogy ne a szocölmédiában vagy bárhol lásd viszont magad vagy egy sörözésnél meséli el a haverjainak, hogy te ezzel a csajjal milyen jót kufircoltam...
artemisz
#7 (2016-11-29 16:39:02) |
#aleksandros970: Lehet..
De már az a házasságom végét jelentené, ha kiderülne, hogy itt vagyok.
Képet azután szoktam bárkinek adni, hogy meggyőződtem róla, nem családtag, nem munkatárs.... Kicsit kellemetlen lenne, ha mondjuk belebotlanék a főnökömbe, vagy egy beosztottamba például... Vagy a szomszédba, vagy a boltosomba...

De egy ilyen szituban nem tudok erről meggyőződni. És lehet, hogy a hölgy maximálisan megbízható, de nem tudhatom. Ahogy azt sem, hogy nem egy munkatársam, vagy ilyesmi....
Ez náam egyszerűen bizalmi kérdés. És igen, tudom, a kettőjük kapcsolatának ez az alapja.... Ezt megértem. Az ő érdekük, az ő szempontjaik...
De hol vagyok én? Hol vannak az én érdekeim? Hol van számomra biztosítva a diszkréció?
Miért nem lehet úgy, hogy egyik oldal se sérüljön?
aleksandros970
#6 (2016-11-29 16:16:53) |
Túl szigorú vagy. :( 
mirmike77
#5 (2016-11-29 15:54:38) |
#artemisz: Teljesen jól látod és ott a kulcsszó a BIZALOM!  ;) Az ő életében alapvető!
artemisz
#4 (2016-11-29 15:52:11) |
#mirmike77: Igen, egy okos meglátás egy független nő szemszögéből...
Mint írtam, tilosban járok. Én ezt úgy fogtam fel, hogy visszaélt a bizalmammal. És ezek után soha, semmiben nem tudnék benne megbízni.
Márpedig egy ilyen szeretői kapcsolat alapja a bizalom. Bennem ez rendült meg.
Lehet, én fogom fel rosszul.
Mindenesetre megtanultam... Eddig csak a független férfiakkal voltak fenntartásaim. Most már ha valakinél a jövőben meglátom, meghallom, hogy nyitott kapcsolatban él, onnantól számomra nem potenciális jelölt. 
mirmike77
#3 (2016-11-29 15:38:58) |
#pandora: Ismételten egy okos nőtől okos meglátás ;)
artemisz
#2 (2016-11-29 15:36:18) |
#pandora: Már sorry, és hol marad a diszkréció? Mert az rendben, hogy nem hazudik neki, ezért akár még tisztelem is. De legyen neki elég, hogy van valaki...
Vagy a férfi kérdezzen meg előtte, hogy nem bánnám-e...!
Ha független lennék, lehet, én sem látnék benne kivetnivalót.
De ha azt kérem valakitől, hogy kezelje diszkréten, akkor ne mutogassa a párjának, és utána ne hivatkozzon arra, hogy de hát ők diszkrétek!
Ha párhoz szeretnék csatlakozni, akkor OK, de ezt már a legelején tisztáztuk, amikor láttam, hogy párban van valakivel...
pandora
#1 (2016-11-29 15:29:36) |
Háááát...egy nős férfivel való viszony nálam eleve az irrealitás kategóriája, de lépjünk túl ezen.

Ha ezen túllépek, akkor viszont én egyáltalán nem tartom ördögtől való dolognak. Nem veri át a feleséget, megbeszélik a dolgaikat, és ez esetben természetes kíváncsiság is lehet a feleség részéről. Akkor meg mi rossz van benne? A barátnőmnek is előfordul hogy megmutatom a pasim fotóját...ha olyan a viszonyuk, akkor az a barátnő épp a feleség. Ritka az ilyen nyíltság és bizalom. Nem látok benne semmi felháborítót.












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.