Simple vásárlói tájékoztató







Dilemma

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > artemisz > 5


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


artemisz blogja


Karcolatok
Apróságok, amik néha felbosszantanak, vagy örömet szereznek...

Csak úgy. :)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Dilemma
#5 (2016-10-11 21:57:18)

Valaki elmagyarázhatná, miért kell egy ilyen oldalon mellébeszélni?
Miért nem lehet elmondani, ha egy randin nem azt kaptad, amit vártál?
Miért nem lehet elmondani, ha nálad egy nő csak egy alkalom?
Miért kell eljátszani, hogy minden OK, aztán pedig szó nélkül eltűnni? (Persze napi két bejelentkezés mellett...)

Miért nem lehet felnőttként viselkedni? Főleg, ha tudod, hogy nem kell hazudnod!
És főleg, ha tudod, hogy egyetlen férfit keres.... Miért kell hitegetni, és ezzel elvenni tőle a lehetőséget, hogy ezalatt ismerkedjen másokkal?

Csak dilemma.... Semmi sértődés, ha nem jövök be, hát nem jövök be....
De miért nem lehet megmondani? Legalább utólag? :D

71 hozzászólás |

Hozzászólások

harmonia
#71 (2016-10-14 11:08:22) |
#artemisz: Ha neked a valódi szándékod a boldog partnerkapcsolat, világosan látod, hogy melyek az érdemi hozzászólások. Ebből következően, nem csak a partnerkapcsolati témában, az élet bármely területén a legelső, legfontosabb kérdés: ki az, akire hallgatsz?
És erre nagyon egyszerű a válasz.
artemisz
#70 (2016-10-14 10:52:10) |
#harmonia: Mint ahogy másokéban is... ;)
harmonia
#69 (2016-10-14 08:51:15) |
#artemisz: 
"Érdekes lesz megfigyelni, hogy ki pártolja a kamusokat, és ki áll az őszinteség mellett."

Az első, legfontosabb kérdés, hogy neked mi az alapállásod.
Már csak azt a tényt nézve, hogy a többezres létszám mellett csak pár nicknév hozzászólása olvasható a blogbejegyzésedben. 
artemisz
#68 (2016-10-14 08:35:07) |
#harmonia: Azért remélem tudod, egy ilyen nyilvános vádat illik tudni bizonyítani is. ;)
ponci
#67 (2016-10-13 14:08:30) |
#pandora: 
Rendben, kivesézlek majd titeket. :D
ponci
#66 (2016-10-13 14:06:40) |
#pandora: 
Szürcsölni még tudok. ;)
ponci
#65 (2016-10-13 14:06:04) |
#esther: 
Lehet a kvantumfizika is más megközelítésből. ;)
pandora
#64 (2016-10-13 14:05:25) |
#esther: 
Ott leszek. Legalább utána Ponci jó krónikás módjára ír egy részletes bejegyzést és egyszer s mindenkorra eloszlatja azt a tévhitet hogy te én vagyok vagy én te vagyok. :D
pandora
#63 (2016-10-13 14:03:54) |
#ponci: 
Egyből két nővel?! Te aztán tudsz élni!
:D :D :D
esther
#62 (2016-10-13 14:00:32) |
#ponci: 
Tőlem kapsz egy meghívást ezennel.Ha Pandi nem jön, max kettesben beszélgetünk..de lehet más témáról. :vigyor: 
ponci
#61 (2016-10-13 13:57:18) |
#esther: 
Arra a diskurzusra befizetnék. :D 
esther
#60 (2016-10-13 13:55:15) |
#pandora: 
Pandi, én már ajánlottam neked, hogy jöjjünk össze egy kis dumcsira, kávéra, pl hogy jól kivesézzük a kvantumfizika elméletét! :vigyor:  :vigyor:  Rendszeresen járok Pestre, egyszer hozzuk össze. ;)  Mer' itt minket összetévesztenek, vagyis izé, nna, akarom mondani egybemosnak. :D 

Harmónia: cefetül nem vagy harmóniában magaddal, ha így nyilvánulsz meg. 
Honnan veszed a bátorságot, hogy lekamusozz?? Pláne ezt tényként állítva.
De tudod mit, azt hiszel amit csak akarsz, a gondolataid a tied, csak kérlek ne oszd meg velem! Mert nem érdekel a  tartalom nélküli,értelmetlen szöveged, a fikázásod meg pláne!
Zavar a ( képzeld igen, igen, a sajátom! )fotóm, a lapom, a véleményem? Hát ne nézd! 

Amelyik bloggernő ír egy sztorit, te megjelensz és egyből okolod, a másik gerinctelenségét rálőcsölve: te vagy  a hibás, bevonzottad blablabla! Tisztára, mint egy papagáj!

Az elméleted szerint azt vonzod be amilyen te vagy...hát te  bevonzottál engem, akkor most te is kamu vagy?  :D  :D 
Tényleg tudok szenvedni: ennyi butaság láttán. :/ 

Szerintem szedj fel egy nőt, és szexeld meg, akkor majd helyreáll a homeosztázisod..meg az  icipici  sérülékeny ezoterikus lelkecskéd is. :D  
Rád férne! 
Egy jó szex, hmm, na abban tényleg van spiritualitás is. ;) 
ponci
#59 (2016-10-13 13:44:10) |
Van baj, van baj, ahogy elnézem. :D
pandora
#58 (2016-10-13 13:41:21) |
#harmonia: 
Hű. Csodás eszmefuttatás, csak egy baja van. Hogy nem igaz. De hát ugyebár pont erről beszélgetünk.

Egy pasi ha kap néha pár kosarat, egészen durva dolgokat hoz ki belőle. Elkezd látszani az igazi lénye...a vagdalkozással, kétségbeesett és szánalmas sértettségével együtt.

Gondolkodni meg elfelejtesz. A legfőbb férfierények egyike a türelem és tisztelet. Ilyen beírás után még az a nő is elutasít, aki eddig nem tette volna. :)
harmonia
#57 (2016-10-13 10:52:47) |
#esther: 
Amit te "női megérzésnek" nevezel, az téged arra inspirált, hogy több nevet használva (esther, pandora), nem téged ábrázoló fotókat feltöltve, az észt osztva mindenkinek itt töltsd az idődet. Vagyis te is éppen olyan kamus és hazug vagy, mint azok, akiket ostorozol - és ennyit ér a "női megérzésed", amit másoknak ajánlgatsz. 
Ez nem feltételezés, hanem tény. Egyértelmű, látva a ki-be lépegetéseidet a két nickkel.
Ezért nem vagy képes nemhogy megérteni, de még felismerni sem a különbséget az általad "ezorizsának" nevezett demagógia, és a valódi tudományon, többek között kvantumfizikai alapokon nyugvó, bizonyított törvényszerűségek között. 
Amit teszel, a kamu nickjeiddel és fotóiddal, az nem más, mint a szenvedésed álcázása. 
Az ilyen attitűdű emberrel nincs értelme semmilyen további párbeszédnek. 

Érdekes lesz megfigyelni, hogy ki pártolja a kamusokat, és ki áll az őszinteség mellett.  :) 
potenspasit
#56 (2016-10-12 22:26:30) |
valamennyien tele vagyunk hasonló történetekkel
talán a legjobb, ha minden elvárás nélkül fogunk bele, és meglátjuk, mi lesz belőle, de természetesen nem nyúlunk a pasi után, mert annak jó vége nincs
ha kitartó a pasi, az nagyon jó jel mindenesetre :)
pandora
#55 (2016-10-12 21:23:37) |
#artemisz: 

Valószínűleg. 

Rosszul tud esni olyasmi ami irracionális, értelmetlen dolog.
Épp ezért szerintem kialakul az emberben a képesség ezt elkerülni.
artemisz
#54 (2016-10-12 21:17:40) |
#pandora: Bízom benne, nálam is megáll ennél az egynél...
pandora
#53 (2016-10-12 21:11:24) |
#artemisz: 
Hát a gerincesség, becsületesség egy olyan elvárás, ami nagyon ritkán teljesül sajnos. Még az életben is, nemhogy itt.

Mint írtam, egy kivétellel sikerült kikerülnöm az ilyeneket.
Hát elmesélem a kivételt, hogy látsszon mennyire nincs az ilyesmire magyarázat. Keresni sem érdemes, le kell írni veszteségként és tanulni belőle.

Már elég régen volt, még egész másképp álltam hozzá. Kitartó volt az illető, értelmes, és nem sajnálta az idejét. Jópár levélváltásunk volt. Aztán belementünk a randiba. Amikor találkoztunk, olyan is-is érzésem volt. Elmegy, de azért nem pattant semmilyen szikra. De nem is utasítottam el. Beszélgetni sem volt rossz. Az látszott egyből, hogy tetszett neki amit látott. Hát gondoltam egy merészet, mérlegeltem. Volt egy régi vágyam amit ki akartam próbálni, de olyan hogy nem biztos hogy utána az illető nem fog beskatulyázni... ;) Szóval úgy gondoltam, beáldozom az állatias vágyak oltárán. :D

Így is lett. Arra sem számítottam, hogy utána mondjuk Dosztojevszkijről fogunk beszélgetni...de majdnem így volt, utána órákat beszélgettünk személyes és tök értelmes dolgokról (mint közgazdaságtan pl.) :D ... Alig bírtunk elválni.

Másnap folyamatos beírás, sms, beszélgetés, aztán így ment...és találkozzunk újra. Ő erőltette. Találkoztunk újra. Immáron "normálisan". Egyfolytában nyomta a szöveget hogy még miket fogunk csinálni és ugye így lesz, ugye akarod...

Aztán másnaptól néma csönd.

Beléptem, itt volt, se levél, se egy beköszönés, se sms, se telefon... eltelt vagy 3 hónap. Aztán megjelent hogy párban van valakivel. Utána többet nem néztem.
Aztán jött egy levél, egy szmájlival. Aztán egy szia. 

Meg szoktam nézni, ki nézte meg a lapom. Hát minden nap azt látom hogy ott van a lista tetején. És ez ment hetekig. Akkor meguntam, és írtam neki egy levelet, hogy köszönöm az érdeklődést, de késő. Nekem tetszett, jó volt vele, bírtam, de momentán ha egyedül ő lenne férfi a világon, akkor zárdába vonulnék. Merthogy azért ember vagyok. Egy ember, akin keresztül nézett 3 hónapon át, most már köszönöm, megvagyok, és nem kérek belőle.

Akkor válaszolt, benne egy halom magyarázkodással, hogy mennyire szeretne találkozni. Válasz nélkül töröltem. Azóta évek teltek el. Még mindig nézi a lapom. :(

Egy darabig meg akartam tőle kérdezni, hogy mégis miért? Aztán rájöttem, hogy nem akarom megkérdezni, mert úgyse hinnék neki. Így aztán semmi értelme ezen gondolkodni, egyszerűen ki kell kerülni. Nem könnyű, mert sokan meggyőzően hazudnak. 

Sajnos az ilyenek miatt kell a normálisaknak is 100 kört futniuk. :( Ahol a gyűjtögető már biztosan feladja mert nem éri meg neki.



artemisz
#52 (2016-10-12 19:46:09) |
#pandora: 
Akkor ilyen alapon én is pont ilyen erkölcsi határeset vagyok. Ettől függetlenül ebben a szituban tudok őszinte lenni, mert csak így működik! Ezért is várom el!
pandora
#51 (2016-10-12 19:13:41) |
#artemisz: 
Ha rést nyitsz a pajzson, beözönlik rajta az is amit nem szeretnél. :(

Gerincességet vársz olyanoktól, akik eleve erkölcsi határesetek... Miből gondolod hogy aki otthon szemrebbenés nélkül a felesége szemébe hazudik, az a tiedbe nem tud, pusztán azért, hogy elkerüljön egy feltételezhető konfliktust?!

Tudom, azt mondod, nem konfliktus, mert mondja meg nyugodtan, neked belefér. Csakhogy *számára* ez konfliktus, kellemetlennek érzi hogy megmondja, ennyi volt, nincs oda annyira hogy újra. 

Márpedig a konfliktus elkerülésének a számára legjobban bevált módja a hazudozás, kábítás, félrevezetés, menekülés, sunnyogás.
artemisz
#50 (2016-10-12 18:42:56) |
#pandora: 
Olvass vissza.... Ez annál összetettebb... De igen, kölcsönösen használjuk egymást. De hosszabb távon gondolkodom.

Igazából szeretőt keresek....  :pirul: 

De ez nem jelenti azt, hogy egy-két alkalmi nem fér bele... Csak tudjam. Ennyi.

pandora
#49 (2016-10-12 18:16:58) |
Szerintem ha ezt te teljesen kizárólag használatból gondolod, akkor a legegyszerűbb, ha úgy állsz hozzá, hogy tök mindegy mit mond a pasi, csak egy alkalom lesz.
Így nem rabolhatja az időd.
Aztán ha tovább nyüzsög, meglepi. :)
artemisz
#48 (2016-10-12 17:24:31) |
#esther: hagyom....

De ezek szerint a női megérzésem is cserben hagy. Bár az sosem működött. :D
esther
#47 (2016-10-12 17:17:57) |
Artemisz kedves, hagyd ezt az ezorizsát, és hallgass a női megérzéseidre! Az tuti bejön. ;) 
harmonia
#46 (2016-10-12 14:54:57) |
#artemisz: Kétféle érzés létezik. Jó érzés, és rossz érzés. És ezek minden fokozata. Mindenki maga döntheti el, hogy melyiket akarja érezni.
artemisz
#45 (2016-10-12 14:52:26) |
#harmonia: 
És ki mondta, hogy én csalódott vagyok? Majd pont itt...
Csak nem értem... És bosszant, ha rabolják az időmet. Útálom, ha hülyének néznek, és igen, nem szeretem a gerinctelen embereket. De ez nem csalódás... ;)
harmonia
#44 (2016-10-12 14:47:38) |
#artemisz: Ez így van. Nekem nincs csalódásom.

Érdekességként. Az adatlapomon elhelyeztem egy kis provokációt. Jöttek rá válaszok levélben: "de, létezik."
Egyik levél alján sem volt aláírás. 
Mindig megmutatkozik a valódi jellem. Már az első pár mondatban megmutatja mindenki tudattalanul, hogy mire számíthatnék tőle. :)
artemisz
#43 (2016-10-12 14:42:22) |
#harmonia: 
Nem egyformán gondolkodunk.;)
harmonia
#42 (2016-10-12 14:40:17) |
#artemisz: Te döntöd el, hogy gondolkodsz. Senki nem teheti meg helyetted.
Ha valóban csalódás késztetett a bejegyzés megírására, és nem akarsz ugyanígy járni, akkor növelned kell a változásra való hajlandóságodat. Magyarán: változtass meg pár gondolatot, ami szükséges a várt eredmény eléréséhez. Én ezt komolyan veszem, mivel a szexuális együttlét az egyik legmélyebb kapcsolat. 
artemisz
#41 (2016-10-12 14:28:44) |
#harmonia: 
Nem győztél meg. :)
harmonia
#40 (2016-10-12 14:23:23) |
#artemisz: A másik ember használata, és a hazugság között? Tövényszerű összefüggés. Aki használ mást, az hazudik. Az emberek nincsenek tisztában a saját gondolataik energetikai képével. 
Ebben a fizikai univerzumban törvények vannak. Ha ismered, ha nem ismered őket, akkor is működnek.
Ha én valóban csodálatos szexuális élményt akarok, akkor legelsősorban nem azzal a céllal ismerkedem, hogy jót dugjak egy nővel. A szexuális együttlét következmény. Tapasztalataim szerint többórás személyes beszélgetés következménye. Én így gondolom. Másnak más az elképzelése.
artemisz
#39 (2016-10-12 14:13:47) |
#harmonia: Bocs, de ezzel nem magyaráztad meg. Még mindig nem látom az összefüggést!
harmonia
#38 (2016-10-12 14:12:07) |
#artemisz: Ha én azért akarnék megismerkedni egy nővel, hogy "használjam", ez a valódi szándékom, akkor a jellemrajzomban ott settenkedik a hazugság. A kimondott szavak tükrözik az uralkodó szándékot. Ez a törvény. Bárki gondolhat más magyarázatot, de az nem ez.
artemisz
#37 (2016-10-12 13:59:36) |
#harmonia: 
Arra, hogy szerinted miért lehetetlen?
harmonia
#36 (2016-10-12 13:56:31) |
#artemisz: Pontosan melyik részére vagy kíváncsi?  :) 
artemisz
#35 (2016-10-12 13:53:25) |
#harmonia: Ezt fejtsd ki légy szíves! Ugyanis volt már ilyen kapcsolatom az ősidőkben, és működött. Csak a szexuális igényeink kielégítésére használtuk egymást, egymás tisztelete mellett, hazugságok nélkül. 
És működött...
harmonia
#34 (2016-10-12 13:45:26) |
#artemisz: "használjon nyugodtan, elvégre én is használom őt! De ne hazudjon, és ne beszéljen mellé!" 
Lehetetlen. 
És meg is adtad a választ az okokra: "Képes voltam mélyreható pszichológiai ismeretek nélkül ide beregisztrálni...."

Ha nem pozitívként értékeled a véleményem, a te döntésed.


artemisz
#33 (2016-10-12 13:38:34) |
#harmonia: 
Igen, bocs, hibáztam. Képes voltam mélyreható pszichológiai ismeretek nélkül ide beregisztrálni....
artemisz
#32 (2016-10-12 13:36:28) |
#pandora: 
Úgy látom, elbeszélünk egymás mellett.... Nem azt akarom, hogy csak használjon, de használjon nyugodtan!

Csak legyen korrekt!

Nincs bajom azzal sem, ha valaki csak egy éjszakára akar... De tudjak róla... Akkor nem várom a következő talit, hanem keresek másik pasit utána. Ha ezt valaki letisztázza, semmi problémám vele. Bár nem ezt keresem, de ez nem zárja ki...
ponci
#31 (2016-10-12 11:48:00) |
#pandora: 
Mondd, hogy rútan megrootolnál és máris viszem a pendrive-mat az usb portodhoz! ;)
ponci
#30 (2016-10-12 11:44:37) |
#pandora: 
Oh, így már mindent értek...
Meg is nézem gyorsan a procim. ;)
pandora
#29 (2016-10-12 11:43:22) |
#ponci: 
Sajnos a processzor utasításkészletét gyakran elnézik, és ezért visszaáll a gyári program. :(
ponci
#28 (2016-10-12 11:41:13) |
#pandora: 
Ideig-óráig? Ha az megvan, akkor ott elvileg totál felülírás van, nem? Onnan nincs visszaút! :D
pandora
#27 (2016-10-12 11:39:40) |
#ponci: 
Néha még a root admin jogot is megszerzik ideig-óráig. :D
ponci
#26 (2016-10-12 11:38:15) |
#pandora: 
Én szeretem, ha összezavarják és beleturkálnak a programomba. :D
pandora
#25 (2016-10-12 11:36:37) |
#ponci: 
Igen, a galád nők állandóan hekkelik a pasik programját. Több-kevesebb sikerrel, de a legnagyobb hekkerekre jellemző kitartással és céltudatossággal. :D 
harmonia
#24 (2016-10-12 11:31:43) |
#artemisz: De, igen. Te hibáztál. Te nem ismerted fel, hogy egy "gerinctelen jellem"-mel ismerkedsz. Az emberek ezt nehezen fogadják el. Mindig a külső körülményeket vádolják. Ezt hívjuk miszticizmusnak.
Mindenki saját magának teremti a tapasztalatait. Először a gondolataival. Mindig a gondolat az első.
ponci
#23 (2016-10-12 11:29:14) |
#pandora: 
Akkor engem meghackeltek...  :D 
pandora
#22 (2016-10-12 11:27:50) |
#artemisz: 
Ha nem várod el hogy túllépje a fizikai igényeit, akkor pedig csak első randi lesz, mert a pasik az állatvilágból fennmaradva arra vannak kódolva hogy minél több nőstényt magukévá tegyenek. Nem pedig arra hogy visszatérjenek ugyanahhoz. Ha visszatérnek, azt csakis azért teszik, mert túllépték az állatvilágból hozott programjukat és az emberi vonások kerültek előtérbe, kvázi valamiféle lelki kapcsolat is van. Ahhoz viszont két ember kell.
artemisz
#21 (2016-10-12 11:23:18) |
#pandora: Nem várom el senkitől, hogy túllépje a fizikai igényeit....
És használjon nyugodtan, elvégre én is használom őt! De ne hazudjon, és ne beszéljen mellé! 
artemisz
#20 (2016-10-12 11:21:13) |
#harmonia: Nem érzem, hogy bármiben is hibáztam volna. Nem én tehetek róla, hogy a másik ennyire gerinctelen jellem....
pandora
#19 (2016-10-12 11:18:25) |
#artemisz: 
Hát igen. Ez örök dilemma. 
Viszont akkor ne csodálkozz ha használnak és utána eldobnak, és magasról tesznek a lelkivilágodra. :( Ha te nem léped túl a fizikai igényeidet, akkor azokat fogod bevonzani, akik szintén nem.
harmonia
#18 (2016-10-12 11:18:02) |
"Miért kell eljátszani, hogy minden OK, aztán pedig szó nélkül eltűnni?"

Ha nem azt kaptad, amit akarsz, gondold át, hogy miben hibáztál.
Mindig van látható megnyilvánulása a jellemnek. Már az ismerkedés elején.
artemisz
#17 (2016-10-12 11:11:22) |
#pandora: Valószínűleg igazad van, ebben még nincs gyakorlatom....
De jártam már úgy, hogy levelekben minden klappolt, telefonban szintén. És élőben derült ki, hogy a kémia ellenem dolgozik, sajnáltam a pasit, de ez van...

És ha ilyen van, jobb, ha minél előbb kiderül, ezért nem szeretem elhúzni az első találkozást.

Na meg OK, hogy nálam is fontos a szellemiség, na de vannak fizikai igényeim is... Elvégre azért vagyok itt.  :pirul: 
ponci
#16 (2016-10-12 10:51:29) |
Mert csak játszanak és szarnak az egészre...
Csak a saját kis egójuk fényezéséről szól a történet.
Mondjuk a dilemma inkább az, amikor ingyen van a disznóhús a kóser mészárosnál. :P
pandora
#15 (2016-10-12 10:44:30) |
#artemisz: 
Nem létkérdés számára a következő. A lényeg hogy megvolt valaki, pipa behúzva. :)

Hát ezért hülyeség az azonnali randi. Ha valaki azért mert nem szaladok randizni, azt hiszi hogy kamus vagy pasi vagyok, hát higgye. Egészségére. Azzal nem vesztek semmit. Viszont ha belefutok egy ilyen nőgyűjtő seggfejbe, azzal vesztek, mert én az agyamból is szentelek a másik emberre, nem is keveset. 

Szóval velem aztán tuti a legkitartóbbak találkoztak, és fognak találkozni. Viszont egy kivétellel nem is jártam még így, és nem is szeretnék.
tevagyakikell
#14 (2016-10-12 10:21:16) |
#artemisz: Nekem évekig volt, hogy hittem a mesében. Az én hibám, elismerem. Mielőtt lezártam, a bizonytalan találkozásokra hivatkoztam. Megkaptam, hogy önző vagyok, aki nem tud várni. Nem érdekel engem sem hány nője van. De akkor őt se érdekelje, hogy én a távolléte alatt kivel és mi célból találkozom. 

Hazudtak már nekem is sok szépet. Gondolom, utólag is fognak. Hogy miért? Hogy visszakerüljenek. 
artemisz
#13 (2016-10-12 10:11:12) |
*longdongsilver*: erről beszélek, nyílt kártyákkal játszani! 
Soha, senkinek nem hazudtam itt! Mert nincs értelme...
- külsőt illetően első randin úgyis kiderül 
- szexuális dolgokat (potencia, libidó, szexuális kultúra, farokméret) illetően szintén... Mondjuk ott csak közben, szóval ez befolyásolhatja az első szex létrejöttét, de kamuzás esetén második alkalom nincs!
- ha valami nem volt jó, akkor meg ha nem beszélünk róla, vagy nem lesz második alkalom, vagy az se lesz jó
- ha meg alapból nem akarunk másodikat, akkor legalább utána közöljük, az a hülye ne várjon a következő időpontra!

De igazad van, ehhez gerinc kell! Főleg az utolsóhoz... :.
Pedig örülhetne, hogy kapott második esélyt... Annyira azért nem volt felejthetetlen... ;)
longdongsilver
#12 (2016-10-12 10:01:33) |
Egyszerű... gerinc kell hozzá és vállalni amit gondol az ember, sokaknak nem megy
artemisz
#11 (2016-10-12 09:11:07) |
#tevagyakikell: Erről van szó! Nehogymár csak akkor legyek előszedve, ha neki kellek!!!

Így csak azt éri el, hogy tutira nem lesz második alkalom....

Mert ok, nem vagyok naiv tini, tudom, előtte miért kamuznak... Bár azt sem értem. Elvégre én sem férjet keresek, az már van. Nekem is csak szexpartner kell... De nem egyszeri alkalomra... De emellett baromira nem érdekel, hány nője van!

Nekem nem kell hazudni! Ezért nem értem, miért nem lehet tiszta lappal játszani? Főleg Utólag????
tevagyakikell
#10 (2016-10-12 09:05:11) |
Nyilvánvaló miért teszik. 
Pandoránál a tuti válasz.
Nálam ez a múltban sem volt járható út, és a jövőben sem lesz :P 
Nekem is kell a vonzó Férfi, kemény, megbízható farokkal ám! ;)  :pirul: 
artemisz
#9 (2016-10-12 06:47:39) |
#csintalanka: 
De nem, ez nem tuti punci! :P

Vagy ha ezt akarja, mondja meg! 
csintalanka
#8 (2016-10-12 06:43:17) |
Mert kell egy tuti punci ha nem sikerül a vadászat van hova menni :) 
artemisz
#7 (2016-10-12 06:22:18) |
#pandora: 
Hát, velem ez nem jó út, ha következőt is akar. :P
artemisz
#6 (2016-10-12 06:20:18) |
#potenspasit: 
Odáig Ok (na jó, addig sem, de na....), hogy kamuznak, de utána????? :D
agaborka461
#5 (2016-10-12 06:16:20) |
hmm...
csintalanka
#4 (2016-10-12 06:15:14) |
Mert a pasiknak :)  lét elem a kamuzás:)
pandora
#3 (2016-10-12 00:56:11) |
Itt a legtöbb pasinak az a célja hogy szexhaverokat gyűjtsön. Ez azt jelenti náluk, hogy amikor kedvük van előszedik és megdugják, amúgy meg tojnak rá, egy szót se szólnak hozzá, levegőnek nézik.

A napi két bejelentkezés azoknak szól, akik még nem voltak meg, akik már megvoltak, azokra nincs ideje.

A legnehezebb dolog hogy az ember lánya kiszűrje az ilyeneket és nagyon messze elkerülje, lehetőleg még a randi előtt...
potenspasit
#2 (2016-10-11 23:11:15) |
tessék: nem jössz be! :)

komolyan szólva pedig: a pasik össze-vissza kamuznak, hogy puncihoz jussanak, előtte is, közben is...
utána meg kussolnak, ha rákérdezel, sok a dolguk :cigi: ha nem kérdezel, marad a kuss pár hétig, amikor is újrakezdik a heves udvarlást.... és ez így mehet akár évekig! miért? hát nehogymá azt gondold, hogy nyeregben vagy, gondolom
egykezes
#1 (2016-10-11 22:56:07) |
Na látod,ez egy nagyon jó kérdés! 












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.