Simple vásárlói tájékoztató







"Amikor szeretőm van"

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > athene > 4


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


athene blogja


Karcolatok
Karcolatok... Ami bánt, ami örömet okoz, vagy csak ami simán foglalkoztat...
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

"Amikor szeretőm van"
#4 (2017-06-19 11:31:34)

Csak egy kis közvélemény kutatás, Hölgyeim és Uraim!

Kinek milyen érzés, vagy milyen érzés volt, amikor szeretője volt? Mi motivált? Mit kaptál meg, amit otthon nem? Számítottak-e az érzelmek, vagy csak a vadállatias ösztönök domináltak? Hogyan bukkantál rá az igazira?

Tehát nem külsős vélemények érdekelnek, és nem is a szerető szemszögéből. Azt majd talán egyszer máskor.

Most kizárólag a szeretőt "tartó" oldalra vagyok kíváncsi. Negatív felhang nélkül...

Meséljetek, fiúk, lányok! :)

43 hozzászólás |

Hozzászólások

nincs kép quantumcsend
#43 (2017-06-19 19:07:17) |
Első szeretőm érzelmi motiváció alapján került,csődbe mentem és reméltem valaki össze tud szedni,erőt és életkedvet tud majd adni nekem.Sokkal többet adott ,bár nála mindvégig a szexről szólt (én kis naiva :D ) mégis megkaptam minden érzelmi támogatást.Őszintén és tisztán,míg megerősödtem és az érzelmeket sikerült megfelelő helyre tenni.Akkor elköszöntem tőle,bár még ma is szeretem.
Következő szeretőm egy szeszély eredménye , ösztönök és kémia ,maximális érzelmi/értelmi inkompatibilitás :) A jó szex viszont összeköt és képes átmosni az agyat ,az érzelmeket.Valakinek(nekem) tisztán kell látnia és folyamatosan emlékeztetnie a másikat,hogy ez csak a hab,nem a torta (vagy lecsó vagy kinekami).
Egymás formálása/felfedezése ilyen esetben kész szenvedés ....mégis  kell az a tűz ,a játék ,az öröm.
egyvagyok
#42 (2017-06-19 18:40:18) |
Kinek milyen érzés, vagy milyen érzés volt, amikor szeretője volt?
- Jó érzés volt, bár én más helyzetben vagyok :)

Mi motivált?
- Az erotika, a vágyak.

Mit kaptál meg, amit otthon nem?
- Mindent! :)

Számítottak-e az érzelmek, vagy csak a vadállatias ösztönök domináltak? 
- Alapjában az első. :D

Hogyan bukkantál rá az igazira?
- Még nem találtam meg. ;)
aareesz
#41 (2017-06-19 16:46:56) |
#pandora: 

"Engem akkor kezd valaki érdekelni, ha nem próbálkozik, vagy nagyon szolídan teszi." :cigi: 

Indirekt hódítás? :D 

Na ez az amit csábításnak, udvarlásnak hívnak.  :napersze: Szerintem.

Pl. egy kurvánál meg lehet direktben kérdezni, hogy te hogy szereted?, milyen pózban?, de egy ismerkedésben (még ezen az oldalon se) nem célra vezető. 
Majd ha eljutunk az ágyig és nem jövök rá (ami azért gáz) esetleg akkor. :o 
És ez független az érzelmektől. 
Bár ha valaki belemászik egy nő fejébe, akkor ott már nehéz elkerülni az érzelmeket.
És ezeket a dolgokat nem tudják a pasik. Még negyven-ötven évesen se. 
Azt hiszik elég egy nagy farok, vagy egy szép kigyúrt izomzat. 
Punci az kéne. Persze fizetni nem akar vagy nem is tud, de egy nem prostinak meg képtelen megadni azt amiért megkaphatná a testét (vagy ha igénye van rá akkor a lelkét is). :D  
Ezek csak pasik. 
Egy férfi tudja mi kell a nőnek. Vagy ösztönösen, vagy az élettapasztalatai alapján.
blackmoon01
#40 (2017-06-19 16:21:05) |
#pandora: 

Na, ez szép megfogalmazás volt. Köszönjük Pandurka :-)
Emiatt mondtam, hogy pl. engem, aki az "egy-két idetévedő" közé sorolom magam, kifejezetten zavar/bánt/sért, ha egy kalap alá vesznek ezekkel a faszkalapokkal :)
 
pandora
#39 (2017-06-19 16:12:00) |
#athene: 
Sajnos egy-két idetévedőtől eltekintve nem nyüzsögnek. :(
Igazad van, amúgy nem ez az átlag, az életben nem ilyen sok a lélektelen férfi! Csak - az oldal általuk jól félremagyarázott jellege miatt - itt koncentrálódik a java. :( 
athene
#38 (2017-06-19 16:09:19) |
#pandora: 
Azért azt nem hiszem, hogy ennek gyakorisága ugyanaz lenne...

Viszont nagyon elmentünk más irányba... Éppen ezért vártam (volna) ebben benne lévő férfiak válaszait, az ő nézőpontjukból.  Mert nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ennyire érzéketlenek lennének...
balazsy
#37 (2017-06-19 16:08:09) |
Volt szeretőm. Sok időt és energiát emésztett fel. lángoltam érte. Féltem, hogy a sok érzelem miatt lebukok. Próbáltam ellensúlyozni. Egyszerűen szerelmes voltam.
pandora
#36 (2017-06-19 16:05:15) |
#athene (34):

A te szempontjaid totálisan emberiek és érthetők. A másik oldallal sokkal több a probléma. :(
 
pandora
#35 (2017-06-19 16:02:48) |
!kep:https://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/a/USRf_a91f174/dc4e5d.jpg
#athene: 
Igen, kivétel mindig van. :)
Csak kihívás bálnát keresni a folyóban. ;)



athene
#34 (2017-06-19 15:55:32) |
#bigboy72: Pont ezért keresek szeretőt, és nem biovibrátort egy-egy alkalomra. ;)
athene
#33 (2017-06-19 15:54:00) |
#pandora: 
Kivétel mindig van... És én őket keresem. ;)
Ezért nem lehet erre a képtelenséget ráhúzni. Attól, hogy Te még nem találkoztál itt ilyennel, nem jelenti azt, hogy nincs is.
Én is ilyen vagyok, csak nőben.
Soha nem tudhatod, mi visz rá valakit, hogy ilyen helyzetben megtegye ezt a lépést...
nincs kép bigboy72
#32 (2017-06-19 15:48:09) |
#30athene:
Valószínűleg arról van szó, hogy a hosszútávú szerető intézménye és az érzelemmentesség - pont a kapcsolat tartalmát/tartalmasságát illetően - gyakorlatilag kizárja egymást.
pandora
#31 (2017-06-19 15:47:53) |
#athene: 
Érzelemre képtelenséget értettem alatta.
Az érzelemmel együtt jár a lelkiismeret. Márpedig akinek az van, és nős, az nagy valószínűséggel, többségében nem futkos nők után ilyen direkt módon. Lehet hogy megbotlik ha szembe jön a nagybetűs Kísértés... :) de nem hajszolja. Ellentétes azzal a személyiséggel.

Többségében, amiből persze lehetnek kivételek! Vagyis nem mondanám hogy lehetetlen, csak nehéz. De - ahogy ezt a nők posztjai vissza is igazolják - tényleg nagyon kevés a kivétel. :(
athene
#30 (2017-06-19 15:41:24) |
#pandora: 
"képtelensége"? Miért ne lehetne itt ilyet találni?
aareesz
#29 (2017-06-19 15:39:43) |
#esther: 

"érzelmi fogyatékos"   :D  :D  :D 
pandora
#28 (2017-06-19 15:36:39) |
#bigboy72: 
Nem tévedsz! Pont az érzelmek kerülése / hiánya / képtelensége miatt olyan sok itt az egyalkalmas kapcsolat.
Mert egyszer, maximum párszor elég a kémia, de valamilyen érzelemre, ragaszkodásra, szellemi összhangra szükség van egy viszonyhoz / kapcsolathoz. Ennek hiányában az újdonság varázsán túl nem érdekel a másik.
nincs kép bigboy72
#27 (2017-06-19 15:34:29) |
Na igen, itt keveredünk vissza ahhoz a kérdéshez, miszerint "mit ér a szex érzelmek nélkül"...?
Merthogy 1-2 kör még beleférhet szigorúan testi alapon, de hosszabb távra több kell ennél.
Vagy tévedek?
esther
#26 (2017-06-19 15:28:05) |
#pandora:
 
Hűűű..hát éppen így gondoltam/éreztem én is anno.Nem kerestem soha senkit a férjem mellé.
Mert hát természetesen én voltam a félre...kmm :napersze: ..lépő. :napersze: 
Túl sokszor és túl nagy volt a kísértés.  Elég egyetlen egyszer "igent" mondani, az össze többi "nem" a semmibe vész.
Aki az erkölcsösség mintapéldája akar lenni, és a halálig hű maradni, azt az élet próbára teszi: Itt van, bizonyíts!
Nem jött össze a bizonyítás. :/  Legyűrt és maga alá temetett egy olyan szintű elemi vágy, amit előtte sosem éreztem, nem találkoztam vele.( a korom miatt is valószínű)

Nem indult érzelmi kapcsolatnak, azzá vált, észrevétlen. Egyszer csak nyakig benne voltam. Ami az elején szép volt és izgalmas és titkos és gyönyörteli, az a végén -mert hát törvényszerű volt a vége-az már kín és gyötrelem és lekiismeretfurdalások tengere. A saját magam árnyéka voltam a végére.Több mint 10 kg-t fogytam..nem aludtam...borzalmas volt a lelki és testi állapotom.

Mégis azt mondom, jó hogy így történt. Annyi változást hozott az életembe, hogy ma nem lennék az, aki vagyok. Jó és pozitív irányba. :) 
Erre mondják, hogy megszenvedtem a boldogságomért.
Ezért sem ítélkezem mások felett.

Sok férfi valóban érzelmi fogyatékos, és azért keres szeretőt, mert otthon uncsi, kiégett,nem kap meg bizonyos dolgokat, stb..de ismerek érzelmes nős férfit, aki a titkos kapcsolatából merít a szürke hétköznapokra. Ettől lesz jobb apa, kiegyensúlyozottabb férj, és nem utolsó sorban megéli a szexualitását is. Ami tök természetes (kéne hogy legyen otthon is)..de ez egy más téma ismét.
nincs kép bigboy72
#25 (2017-06-19 15:05:20) |
#athene:
Ezesetben a hozzászólásomat visszavontam, elnézést kérek.
További jó elmélkedést mindenkinek!
athene
#24 (2017-06-19 14:56:12) |
#bigboy72: 

Valamit nagyon félreértesz. Pontosan ugyanilyen férfit keresek, aki szintén nem akar a kapcsolatából kilépni!

Szerk: Sejtem, mi okozta a félreértést...
A 21-esben, Blackmoonnak írt válaszom a 15-ös válaszára volt reakció, NEM a 19-re. ;)
blackmoon01
#22 (2017-06-19 14:30:36) |
#athene: 

Reméljük, megtalálod :-)
athene
#21 (2017-06-19 14:11:46) |
#blackmoon01: 

Szerintem lehet, pont ilyet keresek... ;)
aareesz
#20 (2017-06-19 14:02:01) |
#blackmoon01: Soha ne mondd, hogy soha!

A "Van az a pénz, amitől korpásodik az ember haja." mondásra analógia: Van az a helyzet (nő) amikor az ember "szünetelteti" az elveit. :D 
blackmoon01
#19 (2017-06-19 13:52:01) |
#pandora: 

Hát nézd, én személy szerint ilyet sosem tennék. 
Inkább szakítanék előbb. 

Nem ücsörögnék olyan kapcsolatban, ahol nem lehet fesztelenul, szabadon beszélni, sumakolni kéne, stb. 
pandora
#18 (2017-06-19 13:49:02) |
#blackmoon01: 
Szerintem azért, mert egy érzelmes, egyenes ember, akinek van lelkiismerete (és ez az érzelmességgel együtt jár!), nem kezd titkos nővadászatba. Lehet hogy megbotlik ha szembejön a kísértés, de semmiképpen sem hajszolja.

blackmoon01
#17 (2017-06-19 13:48:35) |
#pandora: 

Nem, dehogyis :-)
pandora
#16 (2017-06-19 13:46:57) |
#blackmoon01: 
Így van. Teszek érte, rengeteget. :) És az baj? :O
blackmoon01
#15 (2017-06-19 13:46:41) |
#athene: 

Bocsánat, de miért ne lehetne egy házasságba zárt ember, akár nő, akár férfi érzelmes :O 

Olyan kategorikusak vagytok sokszor..... :-/
blackmoon01
#14 (2017-06-19 13:44:23) |
#pandora: 

Szerintem inkább te gondoskodsz róla, hogy gondoskodjanak róla :-P
pandora
#13 (2017-06-19 13:37:34) |
#athene: 
Nem itt találkoztam olyannal. :) Itt sajnos az általános az amit lefestettem...biztos vannak kivételek, de csak a szabályt erősítik.
Olyan nős férfi engem nem is érdekelt volna aki vadászik a nőkre. Mert annak úgysem leszek elég. A nőgyűjtők engem taszítanak. Az egyik legvonzóbb dolog a lelkiismeret. ;)
Ezek véletlen szituk voltak, ők sem kerestek, csak spontán alakult ki. Épphogy félénkek, érzelmesek, emberiek voltak. De szerintem az a személyiség - ha nős - nem regisztrál egy szexoldalra. :(
athene
#12 (2017-06-19 13:33:21) |
#pandora: 
Bevallom, most megleptél... Amilyen szinten elutasítod a nős férfiakat, ahogy az utolsó blogbejegyzésemben nyilatkoztál a szeretőt kereső férfiak érzelem mentességéről, nem gondoltam, hogy találkoztál olyan nős férfival, akibe szorultak érzelmek... :D

Köszönöm a válaszod, remélem,  most már a férfiak is meg mernek érdemben szólalni...
pandora
#11 (2017-06-19 13:26:54) |
#blackmoon01: 
Gondoskodik róla a környezetem, a visszajelzések. 
;) :P  :* 
blackmoon01
#10 (2017-06-19 13:14:40) |
#pandora: 

Na igen, hát nagy vonalakban ez a lényeg.

És egy kis kötözködés (mert megérdemled):

"istennőnek éreztem magam"

Ez úgy látszik, fixálódott :-D :-P
pandora
#9 (2017-06-19 13:06:10) |
Házasként két szeretőm volt. (Nem egyszerre! :) )

Mi motivált:
- nem kerestem szeretőt, ilyen alapon semmi. Egyszerű szexuális vágy volt, kémia ha úgy tetszik. Meglátni és megkívánni. ;)

Hogyan bukkantam rá:
- sehogy, nem kerestem, jöttek maguktól :) mindig sokan próbálkoznak, de ők különböztek. Engem akkor kezd valaki érdekelni, ha *nem* próbálkozik, vagy nagyon szolídan teszi. Ők ilyenek voltak. :)

Mit kaptam meg:
- a magától értetődő esti ágybabújás helyett spontán szexet, különleges helyeken és körülmények között
- istennőnek éreztem magam
- minden új ruci, fehérnemű, frizura, még egy fülbevaló is észre lett véve és meg lett dícsérve
- bármiről beszélgethettünk, nem kellett a mondandómat szűrni

Számítottak-e érzelmek:
- először baromira nem. Szexről szólt, és legfeljebb barátságról. Az elsőt azért hagytam ott (nős volt) mert elkezdtem úgy érezni hogy zavar a felesége léte. A másodikkal úgy egymásba szerettünk, hogy mindketten elváltunk.

athene
#8 (2017-06-19 13:00:08) |
#blackmoon01: 
Sajnálom, nem vagyok az eseted, így a lovaglást meghagyom másnak.... ;) :D

De nem bánnám, ha valaki érdemben is reagálna.... :)

Azt tudom, annak idején én hogyan éltem meg, és most miért keresek valami hasonlót...
De érdekelnének mások tapasztalatai is....  Főleg a másik nem nézőpontja.

Bár tudom, általános nézőpont nincs. Csak hinni akarom, hogy nem tűt keresek a szénakazalban...
blackmoon01
#7 (2017-06-19 12:31:44) |
#athene: 

Jajj bocs, nem szándékoztam lovagolni. De erre jelentkezőket szívesen meghallgatok :-D
Csak #aareesz kommentjére reagáltam, de ssshhh....már be is fogom a szám :-P
 
athene
#6 (2017-06-19 12:29:49) |
#blackmoon01: 
Nem azt írtam, hogy kitartani... :P
Mondjuk nálam a kutya is családtag...

De ne lovagoljunk a szavakon, ha kérhetem! ;)
Igaza volt, átfogalmaztam, amennyire tudtam... 
Szóval térjünk a lényegre! Köszi :*
blackmoon01
#5 (2017-06-19 12:25:40) |
#aareesz: 

Ja, mint kutyát, macskát tartani.
Mondjuk nekem van állatom, és együtt élek velük, szeretem őket és a barátaim.

Kurvát kitartani, az más :-)
athene
#4 (2017-06-19 12:25:13) |
#aareesz: 
Átfogalmaztam picit.... Igazad van. :)

És kíváncsian várom a beszámolót, bár az eddigi hozzászólásaid alapján (máshol) nagyjából veled kapcsolatban részben összeáll a kép.
barna72
#3 (2017-06-19 12:20:34) |
#aareesz: Ha én vagyok felül, akkor a szeretőm alá(m)rendelt. :P :D
athene
#2 (2017-06-19 12:17:49) |
#aareesz: 
Igazad van, lehet szerencsétlen a.megfogalmazás... De ugye a köznyelv így fogalmaz... ;)
De a lényeg gondolom, lejön így is...
aareesz
#1 (2017-06-19 12:13:04) |
Nem tetszik a kifejezés, "szeretőt tartani".
Soha nem tartottam szeretőt, legfeljebb szeretőm volt és/vagy szerető voltam.
Inkább úgy szerencsés a kérdés, hogy milyen érzés, ha a házastársa mellett van szeretője az embernek.
Bocs a kötekedésért, de a szeretőt tartani, nekem negatív érzéseket kelt. Nekem a szeretői kapcsolataimban nagyrészt csak pozitív dolgok voltak, és nem éreztem azt, hogy én bárkit is "tartottam" volna. Részemről az ilyen (függetlenül attól, hogy a szerető független vagy házas) abszolút mellérendelt viszony volt. Az általad használt kifejezésről pedig nekem alárendeltség jut eszembe.
De lehet, hogy ezzel csak én vagyok így. :napersze: 

A többit majd, ha lesz időm...  :D 












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.