Akkor, ha...

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > pandora > 33

Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...
Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt?

pandora blogja


Krampuszok
Még az elején, a kezdeti szárnypróbálgatásaim alatt itt, egy éjjel privire hívott valaki. Pimasz volt, érdeklődő, kritikus, és lendületes. 12 órán át cseteltünk. Aztán heteken át minden nap... Még nem jött el a találkozás ideje, de a mindennapi hosszú beszélgetésekkel próbált visszatartani másoktól... Egyszer azt mondta:

- Összekoszolnak a krampuszok.

Rég nevettem akkorát! :D Krampusz alatt mindenkit értett, aki nem ő.
Soha még ilyen érdekes embert nem ismertem...hosszú és bonyolult, se-veled-se-nélküled történet lett, utazás egy hullámvasúton. Amióta itt vagyok, párszor megfordult velem a világ. 
Már nincs itt, de visszavonhatatlanul elindított egy úton, ahol megismerkedhetek egy bővebb önmagammal.

Történetek és gondolatok rólam, néha róla, néha a krampuszokról, néha meg bármi másról. ;)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »
Akkor, ha...
#33 2017-11-17 18:11:28
A környezetemben mostanság elszaporodtak a feltételek.
Akkor, ha...
Akkor kapod meg ha..., akkor találkozunk ha..., akkor lesz ez vagy az ha...

Van mondjuk egy extrém olcsó repülőjegy X helyre, ahova régi vágy elmenni. Kb 2-3 óra alatt el is fogy. És akkor jön az egyikük, csak akkor ha... ha szállás is extrém olcsón van, ha garantálható hogy jó idő lesz, ha most azonnal van kész utiterv, és ha...ha...ha. Ha a másik nem szervíroz mindent ezüsttálcán, akkor inkább nem.
Különben kuka. Eldobunk egy elérhető élményt.

Van mondjuk egy kölcsönös érdeklődés egymás iránt. Találkozásokkal ki lehet deríteni hogy van-e benne több vagy nincs. És akkor jönnek a feltételek. Előbb töröld magad az eróról, és akkor kiderítjük (mit is? hogy vajon hiába töröltem-e magam?)... Ha nem teszed meg, akkor inkább nem.
Különben kuka. Eldobunk egy kapcsolatot.

Van mondjuk egy viszony. Mígnem jönnek a feltételek. Csak akkor, ha... ha mondjuk a másik elválik, eldobja a fél életét. Ha nem teszi meg, akkor inkább nem.
Különben kuka. Eldobunk egy szerelmet.

Van mondjuk egy vonzó reglap, kellemes bemutatkozás, mögötte egy normális férfi, és sokan addig jutnak, megkérdezik, hány centis a farka. Ha nem több 20-nál, akkor inkább nem.
Különben kuka. Eldobunk egy lehetőséget.

Feltételek, feltételek, feltételek. És könnyen lemondás. És panaszkodás, sikertelenség.
És hiába rövid az élet, eltelik azzal hogy ahelyett hogy élveznénk amit kaphatunk, görcsölünk azért hogy még többet kapjunk.

Elgondolkodtam, vajon a szeretet, a tetszés, vágy tud-e feltételes lenni. És arra jutottam, hogy nem tud. *A szeretet, a szimpátia, a pozitív érzések feltétel nélküliek.* Csak feltétel nélküliek lehetnek. Valakit vagy szeretek, vagy nem. Valamit vagy akarok, vagy nem. A "szeretlek, ha ezt megteszed" és az "akarom, ha ez még teljesül mellé" - nem szeretet és nem akarat. *Hanem vegytiszta önzés.* Az nem a szeretet, a vágy, az akarat tárgyáról szól, hanem az illető saját egójáról, a saját érdekeiről, a saját sémájának a másikra préseléséről. Így lesz az ajándékból üzlet.

Megismerkedtem egyszer egy nős férfivel. Csak úgy, közös érdeklődési kör folytán. És szerettem vele időt tölteni, mert szimplán jól éreztem magam. Udvarias, kedves, férfias, szexis, figyelmes, toleráns, jó beszélgetőpartner, kellemes társaság. Ritkán találkoztunk, mert mindkettőnknek kevés volt az ideje. És valahogy adódott, hogy mindenki olyan, amilyen, így volt természetes. Amennyit tudtunk egymásnak nyújtani, azt nyújtottuk feltételek nélkül, addig ameddig. Búcsúzáskor puszival elváltunk, mindenki visszatért a saját hétköznapjaiba, és senki soha semmit nem szabott feltételül. Eszünkbe sem jutott semmi ilyesmi.

És gondolkodnom kell a példákért. :(
 
Pedig felszabadító érzés tud lenni egy ilyen kiruccanás a feltételek és elvárások világából. De vajon mi az oka hogy ilyesmik helyett görcsölnek az emberek a feltételekkel, a saját akaratuk érvényesítéséért? Önvédelemből, büszkeségből, kishitűségből, nagyravágyásból, önzésből, birtoklási vágyból, bizonyítási kényszerből, vagy ki tudja miért. És csak az értékes, ahol hátradőlhetünk hogy lám-lám, a feltételeinket rákényszerítettük egy másik emberre, hurrá. Aztán harcolunk a következő győzelemért. 

De győzelem ez egyáltalán?! Már a harcolunknál kezdődik a probléma, és ami egyiknek győzelem, az a másiknak vereség.

Aki meghajlott, az nem fogja olyan édesnek érezni az édeset. Mert megfizetett, megdolgozott, lemondott érte, vagy szerencséje van. De a lényeg hogy önmagában a személye, a léte nem volt elég. Azt a magabiztosságot ritkán kapjuk meg, amit gyerekkorunkban. Fülembe cseng ahogy anyukám azt mondogatta, én akkor is örökké szeretlek, ha rossz vagy.

A pozitív érzések bizony feltétel nélküliek. Ha nem, akkor már baromira nem is pozitívak. :(

!kep:https://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/BLOGIMG/a91f17420171117181128.jpg

34 hozzászólás |

Hozzászólások

nobody#33#34 2017-12-03 20:22:42
#pandora: Rád bízom, hogy melyiket érzed a mi viszonylatunkban érvényesnek. :* 
pandora#33#33 2017-12-01 03:53:52
#nobody: 
A kérdésed nem érzem összefüggni a poszttal, de te talán tudod miért kérdezed.
A válaszhoz egy kis segítség a szótárból. ;)

*Tévedés*ről akkor beszélhetünk, ha nem való tényt valónak gondolunk. A tévedésben levő olyan magatartást tanúsít, amit a tévedés nélkül nem tett volna meg.

A *manipulátor* célja az, hogy az általa befolyásolt személy ne legyen tudatában valódi szándékainak, higgye azt, hogy szabadon dönt, miközben a befolyásoló előzetes tervét hajtja végre.

Az *érzelmi zsarolás* a manipuláció egyik formája. Arra késztet a másik fél bennünket, hogy adjuk fel a saját elveinket, véleményünket és célunkat, annak érdekében, hogy az ő elvárásai szerint cselekedjünk, mert így tudunk neki megfelelni, így érdemeljük ki a szeretetét, figyelmét.

nobody#33#32 2017-11-25 00:59:34
Akkor, ha 
valaki rossz következtetéseket von le hiányos információkból, és ezt tényként teszi közzé, az téved, vagy manipulál?
pandora#33#31 2017-11-22 14:55:43
#csizmaskandur: 
Hát igen. Azért nem akartam konkrétabb lenni, mert a lényeg maga a szituáció, ami tulajdonképpen zsarolás, merő önzésből.

Az elsőben egy amúgy kedves ismerősöm zsarolt meg engem, a saját lustasága és kényelme miatt. Nem lett az utazásból semmi. Szerintem nem is akarta igazán.

A másodikban egy itteni ismeretség, egyetlen személyes találkozás után zsaroltak meg (nyilván hiúságból) hogy töröljem magam, és akkor van folytatás. Nem töröltem magam, mire fel?! Ha valakinek fontos vagyok, akkor nem múlhat ezen. Ha elég tartalmas valami, akkor logikusan úgyis az a vége. De nem előre! :)

A harmadik a jó öreg klasszikus, egy ismerősömet állították válaszút elé, vagy válik vagy fel is út le is út. Ha én odáig lennék valakiért, nem tudnám ezt megtenni vele. :(

A negyedik egy haverom. Kezd tele lenni a töke azzal, hogy a méret a minden. :(

És ami már a többiek hozzászólásaiból jött és nagyon jó példa, amikor valaki valami perverzióhoz "alanyt" - nem partnert! - keres, és ha valakit a perverzió nem érdekel, akkor már őt sem érdekli az a valaki.

Igen, mindig nehéz észrevenni az önzést, pedig ordít és villog. :(



esther#33#30 2017-11-22 08:40:28
#csizmaskandur: 

Igazad van. :)  A példák most konkrétan a szexuális "perverziókra" vonatkoztak,én is arra értettem. Hogy ha valaki szinte elsőként kérdez rá-már pedig így szokás erre felé :D - akkor lehet lapozni.
csizmaskandur#33#29 2017-11-21 16:58:17
#esther: Sajnos nem biztos, hogy kiderült mindig minden... Pont a blog alkotója - függetlenül itteni és egyéb emberi tapasztaltságától - "futott bele" egy idiótába, akit alig tudott szegény levakarni magáról...  :/ 
Néha nagyon nehéz az álnok kígyót észrevenni, mert pont az a leginkább jellemző rá, hogy jól tud alakoskodni!  :merges: 
Persze ami egyértelműen "ordít", azt már csak a süket nem hallja!  :D 
csizmaskandur#33#28 2017-11-21 16:53:05
#ducinyuszi: Tulajdonképpen te a Valami és a Valaki közötti különbséget fogalmaztad meg :)
Perverziómat Valakivel szeretném "szépen" megélni, azaz az élmény KÖZÖS! Ő is fontos személye a perverziómnak, azaz az az Ő perverziója is! :pirul:  <3 
Míg a prevenziómhoz valami alanyt kell találni, akin kiélhetem... Hmmm... itt tárgyként akarom használni a másik embert...  :(
Elég szomorú ha valaki - ő már számomra csak valami - ilyen szintre süllyedt emberileg  :/  
csizmaskandur#33#27 2017-11-21 16:38:29
Szerintem Pandoráran is vannak "akkor ha" feltételei.
Csak a kérdés alapvetően, hogy mikor fogalmazunk meg ilyen feltételeket!
Pandi szerintem olyan feltételek megfogalmazására utal, ami EMBERILEG értelmetlen, mert olyan gátakat szab, aminek az alapja az emberi önzés!
Ki is mondja ezt: "vegytiszta önzés"
Az az alapvető kérdés - itt utalnék vissza első bekezdésemre -, hogy az önzés irányából eljutunk-e a teljes önzetlenségig?!
Mert a teljes önzetlenség meg teljes "kiszolgáltatottságot" jelent, s lássuk be azt, hogy ilyenkor a kisördög meg elindul. Azaz a teljesen önzetlen embernek nagyon jól kell társat választania (bármilyen kapcsolatban), hogy a másik ne használja ki. :)
Talán az egészséges határú önzés az még belefér!
Ami persze valami olyan határt jelent, amiben az ember alapvetően önzetlen, de nem a végtelenségig... :)
A mérleg kép jól utal arra, amit igyekeztem sete-sután megfogalmazni. :D 

U.i.: Vannak olyan esetek amikor szükség van az "akkor, ha.. " esetre. Pl.: "Drágám akkor, ha most hasra vágnád magad, következhetne a kedvenc szexpozíciód!" :D (ebben is benne van az "akkor, ha...", de azért mekkora a különbség  :pirul: )
doktorur#33#26 2017-11-21 14:08:32
Én továbbra is fenntartom a csak akkor ha feltételeimet. Különben blogot nyithatnék rövid úton kudarcba fulladt kapcsolataimról.
egyvagyok#33#25 2017-11-19 16:07:35
#ducinyuszi: 
Én sem akarok biovibrátor lenni ;) nem mintha lenne ilyen irányú felkérés :D
esther#33#24 2017-11-19 10:58:37
#ducinyuszi:  

Viszont az oldal jellegéből adódóan ez percek alatt kiderül. És máris lehet tovább lépni. ;) 

ducinyuszi#33#23 2017-11-19 08:34:39
*food-to-go: *

"adódik a kérdés: a perverzió fontosabb, mint a vonzalom?"

Sok eseteben IGEN! Régebben írtam erről, akkor úgy fogalmaztam, itt nem embereket, partnereket, ne adj ég társat keresnek, hanem Valakit, aki a vágyaikat, perverzióikat valóra váltja. És nagyon sokszor tapasztalom, hogy szinte minden más lényegtelen, csak ez az egy dolog számít.

Saját példa. Rámír, hogy olyan nőt keres, akinek elég tág a puncija, hogy öklözhesse. Pfffff. Ergo minden más szempont lényegtelen, csak ez az egy számít. És itt lettünk tárgyiasítva. Hiszen nem számít az ember, a kémia, a vonzalom, az érzések, semmi más, csak a fejében élő pornóból szedett képek. Csak hogy megkapja amit ő akar. Önzés, nem kicsi. A nő pedig nem más számára, csupán egy lélegző gumibaba.

És nem a perverzió a baj, az sokaknak van, nekem is. Hanem hogy ez az egyetlen szempont, ami számít. 
brian7#33#22 2017-11-18 15:14:59
Manapság az emberek többsége önző. Nem csak itt, általában mindenhol. Tisztelet a kivételnek, mert még akadnak, bár egyre kevesebb.

És mivel önző, és mivel sok esetben itt viszonyt próbál létesíteni egy társ mellett, úgy gondolja, neki az jár, hogy olyan legyen a másik, amilyennek ő akarja. Így elvárásai vannak a másikkal szemben, viszont ő maga semmit nem akar hozzátenni a viszonyhoz. 

A mai világ az ÉNről szól, nem a MIről. Mindenki magát akarja a legjobbnak mutatni, eltaposva másokat. Akár egy kapcsolatban is. Holott ha lenne egy olyan társa, aki a másik fele, sokkal közelebb kerülne a legjóbbjához, mint így, sekélyes, önző megoldással.
egyvagyok#33#21 2017-11-18 15:12:40
#food-to-go: 
Az arcod is szép ;)
marushin30#33#20 2017-11-17 23:36:43
food-to-go: nekem a feneked akkor is bejött, kár, hogy levetted :) Igazán szép a mosolyod.
marushin30#33#19 2017-11-17 23:27:57
Az apróm betűs résznél van leírva a tájékoztató szövegben :) Nem kell megkövezni rögtön, mindenkinek mást jelent az a szó, hogy perverzió. Azzal, hogy erre az oldalra léptem, már lehet, hogy megnyertem magamnak ezt a jelzőt.
food-to-go#33#18 2017-11-17 23:25:48
#marushin30: ezt hol olvastad? :O
pandora#33#17 2017-11-17 22:54:48
#marushin30: 
Ezzel azért picit vitába szállnék. Ez a hely nem arra van hogy kiszolgálja azt aki a perverzióit akarja kiélni. :D
Arra IS lehet használni, kétségtelenül. Meg sok másra.
Kinek mit jelent a szexpartner. Valakinek szexuális segédeszközt, van akinek szerelmet. És van akinek a kettő közötti sokezer árnyalat valamelyikét. Az emberek nem egyformák. Szerencsére! :D ;) 
marushin30#33#16 2017-11-17 22:48:24
Azt azért ne felejtsétek el, hogy ez a hely pont azt szolgálja ki, hogy mindenki megpróbálja saját perverzióit kiélni. Hab a tortán ha ehhez megtalálja párját.
pandora#33#15 2017-11-17 22:35:53
#food-to-go: 
Igen, sokaknak az. Főleg itt, rengeteg olyan van, akit az ember személyisége, vágyai, a kölcsönösség szemernyire sem érdekel. Kizárólag szexuális szituációk érdeklik, és pornófilmet akar élőbe ültetni hogy aztán visszanézze a szemhéján és arra verje a farkát. :( A szereplő pedig csak külsőre számít.

Hogy végrehajtod-e az akaratát, az feltétel, ugyanolyan zsarolás, mint amiről a poszt szól. Ha nem engedsz, nincs vonzalom. Ami - ha jól belegondolunk - nem is volt. Ha lett volna, akkor nem azon múlna a folytatás, hogy hajlandó vagy-e különböző perverziókra.

 
marushin30#33#14 2017-11-17 22:34:59
food to go: inkább azt mondanám, egy izgalmas és igen erotikus szeletet láthattam belőled. Ez pedig valóban csak egy kis szelet az egészből, amire ilyen formában nincs rálátásom.
food-to-go#33#13 2017-11-17 22:31:49
#marushin30: :D egyszerre csak a valóság kis szeletét vagy képes befogadni, igaz? :)
pandora#33#12 2017-11-17 22:28:51
#marushin30: 
Van ilyen. :D  :P  :vigyor: 
marushin30#33#11 2017-11-17 22:27:55
Nekem pl nagyon bejön food to go feneke, de nem akar velem szóba állni :D
food-to-go#33#10 2017-11-17 22:24:54
végeredményben annyi volt a taktika h nem online kérdezte meg, várt a személyes találkozóig, mert egyrészt, ha ezzel kezdi, nem is talizok vele, másrészt, látnia kellett ahhoz, hogy eldöntse érdeklem-e egyáltalán... adódik a kérdés: a perverzió fontosabb, mint a vonzalom?
food-to-go#33#9 2017-11-17 22:21:15
#pandora: nagyon úgy néz ki
pandora#33#8 2017-11-17 22:18:06
#food-to-go: 
Hogy a pasi egy perverz disznó. :D  :vigyor: 
Nem irántad volt benne a rajongás, hanem a perverziója iránt. :D Idegen volt, nem ismerted és ő se téged. Olyasmire akart rávenni, amit nem tennél. Feltételek. Ja. Nem teljesítetted a feltételeit, hát kukázott. 

Vagyis ez nem rólad szólt, csakis róla és az önzéséről.
food-to-go#33#7 2017-11-17 21:00:18
mivel ez így túlságosan általános, mondok egy egészen friss példát: két napja találkoztam valakivel, rendkívül óvatosan tapogatózott, de lényegében ugyanazok érdekelték, mint mindenki mást a szexuális preferenciáimmal kapcsolatban, na most képzelj el egy ismerkedős talit, ahol közömbös témákat érintünk, és közben lessük, van-e kémia... hát volt! jaj, de tetszel, ugye megtartasz? lesz másik alkalom? kézcsók, csók, ölelés, rajongás... picit később: szereted-e a nyálat? :O tömegben meztelenkedni, nyilvánosan szexelni stb.  :/ mondom, tudom h sok pornót néztek, és mindenfélét ki szeretnétek próbálni, de szerintem egy férfi és egy nő rengeteg örömet szerezhet egymásnak tömeg, és segédeszközök nélkül is.... komoly arccal meghallgatott, és azóta nem jelentkezett... mi következik ebből?
pandora#33#6 2017-11-17 20:44:47
#egyvagyok: 
Igen, ez is jellemző és a példákban benne is van, de ami kimaradt, hogy a konkrét feltételen kívül *már van valami pozitív érzés* (szimpátia, érdeklődés, szeretet, szerelem), ami repül a kukába ha nem teljesít a másik valami feltételt.

Az, hogy *ismeretlenül* vannak feltételek, normális. Mindenki olyat keres, amilyen neki ígéretes, vonzó. Ebbe beletartozhatnak külső jegyek.

Viszont *ha már kialakult* a pozitív érzés, akkor szabni feltételeket - az szerintem a pozitív érzések felülírása nettó egóval. Annyira, hogy gyakran előfordulhat olyan, hogy a (például ezeket az üres külsőleges) feltéteket az ember már nem is veszi figyelembe, mert a pozitív érzések felülírják.
pandora#33#5 2017-11-17 20:32:41
#food-to-go: 
Igen, akkor *jó üzlet*. Épp erről szólt az írás. 

Valahogy azt érzem, hogy azzal hogy eleve kikötik az emberek a feltételeiket, elvész az a bizalom, hogy én adom amit tudok, te is adod amit tudsz, és ennek tudunk örülni.
Jó esetben külön nyomásgyakorlás nélkül is a felek úgy érzik megkapják amit szeretnének. Ha egyáltalán valakire nyomást kell gyakorolni, szerintem valahol ott már hibádzik valami. És aki nyomást gyakorol, az minden csak nem önzetlen.

egyvagyok#33#4 2017-11-17 20:31:26
Régebben egy csaj hivott itt privire, és a köszönés után azonnal nekem szegezte a kérdést: -Mekkora?
Mivel nem ütöttem meg, az általa igényelt mércét, és nemnis akartam elárulni a tényleges méretemet, rövid időn belül megszakitotta a kommunikációs csatornát...
pandora#33#3 2017-11-17 20:26:39
#food-to-go: 
OFF
Most direkt megnéztem. :D Szerintem egyáltalán nincs is nagy segged. :vigyor: 
ON
food-to-go#33#2 2017-11-17 19:49:25
off
te jó isten, ekkora seggem van?? :O
food-to-go#33#1 2017-11-17 19:48:41
profin felépített írás, de a gondolatmenet nem győzött meg, mindkét félnek törekednie kell a konszenzusra, akkor működik


Ajánlott szobák
#bdsm_szoba3931BDSM - extrém szexualitás

#bepo2000100Különösen perverz
Ajánlott szobák
#biszex_szoba111111Biszexuális vagy, be kell lépned!
Ajánlott szobák
#maszti_szoba910Eropolis hivatalos maszti szobája

#centrum_szoba610Belvárosi szexmentes csevegő

#szeretot-100Többes kalandok kamionban
Ajánlott szobák
#homo_szoba6660Meleg férfiak egymás között

#zso06100wc-d lennék Dunántúli bi/meleg pervi ffiak
Ajánlott szobák
#hetero_szoba5571Heteroszexuális vadászterület, meleg és biszex mentes övezet.
Ajánlott szobák
#leszbi_szoba200Csak csajok, leszbikus kapcsolatok
Ajánlott szobák
#profi_csajok410Türelmi zónás csajok várnak

#profi_pasik300Türelmi zónás pasik várnak
Ajánlott szobák
#transz_szoba3040Transzszexuális csevegő








A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.