Simple vásárlói tájékoztató







hümm-hümm

itt vagy: Eropolis > Hetero negyed > Blog > nagyhusi > 2


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


nagyhusi blogja


vegyesvágott
Minden, ami eszembe jut.
Hétköznapok, ahogy én látom őket.
Ünnepnapok, ahogy megélem azokat.
Eszmefuttatások, gondolatok, minden, ami én vagyok.
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

hümm-hümm
#2 (2016-09-27 18:06:08)

Minap olvastam, hogy a kapcsolatok új alapokra helyeződtek.
A nők azt szeretik, ha megalázzák őket.
Akkor már csak két kérdésem van:
1. Kiket kérdeztek ez ügyben?
2. Vajon tudnak-e eme oldal létezéséről?(Mert ha igen, akkor nem értem a fenti állítást.)

Aztán elméláztam.
A nők (és a férfiak is) ki vannak éhezve a figyelemre. Lassan függővé válnak,s ragaszkodnak ahhoz, akitől ezt megkapják. Talán többet elnéznek ennek az illetőnek.
Lehet, hogy ezt értelmezték félre?
Szerintem ez nem megalázás.

Hiszem, hogy vannak egyenrangú kapcsolatok.Sőt...annak kéne lennie mindegyiknek.
Attól még lehet férfi a férfi, nő a nő, hogy nem tarolja le a másikat.
Anno írtak rám domok. 
Követelték (!), hogy tiszteljem és uramnak nevezzem őket...három másodperc után. Remekül mulattam ezeken, válaszoltam, aztán csúnyán letiltottak.
Tudom, ez más típusú kapcsolat, de akkor is egyenrangú valahogy. Nincs értelme egyiknek a másik nélkül.

Nem gondolom, hogy kedvelném, ha megaláznának.
Nem is történik ilyesmi.
Kilógok a statisztikából.
A manóba is!

16 hozzászólás |

Hozzászólások

ducinyuszi
#16 (2016-11-01 06:08:03) |
*droy: *

Köszönöm! És igen, egyetértek. :) Itt nagyon kell klappolnia mindennek. Ha bármi nem tökéletesen illeszkedik egymással, egymásba, akkor az már nem működhet. Épp a napokban olvastam egy nagyon jó bejegyzést egy dominánstól, hogy mit is jelent valójában a dominancia. Ritkán láttam ilyen tiszta leírást, a blogomba bemásoltam. Egy mondtad belőle: "A domináns fél valójában subjának a subja." Azt kell mondjam: bingó!  :) 
nincs kép droy
#15 (2016-10-31 21:47:59) |
#ducinyuszi: "Soha nem lehettem még ennyire Nő, mint mellette. A BDSM mögött egy nagyon komoly lelki-szellemi háttér van, és valójában tényleg azok szokták csak megérteni, akik ezt szeretik, akik ebben élnek. Ami nem baj, hiszen nem szeretheti mindenki. [:-)] De a baj, hogy az ilyen bunkókkal azonosítják a domokat. A subokat meg azzal, hogy akaratlan bábok." - ez itt a lényeg. Azonos intelligencia szint (érzelmi EQ/szellemi IQ) nélkül szerintem nem is működik a dolog.
ducinyuszi
#14 (2016-09-28 12:44:40) |
*esther: *

Igen, én is úgy gondolom, hogy a szexualitás nem a nagyközönségre tartozik. Sem a vanília, sem a bdsm. Ennek a hálószobában a helye. Attól még őszinte valaki, mert mindent a helyén kezel. 

Nekem nincs szükségem arra, hogy 24/7-ben látványosan legyek sub. A párom pontosan tudja enélkül is, hogy az vagyok és az övé. Nem kellenek ehhez nagy látványos dolgok. A hétköznapi életben, az utcán, az emberek között, otthon amikor a gyerekekkel vagyunk, stb. .... Apró, nüansznyi jelek, jelzések mindkét fél részéről, ami mindkettejük számára érezteti ezt. Pont elég, viszont olyan izgalmi szintet tud fenntartani, hogy azt el sem lehet mondani!  :pirul:  ;) 
esther
#13 (2016-09-28 10:42:45) |
#ducinyuszi:
 
Iiiiiiiiiiigen, tudom! :) 
Egy kis fenékre pacsi milyen isteni tud lenni, egyből ugrik az izgalmi szintem minimum két lépcsőt! :vigyor:  :vigyor:  :vigyor: Nem beszélve egy két jelzőről, ami egy  normál párbeszéd alkalmával alpári, de ott és  akkor elhangozva... hát annak is meg van a maga kellőképpen "perverz" hatása. ;) 
esther
#12 (2016-09-28 10:36:04) |
#bdsmffi: 
Drága bdsmffi! 
Neked fogalmad sincs az én erkölcsi normámról. :) Lehet elcsodálkoznál.. de most nem ez is a lényeg. 
Kicsit félreértesz-  mondjuk, írásban ezt nem nehéz. :)  Én arra gondolok, amikor NEM játékból viszi ki valaki a hálószobából az alázást, tehát nem 24/7-et játszanak , vagy  megállapodás szerinti folyamatos alárendeltséget igénylő játékokat, hanem szimplán nem tekinti egyenrangú félnek a partnernőt a férfi. 
Ahogy te is mondtad, bunkón viselkedik pl.

Nem hiszem, hogy az az őszinteség mérvadója, ( vagy inkább ismérve?) ha valaki  a közösségben is kimutatja, mi a szexuális irányultsága. Tőlem is megbotránkozva elfordulnának jó páran, ez ezer százalék. Meg ez a dolog, a szex, az intimitás ..nem tartozik senkire, hogy a négy fal között mit művelek, kivel, mivel, stb az az én dolgom.És a másiké. :napersze: 
Én valószínűleg kérkedésnek venném, ha valaki látványosan produkálná egy *átlagos* közegben olyasmit, ami egy hálószobába való. Akár szavakkal, gesztusokkal, pláne tettekkel.
 
Amit én nem tudok elfogadni,-és igen tudom, hogy létezik- az a brutalitás, bántalmazás, trágár beszéd és társai, amikor *nem játékból* van jelen egy kapcsolatban. 
Sosem tűrném el!

bdsmffi
#11 (2016-09-28 07:31:25) |
#artemisz: lehet , hogy sokan szűrőnek használják fel már az ismerkedés elején , de lehet , hogy ezzel pont a legalkalmasabbakat riasztják el maguktól . A BDSM ismerkedés éppolyan nehéz , mint a vanília . Sok szerencse is kell hozzá.
bdsmffi
#10 (2016-09-28 07:27:21) |
Kedves Eszter !
Minden tiszteletem neked , de hidd el , hogy létezik élet a te erkölcsi normádon kívül is. Amit nem tudsz elképzelni , mert neked az már a határaidon túl van , attól még van , s él. Itt arra gondolom , hogy az alárendelt szerep csak a hálószobán belül működhet . Ez nem így van . Vannak párok , akik a külső világukba is kiviszik eme szenvedélyüket ,s nem takargatják el , hogy milyenek is valójában . No , őket nevezem én igazi őszinte embereknek . Persze, mindenkinek joga eldönteni , mennyit mutat meg magából a világnak . Ha valaki szégyellősebb , akkor bizonyára keveset , de akkor , ha nem látunk a környezetünkbe nyíltan felvállaló embereket , attól még ők vannak .
A sztoridra reagálva : a fiú , akit említettél , lehet csak bunkó, én is sok ilyen esettel találkozom . Mindenkinek más az intelligencia- szintje . Megalázni valakit , nem kell , hogy trágár szavakat használjon  , kedvesen is lehet , sőt . Ez az ellentmondás is egyik vonzereje a BDSM-nek .
ducinyuszi
#8 (2016-09-27 20:20:10) |
*esther: *

Vicces, de mégsem az. Hiszen sub vagyok és mazo. Mégis azt mondom, egy férfi egyetlen egyszer emelne csak kezet rám, egyetlen egyszer beszélne csak így velem (hálószobán kívül), már röpülne is. Igen, a hálószobán kívül ő a párom, és a kapcsolat egyenrangú. A játék a hálószobára korlátozódik. És játék! Ez nagyon fontos! Ott szabad mindent, amit mindketten akarnak és szeretnek, a határokat ők határozzák meg. Ott esetemben belefér, hogy kezet emeljen rám, hogy úgy beszéljen velem, mert mindketten azt akarjuk. De csak ott! És ezt mind a dom, mind a sub nagyon pontosan tudja. :-)
ducinyuszi
#7 (2016-09-27 20:18:18) |
*artemisz: *

Tudom, ezért is szerettem volna pontosítani! :) 
artemisz
#5 (2016-09-27 20:17:36) |
#ducinyuszi: 

Sorry, mint írtam, ez a műfaj távol áll tőlem.
ducinyuszi
#4 (2016-09-27 20:14:23) |
*artemisz: *

Látod ez hatalmas tévedés. :) Egy igazi dom soha nem követelné, hogy rögtön így viselkedjen vele egy sub. És ezt egy igazi sub tudja is. Ezért az ilyen macskajancsikat a sub úgy küldi el a p...ba, ahogy annak rendje. :D 

Akik így viselkednek, azokat hívjuk tescosdomnak, vagy egszerűen egy arrogáns hatalommániás bunkónak. Fogalmuk sincs a BDSM-ről. A dom tiszteli a subját és a sub is tiszteli a domját, ha az ezt eléri nála a viselkedésével, a tetteivel. Ha úgy tetszik, amennyiben megérdemli! De azért sokat le kell tenni az asztalra a domnak, hogy egy sub átengedje neki az irányítást, hogy megengedje uralkodjon rajta. Nem megy csak úgy uk-muk-fuk. 

Szóval aki így viselkedik, az olyan messze van a BDSM-től, mint Makó Jeruzsálemtől. Ilyenek láttak néhány BDSM pornót, izgi volt nekik, és azt hiszik, hogy a sub másra sem vágyik, csak hogy egy bunkó így viselkedjen velük. Valójában soha senki nem hordozott még úgy a tenyerén, mint a legutóbbi párom, aki igazi dom volt. Soha nem éreztem még úgy, hogy ennyire egyenrangú lenne a kapcsolat. Soha nem lehettem még ennyire Nő, mint mellette. A BDSM mögött egy nagyon komoly lelki-szellemi háttér van, és valójában tényleg azok szokták csak megérteni, akik ezt szeretik, akik ebben élnek. Ami nem baj, hiszen nem szeretheti mindenki. :) De a baj, hogy az ilyen bunkókkal azonosítják a domokat. A subokat meg azzal, hogy akaratlan bábok. Holott mindketten épp az ellenkezője mindennek. :) 
esther
#3 (2016-09-27 19:41:50) |
Husi! 
Ne olvass cosmopolitant, :vigyor:  de semmilyen hülyeségekkel teleírt női magazint sem. ( könyvpárti vagyok egyébként is). A  példányszámok növelése, vagy kattintások növelése a célja az ilyen bugyuta cikkeknek.
Elolvastam volna egyébként, kár hogy nem linkelted be. :napersze: 

Amelyik dom hisztizik,-és jobban hisztizik egynémely, mint egy nő!  :vigyor:  :vigyor: - na az nem dom. Csak annak nevezi magát, mert valamit látott, hallott, olvasott.. :D vagy azt hiszi úgy könnyebben tud csajozni, ha felszólító módban beszél. :vigyor:  :vigyor:  :vigyor: 

Az alárendelt szerep csak játékból izgalmas,( már akinek) a hálószoba falain belül,onnan kivive ... :napersze:  nem is tudom nevezhető-e kapcsolatnak? De tudom: Nem, nem nevezhető.

Erről eszembe jutott egy sztori.
Egyik nap bevásárlás közben egy fiatal fiú( nem férfi) meg egy lány vásárolt, a lány vissza akarta tetetni a sráccal a húst, mondván ő nem szereti a steaket. Mire a srác foghegyről: ez nem steak te faszkalap! És ezt a jelzőt még egyszer elismételte, és nem viccből. Kristály tisztán, hangosan mások előtt.
Teljesen megütköztem rajta, néztem a lányt és vártam, hogy mit fog szólni. Semmit nem szólt!  Természetes volt számára, hogy így szólt hozzá a fiúja. Legszívesebben megkérdeztem volna: miért hagyod, hogy így beszéljen veled? 
De semmi közöm hozzá. Csak szomorú, hogy vannak nők, akik ezt eltűrik. Ez a megalázás. De hogy  ezt eltűrje, pláne, hogy igényelje valaki?? :o  Ezt nem tudom elképzelni sem. Meghaladja a képességeimet.
gabor0827
#2 (2016-09-27 18:23:59) |
Szerintem arra gondolt az író hogy egyre több nő keresi a Szürke árnyalatait.
Hóbortból, divatból, vagy csak mert nem igazán tudnak mihez kezdeni az egyenjogúsággal.
artemisz
#1 (2016-09-27 18:23:49) |
A domok részéről ez teljesen egyértelmű. Gondolom, ez is egy szűrő. A reakcióból kiderül, sub vagy-e?
De ez csak tipp.... Nem vagyok járatos bdsm berkekben.












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.