Simple vásárlói tájékoztató







Középkorú nő (jóval) fiatalabb férfi

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > ninive > 1


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


ninive blogja


Szösszenetek, (Tükör, ami lehet görbe is)
Ami éppen foglalkoztat.

Szívesen beszélgetek olyanokkal, akik hasonlóan gondolkoznak, de akik nem, velük is.

A párbeszéd sokat segít önmagam megértéséhez, elfogadásához. Nem baj ha nem egyformán látjuk a világot, attól még forog :-) és izgalmassá teszi  a sokféle ember, ha kellő tisztelettel és toleranciával közelítünk egymáshoz :-)





« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Középkorú nő (jóval) fiatalabb férfi
#1 (2016-07-09 13:20:37)

A téma lerágott csont is lehet, de sok az újszülött, mindkét oldalon.
Nemrég még én is az voltam.  :-)  

Érdekelne mások véleménye, elsősorban azoké, akik megélték, vagy akik vágynak rá. 

Mindig volt ilyen, ha a világirodalmat nézzük, akkor mindannyian olvashattunk már erről a jelenségről. 

Nem anyakomplexus. Messze nem. 

Fiatalon, sokszor meggondolatlanul választunk párt, jönnek a gyerekek és mindkét félre nehezedő nyomás alatt változik az ember. A férfi és a nő is. 

A nő többnyire minden idejét, gondolatát a gyermeknek szenteli, szexuális igénye azért csökken, mert részben a hormonok, részben a felesleges túlféltés, túlnevelés, túlszeretés hibájába lép. Pedig ha egészségesen kezeljük és megtartjuk a határokat, időt szakítunk magunkra és társunkra, akkor nem érzi magát a férfi elhanyagolva.  Van egy másik tényező is. Gyakran a nő addig csinibaba , addig kívánatos szexdémon, ameddig megszerzi a férfit, utódokat szül (Tisztelet a kivételnek) . Ezután kevesebb időt fordítanak az ápoltságra, a személyi higiénia alapvető betartására.  Persze a látszatot sokan fenntartják , az utcára csinosan lépnek, de otthon jöhet a kényelmesebb kevésbé vonzó öltözék. A férj pedig ezt látja, ha hazaér. A munkahelyén csinos, friss asszonyka otthon elhanyagolt. (Persze ez fordítva is így van sokszor) A  férj reggel frissen mosva vasalva elindul, hazaér fáradtan,  lerúgja az eleganciát, sört bont és jöhet a TV, net, stb. 
Innentől már a konvenciókon alapuló társadalmi elvárásoknak, ismerősöknek, rokonoknak megfelelés irányít, valamint a butító reklámok szappanoperák  és a többi. A férfi próbál megteremteni mindent. Közben a szexuális étvágy nem csökken (egy ideig). Ha szerencséje van a feleség valahogyan kötélnek áll, esetleg néha még élvezi is.  Havonta kiesik egy hét kb, a többi alatt fáradtságra, kimerültségre hivatkozva hárítják a házastársi kötelesség teljesítését.
Mert vallom, hogy az.  Kötelesség éppúgy, mint jog a jó szex, a kielégülés (kielégítés), mindkét fél részéről.
Joga van a férjnek, ahhoz, hogy otthon kapja meg. A feleségnek is.   Hogyan várjam el egy férfitől az aszketizmust, ha hetek telnek el szex nélkül. Természetellenes. Szerintem.

Nőnek a gyerekek, frusztráltakká válnak a szülők, ha nem megy minden elég jól. Ha meg jól megy , akkor az a baj.
Mindig van ok , de azt hiszem kettőn áll, vagy bukik minden. 
Ki kezdte az elhanyagolást és miért? Már senki nem emlékszik. 
Ezét sok férfi itt keres szexpartnert. Nők is , bár kevesebben.

Egyrészük persze, nem meri bevállalni, csak izgalmas ismerkedni, képet cserélni, hergelni, azután eltűnik, vagy nem jelenik meg a randin. 

A másik csoport, a családalapítás előtt álló, ifjú potens :-) férfiaknak pedig elegük van a sok fiatal nyafka, anyagias, gyermeket akaró , potenciális feleségből, akik néha csak megjátsszák magukat egy "jó parti reményében. Ezek az ifjak, még nem szeretnének elköteleződni, de szexre  vágynak. Nincs kedvük udvarolgatni, csupán jól szeretnék érezni magukat és adni is, kapni is. Ami érthető. 
A hasonlóan vannak fiatal nők is aki szeretnék megélni vágyaikat, de férjnek már egy jól szituált, egzisztenciával rendelkezőt keresnek, :-)  Bár ők kevesebben vannak. 

Mindkét férfi tábor számára vonzó, az idősebb nő, aki már túl van a családalapításon, gyermekei felnőttek, egzisztenciája mellett, megengedheti magának, hogy ápolt, kívánatos legyen.
Nem kell félni a terhességtől, tapasztalatból tudják, "nincs is holtodiglan". Sokan rájöttek arra, hogy valamit elmulasztottak fiatalabb korukban, vagy mert féltek, vagy mert mint írtam korán szültek. Ez a felismerés no meg a jótékony természet vágyakat fakaszt, amelyeket bátran vállalnak is, hiszen már nem akarnak férjhez menni, egy, vagy több rosszul végződő házasság, kapcsolat után.
Csupán szeretnék jól érezni magukat, képesek egy fiatalabb férfi mohó vágyait kielégíteni, de nem várják el cserébe, hogy éjjel -nappal udvaroljanak, csupán korrekt együttlétekre vágynak. Szenvedéllyel, szeretettel is lehet. Sőt , csak így érdemes. A férfi, pedig szereti ezt a függetlenséget. Jön, élvezi, amit ad és amit kap. Éli az életét, és időnként újra meg újra találkoznak. Vigyázni kell , az érzelmeket kordában tartani, mert valaki sérülhet, ha többet kezd várni, érezni, mint ami. 

Itt most nem volt szó azokról, akik kihasználnának egy magányos nőt, vagy pénzes férfit keresnek, bár, akit lehet, aki elhiszi, hogy nem a pénzéért, az :-) megérdemli. Azokról sem, szóltam, akik álmodozva keresik a nagy Őt, Őszintén kívánom, hogy megtalálják. 
Itt nem erről van szó. 

Tehát, csak bátran hölgyeim, igenis létezik ilyen és tartson ameddig tart, megéri. 
Ha nem telepszünk a férfire, nem kérdezünk olyat, amit nem szeretnénk hallani sok örömünk lehet benne.
Ne felejtsük, a fiatalembernek saját korosztályából is van társasága, előbb utóbb összegabalyodhat valakivel. Sokan képtelenek ebben a korban a monogámiára, no meg "még fel kell falni a világot" :-) Nem baj! Ha helyén kezeljük. Sokkal kiegyensúlyozottabban mosolygósabban élhetjük életünket.  
  Ha nem hívogatjuk, írogatunk rá percenként, ha kivárjuk, jönni fog, hiszen nyomot hagytunk benne. Neki sem könnyű feldolgozni, hogy idősebb nőtől kapja meg azt, amire vágyik. 

"Játszani tudni kell az élet színpadán" című közhely, igaz, :-)  Örüljünk minden együtt töltött percnek.  S ha úgy dönt valaki, elég, már másra vágyik, akkor mosollyal az arcunkon engedjük el,  hiszen kaptunk valamit, talán adhattunk is és ezek az emlékek megmaradnak nekünk.  

29 hozzászólás |

Hozzászólások

keresek-kutatok
#29 (2017-07-17 04:17:22) |
Többen felhozták, hogy korban összeillővel jó együtt lenni. (Már több helyen is olvastam) De ki a korban hozzám illő? :) Valahogy a nálam idősebb nem illik hozzám, de lehet, hogy ez az én "hibám".
Nekem alig volt kapcsolatom nálam idősebb férfivel, de az is a felejthető kategória. Nem azt mondom, hogy a nagyon fiatalokat szeretem, de mindenképp a nálam fiatalabbakat. Ezt már számtalanszor megtapasztaltam, hogy egy intelligensebb és fiatalabb emberkével hamarabb megtalálom a közös hangot. Kedvesek, illemtudóbbak, mint az idősebb korosztály. És ami nem elhanyagolható tényező, hogy kőkemények :) Érdekes az is, hogy jobban ki tudok nyílni velük, meg merem élni, el merem mondani a vágyaimat, és még csak furcsán se néznek rám. :) Persze volt kevésbé jó tapasztalatom is, de elenyésző. Mára már eljutottam odáig, hogy be tudom lőni a nekem megfelelő korosztályt, és valahogy pont nekik jövök be én is :)
potenspasit
#28 (2017-04-08 19:07:57) |
Topikfelhozás...
Hogy valami értelmes téma is legyen terítéken :)
doktorur
#27 (2016-07-28 00:27:10) |
#ninive: Jelentkezem,hihi :D 
ninive
#26 (2016-07-17 05:45:33) |
#longdongsilver: 
:D Jól mondod igen. Szerencsések vagyunk, ha a fiatalember ismeri a FarPlay szabályait :)  Köszönöm, hogy elmondtad :)
ninive
#25 (2016-07-17 05:33:54) |
#bree:
 :D Én is ezt tapasztaltam.   Köszönöm. hogy kiegészítettél :-)
longdongsilver
#24 (2016-07-16 11:20:20) |
Sokmindent leírtak már előttem, amivel egyet kell értenem
Egy dolog biztos, hogy a férfi életébe kell a számára MILF Nő! Mindannyian szerencsések vagyunk akinek az első komolyabb kapcsolatai/viszonyai között van egy ilyen asszony! Később meg az életünkben felbukkanó MILFek szerencsések :D 
bree
#23 (2016-07-16 09:34:54) |
#ninive:  :D Az 50 körüli álomférfi biztos,h nem független. Ha az,  akkor már nem álomférfi....   
....hanem rigolyás agglegény 
ninive
#22 (2016-07-14 20:31:00) |
#esther: 
Mindig örülök, ha olyan nőkkel is beszélgethetek, akik hasonlóan gondolkodnak, és megosztják tapasztalataikat velem. :) Ilyen kedves (másik) "MILF-ek  gyöngyének" köszönhetem , hogy vettem a bátorságot belevágni. Nem bántam meg, mert jó dolog a fiatal férfiak játszótársának lenni, főleg, ha szellemiekben is partnerek. EZt bizonyítja, ha nemcsak akkor keresnek, amikor éppen "nincs vér az agyukban", hanem felhív, ír, csak úgy, mert a társaságunk másképpen is értékes lehet. 
Futottam már olyanba is, akinek hallgatagságát bölcsességnek gondoltam és csak később derült ki, inkább a hiányosságainak leplezése volt. Ő lett az övön aluli" kategória. Azóta körültekintőbb vagyok. De... azért néha még elcsábulok, amikor a férfi nem egyik erőtől duzzadó csodás díszpéldánya, (NEM PEJORATÍV) , kellő potenciával "tesztoszteronbomba" felhőben közeledik,ó ilyenkor talán nem fogunk velük sem a világ dolgairól, sem az irodalomról, művészetekről csevegni, de mégis megéri, még akkor is, ha  ahogyan tökéletesen jellemezted, utánuk kialakul az a bizonyos  hiányérzet. 
De sebaj, mert ezt majd pótolja a másik "játszótárs, aki vissza-visszatér időnként. És ez így van jól. 
Most az jutott eszembe,m hogy húsz évesen volt szerencsém 40-es MILF-ek barátságához, akik kedvelték a fiatalabb férfiakat. Bár akkor nem értettem őket, mégis szerettem és elfogadtam, mostanra örülök, hogy 20 évvel később visszaemlékezve rájuk, jobban átérezhetem az emberi természet csodálatos "folyamatosan változó állandóságát".
Szerintem sem ösztönös, hanem tudatos kölcsönös örömszerzés, hiszen a mai világban keveseknek adatik meg, hogy egy tökélete partnerrel élhessék le az életüket. Mindenkinek joga van, a szexhez, ami ugyanúgy létszükséglet, mint az étel és ital, hiszen az elfojtás, tudjuk már, hogy milyen sok betegséghez vezet. 

Lassan tényleg kezdek kíváncsi lenni azokra a sokat emlegetett "dobogós" negyvenesekre, de nem kerülnek az utamba. ;)

Köszönöm szépen, hogy itt jártál és megosztottad velem, tapasztalataidat. :) Most látom mennyit írtam és ezeket most a te gondolataid váltották ki belőlem, De a lényeget tökéletesen Te fogalmaztad meg egy sorban : 
"Nem gondolok bele többet, mint amiről szól. Mámorító, élvezetes szexről.Ennyi és nem több. "
esther
#21 (2016-07-14 14:24:00) |
Ha egy korunkbeli nő határozottan tudja mit szeretne egy ilyen jellegű kapcsolatban, akkor nem látom okát,miért ne élné meg a vágyait, azzal akivel jól esik neki.Még ha jóval fiatalabb is nála az illető férfi.Semmi kivetnivalót nem találok ebben.

Volt ilyenben részem ( és van is időnként) nem gondolok bele többet, mint amiről szól. Mámorító, élvezetes szexről.Ennyi és nem több. Nem leszünk egy pár,nem akarunk többet a másiktól, és ezt mindketten így is gondoljuk. Időnként találkozunk és jól érezzük magunkat..azaz egymást. :vigyor: 
én élvezem azt a fajta mentalitást és tesztoszteronbombát, ami benne van. Ő pedig azt a jó értelemben vett gátlástalanságot ami bennem/bennünk 40-es nőkben.  

Volt olyan élményem is-ez is igaz-amiben a testem maximálisan kielégült, megkapta amire vágyott,de valahogy mégis hiányérzetem maradt azután. Nem voltunk szellemi partnerek azzal a harmincas sráccal. 
Találkoztunk,mert kívántuk egymást, testileg. Ő el akart kápráztatni a kitartásával, meg a tempójával, -nem mondom azt, hogy nem volt jó az ágyban vele, ellenkezőleg nagyon is jó volt!-mégis hiányérzetem maradt a randi után. Az volt az érzésem-és persze jól éreztem!-hogy csak deréktól lefelé adta oda magát. És ez nekem nem elég már. Azaz nekünk, 40-es nőknek nem elég már. 
Hogy valamiféle kis felhúzható gépként működik valaki...édes kevés.
Intellektuális kapcsolatra is vágyunk, még ha csak szexbarátság is, akkor is.
Egy korunkbeli férfi ezt már tudja,mert a nők lelkivilágát jobban megérti és mert tapasztaltabb, mint a huszas-harmincasok e téren. A testiség némi hanyatlását-ha van egyáltalán,mert a 40-es férfiak tudásban igenis ott vannak a dobogón!-  ezzel kiválóan lehet kompenzálni. ;) 
ninive
#20 (2016-07-11 18:24:10) |
#potenspasit: 
Látom érted a lényeget ;) Úgy van, ahogy írod, "nem mindent lehet egyszemélyben megkapni", talán nem baj, ha kisebb kompromisszumokkal próbáljuk áthidalni a magányos időszako(ka)t, miközben jól érezzük magunkat. Természetesen nem bárkivel és nem bármi áron.
Talán, ha  kiegyensúlyozottan, önbizalommal nyitunk a világ felé, talán egyszer eljön a "kombó" férfi, ha meg mégsem , akkor is  nyertünk , hiszen a család, a munkatársak is jobban járnak, ha  egy kiegyensúlyozott kielégült asszonnyal élnek, dolgoznak. 
Köszönöm, kedves soraidat, jól esett. :) 
potenspasit
#19 (2016-07-11 00:29:30) |
#ninive: rengeteg fontos témát hoztál fel igényes köntösben, ezért először is szeretném kifejezni a hálámat. amiért lendítettél az itteni blogírás színvonalán, másodszor a korkülönbség témához: a potenciakérdés talán az elsődleges, esetleg egyetlen ok, amiért a középkorú nők a fiatalabb korosztály felé fordulnak, aztán van, akinek beválik, sokaknak nem... hát hölgyek, mindent nem lehet egyszemélyben megkapni, mindig az a vége, hogy valami kombó válna be :)
ninive
#18 (2016-07-10 13:45:06) |
#pandora: Ezek szerint nem jól fogalmaztam. Nem a kósza numerát keresőkről, sem a MILF-re kíváncsi fiatalságról írtam. Éppen azokról a fiatalabb férfiakról, akikkel beszélgetni is lehet, sőt érdemes. Akikkel eget rengető lehet a szex és egy korrekt szexkapcsolat izgalmas.

Mivel én még csak közel két éve kezdtem el nézelődni a netes partner keresők világában és elsőre pont egy korombelit fogtam ki, akinek ahogy írtad a 45 feletti férfiakról , már "nem működött a szerszáma úgy, ahogy kell. Nekem ez új volt, mert a több évtizedes kapcsolatomban soha nem tapasztaltam ilyet. Viszont próbálta kompenzálni mindennel, amivel csak lehet. Ez elég is volt egy ideig, azután mégsem.  Ez a merevedési zavar ahhoz vezetett, hogy magamban kerestem a hibát. AZt hittem én nem vagyok "elég jó". Azután később megéreztem, hogy más is van a háttérben és rájöttem, van több nő ismerőse, (kisebbrendűségi komplexusát, önnön férfiasságát támogatandó) akiket rendszeresen látogat, de előfordul, hogy a "szerszámát sem használja.  Sajnos az is kiderült, egyre perverzebb vágyai voltak. Akkor jöttem rá, neki inkább sok voltam.  

Addigra már több 30-40 körüli fiatallal beszélgettem. Találkozni még, nem akartam, de nagyon sokat tanultam tőlük, hiszen az évtizedek alatt kiestem a "társasági" életből. Közben ismerkedtem nőkkel is beszélgettünk, találkoztunk is (hetero alapon) Ők segítettek megérteni a társkeresés lélektanának egy részét.  

Ezután kezdtem el másként a partner keresést. 

Nagyon kíváncsi lennék arra, hogy mennyire komoly az az 50 körüli független álomférfi, aki egy szex oldalon keres társat és hogy van-e ilyen egyáltalán. Mert én még nem futottam bele :-) bár őt kerestem.

Ellenben a fiatalok mind szellemi, mind szexuálisan megütötték azt a mércét, amit akaratlanul is felállítottam. Bár voltak kisebb tévedéseim, de nem élem meg kudarcnak, inkább tanulópénznek.

Inkább azokról írtam, akik nem azt kérdezik "mit szeretsz? Hanem azt, hogy "mire vágysz. Hiszen akik itt regisztráltunk vágyunk valamire mindannyian. 

A bemutatkozásból, és pár sorból a cseten el tudom dönteni érdemes-e tovább beszélgetni. Ha nem, akkor nem szaporítom a szót, elköszönök. 
Hiába a szellemi tökély, ha nincs potencia, és fordítva, így nekem, mindkettő fontos, már az elején. 
Nem. nem üzleti megbeszélés, hanem tájékozódás. 
Nagy kiábrándulás lehet, ha minden klappol, figyelmes, előzékeny, művelt, stb, de az ágyban csődöt mond a férfi és csak akkor derül ki, amikor már mondjuk egy kicsit belezuhantam. Ezeket elkerülendő nem árt tisztázni az "erőviszonyokat" Ha csak lélektársat keresnék, azt egy irodalmi oldalon tenném.

  Van egyfajta vonzalom, szenvedély, szeretet, amiről írtam, amit csak az ilyen férfitől kapunk meg. Ők a csibészek, akikkel együtt élni nem lehet, de csodálatos, órákat, éjszakákat, , napokat,heteket, hónapokat élhetünk meg velük. Mert tudnak ők rajongani, imádni, sziporkázni, beszélgetni, nekik a pozitív visszacsatolás a fontos, hogy mi élvezzük, amit adnak és fordítva. Egy értelmes helyes férfi, könnyen kap fiatal csinos partnert, mégis másra vágyik.  Ez a mi szerencsénk.  

Biztosan van ilyen az idősebbek között is, de nekem nem volt hozzá szerencsém. 

Végül téged idézlek a blogodból:

"A legjobb forgatókönyv, ha nincs forgatókönyv, nincsenek konkrét célok, ha valaki csak szimplán nyitott a világra, érdeklődő, laza. Valahogy én is így vagyok itt. Nincs konkrét cél, csak tekergek itt, ismerkedek, beszélgetek, és ha valaki felkelti az érdeklődésem, akkor úgyis megy magától. Hogy merre? :-) Hát ez egy másik kérdés. Akár arra is. ;-)"

Valahogy így látom én is. De nekem a fiatalabbak adták meg azt a pluszt, amit eddig más nem.

Neked is köszönöm, hogy beszálltál és elmondtad a véleményedet. Fontosnak tartom a többdimenziós párbeszédet, amivel szélesíthetjük a "látóterünket.
pandora
#17 (2016-07-10 12:04:53) |
Érdekes bejegyzés. Én is ismerek olyan nőket, akiknek az érzelmek nem fontosak, csak egy "korrekt együttlétre" vágynak. Azt gondolom, hogy nagyon sok fiatal valóban képes is ezt megadni alkalmi partnerének. De sem letáborozni nem fog mellette, sem érzelmi kapcsolat nem fog kialakulni köztük.

Van akinek fontos az érzelmi kapcsolat és a hűség - még akkor is ha nem életre szóló a terv - és van akinek lényegtelen még egy házasságban is.

Részemről Ducinyuszival értek egyet. A szex akkor az igazi, ha az ég a földdel összeomlik. :) Márpedig az csak aggyal együtt műxik, korban passzoló emberek között, akik egyéb tulajdonságaikban is beindítják a bogarat. Nem elég hozzá egy kemény farok, egy jó test, egy szép arc. És aki már megtapasztalta a legtutibbat, az nem szívesen akar valami gyenge utánzatot többé.

Egy itteni pasi bemutatkozásában olvastam: a férfiak szexre, a nők szerelemre vágynak. :) 

Elképzelhetőnek tartom azt is, hogy bizonyos koron túl egy nő "lejjebb adja", beéri kevesebbel. Ez a kor azonban nem az évei száma, hanem az agyában a saját megítélése. Én - sajnos vagy szerencsére - agyilag a koromnál sokkal fiatalabb vagyok, pont ugyanúgy vélekedek mint 10-20 évvel ezelőtt. Pont ugyanúgy arra vágyom, hogy a szexuális aktus egy világrobbanás legyen, ne pedig egy aprócska könnyítés magamon. :) Vagyis legyek úgy oda azért a pasiért - teljes aggyal és szívvel - hogy mindennél jobban akarjam, ne tudjak róla lemondani, ha nincs velem, hiányozzon...és minden ami ezzel jár. Na akkor tuti a szex szerintem.

Ugyanakkor azért 40 fölött elkezdünk szembesülni egy problémával, amiről kevesen és keveset beszélnek, pedig meghatározó dolog ez is. 40-45 év fölött a férfiak jelentős részénél elkezdődik hogy nem mindig úgy műxik a szerszám ahogy kellene. Nem olyan kemény, nem olyan könnyen áll fel, nem akkor élvez el amikor akar hanem sok kell hozzá. :( Magyarul, esetenként kínlódássá válik a szex, ami lerombolja az imaget. A fiatalabbaknál ez a probléma nemigen fordul elő, kőkemény a farkuk, és a nap bármelyik percében van kedvük és tehetségük szexhez. :) De ettől még agyban akkor sem tudják azt nyújtani amit egy idősebb.

A tökéletes a kettő előnyös ötvözete. Tudom-tudom, nagyok az igények. De aki megkóstólta a bélszínt, már nem fog száraz kenyeret enni. :) Inkább éhenhal. :)

marak
#16 (2016-07-10 11:07:34) |
#wwhmenne: Hát, a fèrfi a korral èrik. :)
ninive
#15 (2016-07-10 07:38:34) |
#wwhmenne: :-) 
Egyenlőre a 30 körüli férfiaknál tartok :D .

Köszönöm, hogy megosztottad velünk tanulságos tapasztalataidat.  :) 
wwhmenne
#14 (2016-07-10 06:53:52) |
Volt időszak, amikor én is faltam a férfinépet. Jó pár ifjú kapott esélyt... 
Emlékszem, hogy 2 titán, 20 év alatti volt/18-19/. Az egyik mohó volt, de a mohósága mennyiségben kompenzált. 5perces huncutkodásainkat többször ismételtük, így elmondható,  hogy nagyon jól teljesített órákon át...  :pirul:  :)
 Míg a másik ifjonc a minőséget hozta,  nem "tőrrel", hanem "haleffel" közlekedett/közeledett.. :napersze: :) De ő tényleg azt hitte,  hogy a méret a lényeg. Amikor türelemmel megtanulta a mindkettőnknek élvezetes együttlét fortélyait, akkor szakadt meg a "kapcsolatunk". 
 Összeségében, mindig büszke voltam arra, ha egy fiatalabb férfiú /24-/, engem választott. Nem éreztem magam "numerának", hisz adni és kapni alapján bújtunk össze, nem csak azért,  hogy bitang vágyait gyorsan kielégítse. 
 Ha ma szeretőt választanék,  az 50-es korosztályt céloznám meg. Komolyan veszik a nőt, nem kapkodnak,  nincs szükségük tanításra, nem kergetnek álmokat, mert tudják, hogy jobb 1! lúdnyak, 10 tyúknyaknál! :)
eternity
#13 (2016-07-10 06:52:08) |
#marak: Lehet hogy rosszul választottam, de azt előre nem lehet tudni ki milyen. Amúgy meg én mindig rosszul választok, teljesen mindegy hány éves :D Valószínű meg vagyok átkozva :)
marak
#12 (2016-07-10 06:49:58) |
#eternity: Igazad van. Èn csak mentem a menthetőt. De lehet csak rosszul választasz. Nem hiszem, hogy ilyen rosszak az arányok. :)
potenspasit :Mèrnök vagyok olyan területen, ahol előfordul nèzeteltèrès. 
ninive
#11 (2016-07-10 06:32:58) |
#potenspasit: Köszönöm. :)
potenspasit
#10 (2016-07-10 01:48:52) |
#marak: mi a szakmád?
potenspasit
#9 (2016-07-10 01:38:03) |
bölcs asszony vagy
ninive
#8 (2016-07-09 21:48:51) |
#ducinyuszi: 
Megértem és sok mindenben egyetértek. Én is függetleneket választok partnernek. Viszont az adni akarást, odafigyelést mindig megkaptam és nem egy két alkalomra  a számomra fontosaktól. Sőt. Jobban, mint a korosztályomtól.

Köszönöm szépen, hogy megosztottad a gondolataidat és ezzel kiegészítetted a bejegyzésemet :-)
eternity
#7 (2016-07-09 21:45:05) |
#marak: Kedves marak, nem egy db esetről van szó és nem egy emberről, hanem  jó párról. Egy alapján nem írtam volna véleményt. Amúgy meg azt is odaírtam, hogy tisztelet a kivételnek, tehát még csak nem is általánosítottam. Biztos vannak olyan fiatal pasik is akik értik a dolgukat, én viszont nem találkoztam eddig egy ilyennel sem,
ducinyuszi
#6 (2016-07-09 20:36:34) |
Életem során volt olyan időszak, amikor sokat kalandoztam. Egy idő után rájöttem, hogy ez annyira értelmetlen és felesleges. Hiszen ez az egész csak egy nagy szappanbuborék, ami egy pillanatig szép aztán kidurran és csupán levegő marad utána, a semmi. Én ilyenre nem vágyom. 

Volt fiatalabbal kalandom, mind csalódás volt. Azt hiszik, hogy a fiatalság és a kemény farok pótolja a tapasztalatot, az odafigyelést, a türelmet, a kitartást, az adni akarást. Azt hiszik, hogy egy fiatal keményen álló faroktól elalél a nő. Hát én biztosan nem. A szexhez egy picit több kell, mint egy álló farok. Nem csak az számít, hogy hány percig tart az a bizonyos menet. Az igazán fontos, hogy az a szeretkezés milyen, átlagos vagy egetrengető. És bizony a fiatalokkal jó ha átlagosat megéltem. 

Volt fiatalabbal kapcsolatom, velük nagyon jó volt. Nem ok nélkül lett belőle kapcsolat, ez nyilvánvaló. De max. 10 évvel volt fiatalabb a párom. Azonban igen, nem fognak letáborozni egy idősebb nő mellett. Nekik ez is csak szórakozás. 

Nem vágyom arra, hogy fiatalok tanítója, próbaterepe legyek, hogy elmondhassák, kipróbálták egy idősebb nővel is, és hú az ilyen meg olyan. Persze, hogy ez nekik jó, hiszen a mi tapasztalatainkkal többet tudunk adni, mint (általában) egy jóval fiatalabb. De én nem akarok trófea lenni. Sem az a nő, akihez ha épp olyanja van, felugrik egyet dugni. 

És azt sem érzem dicsőségnek, hogy meghódítok egy fiatal férfit. Pontosan tudom, hogy ők próba-szerencse alapon ráírnak nagyjából minden nőre, és a nagy számok törvénye alapján előbb-utóbb valaki igent mond. Azért én ennél többet szeretnék. 

A férfi legyen férfi! Olyan akire férfiként tudok tekinteni, nem gyerekként, fiatal kamaszként. Legutóbb is egy 28 éves srác írt rám, és ahogy megnéztem a fényképét, csak az jutott eszembe: úristen de fiatal. Semmiféle egyéb gondolatom nem volt, semmi más vágyat nem éreztem. 

Ha nem akarnak udvarolni, akkor az bukta. Aki nem tudja hogyan kell egy nőt meghódítani, akár egy kalandhoz is, az nálam labdába sem rúg. Ez nem egy üzleti megbeszélés, hogy lefixáljuk a dolgokat, megkötjük az üzletet aztán mindenki megy a dolgára. Itt még akkor is vannak érzések, ha kalandról beszélünk. Nyilván mások, mint egy komoly kapcsolatnál, de vannak. Egy nő mindig nő! És mindig elvárja, hogy nőként kezeljék!

Igen, a fiatalok ilyenek, ami természetes. De én nem kezdek velük. 

Nagyon sok nő a házasság és a gyerekszülés után sem oldódik fel az anyaság szentségében, hanem ugyanúgy nő marad, akinek vannak vágyai. Nagyon gyenge kifogás a férfi részéről azért félrelépni, mert a nő teljesíti a kötelességét, és urambocsá nem glancban és tűsarkúban igyekszik a gyerekeket nevelni otthon, főzni, mosni, takarítani, stb. A hűség döntés. Aki eléggé tiszteli és szereti a párját, és akinek van gerince, abban fel sem merül, hogy azért, mert most épp olyan az élethelyzetük, megcsalja. Mert az embert, a nőt szereti, nem azt, hogy milyen ruhában jár. A gyenge férfiak lépnek félre. Az erősek hűek maradnak. 

Ezért is nem kezdek nős férfiakkal soha! Nekem olyan férfi, akit otthon vár a párja, teszi a dolgát, neveli a gyerekét, míg a férfi lelkiismeretfurdalás nélkül félremegy, nem kell. Gerinctelenségnek tartom. 

Így nekem egyik csoport sem jöhet szóba. Ők azok akiket első körben rögtön visszautasítok. 
marak
#5 (2016-07-09 19:44:38) |
#ninive: Sajnálom. Nem akartam offenszív lenni. A szakmámmal jár.
ninive
#4 (2016-07-09 19:18:42) |
#marak: Kedves marak! 
Kérlek, több tisztelettel szólíts meg embereket.

Nem nevetséges sajnos valós tapasztalat amit a hölgy ír, Nekem is meséltek hasonlót már.   

Viszont a is önreklámod után jó gondolatokat osztottál meg , ezért itt hagyom, de természetesen, ha a hölgy kéri kimoderálom a hozzászólásodat.

marak
#3 (2016-07-09 18:58:26) |
#eternity: Haha. Mintha az ellentétét olvasnám annak, akivel utólag leveleztem. Ahány ember, annyi variáció kortól függetlenül. Nem reklámozásképp, de rólam például ezt írta egy hölgy, ami jól esett:
"Nem semmi állóképességed van 
Sosem hallottam még ilyet. Nekem a max 5 volt, de akkor előtte utána nap is szexeltem a volt férjemmel. Irigyellek ezért. Mert a meneteid nem öt percesek. Sokáig bírod. És a farkad végig kőkemény. 
Sosem kívántam még ennyire senkit, mint téged. Teljesen beleveszek ebbe az érzésbe."
Jelenleg is rendszeres partnerek vagyunk. :)
A vas-karbon fázisdiagramot, meg a deriválási, integrálási szabályokat kell megtanulni. A szexhez tapasztalatot kell gyűjteni inkább vagy eleve jól kell csinálni.
Ha elolvassa az ember a kámaszutrát, nem lesz szexisten. Valószínűleg nagyon tapasztalatlannal vagy szimplán bénával volt dolgod.
Nem szoktam blogba írni, de itt valaki felhívta a figyelmem erre és muszáj volt reagálnom.
ninive
#2 (2016-07-09 18:10:16) |
#eternity: Köszönöm szépen, hogy megosztottad a tapasztalataidat. Sajnálom, hogy ilyeneket fogtál ki. Igen, van egy ilyen igény is a fiatalabbak között, a "próbáljunk ki egy MILF-et" címen. 
Nekem ennél jobbak a tapasztalataim. 
Talán, mivel később szültem, már közel a 30-hoz, így a fiaim korosztálya kimarad.  Partnereimre fel tudtam, tudok tekinteni férfiként, mivel éppen ellenkezőleg, a 30  hoz közeliek, jobban tudták mi kell nekem sokszor, mint én magam. :-) Általuk ismertem meg valódi igényeimet, felfedezhettem valamit, amit eddig nem tudtam. Nemcsak kitartásuk, potenciájuk, lenyűgöző, hanem kedvességük, tisztelettudásuk is. Órákon, éjszakákon át tartó csodás együttléteket kaptam.  (Volt csalódás is, de elenyésző) 

Azt hiszem azzal számolnunk kell, hogy ez "csupán szórakozás,  de ha ez kölcsönös, akkor talán azzal sincsen semmi baj.  Esetleg lehet, a kamaszkori vágyaik megélése, vagy puszta "rivalizálás az idősebb tapasztaltabb "hímekkel" (bocsánat! NEM  pejoratív), Ahogyan nekünk is izgalmas, hogy egy fiatal férfi, ha rövidebb, hosszabb időre is, de  minket választ "partneréül".   

Nem rég egy kedves 27 éves fiú reagált levélben a blogomra aki szintén arról irt, hogy partnerként, tekint az idősebb nőkre és régóta csak ilyen kapcsolatai vannak  :-)

Őszintén kívánom, hogy megtaláld a számodra kielégítő férfit, bármelyik korosztályból :-) Még egyszer köszönöm, hogy megtiszteltél a hozzászólásoddal :-)
eternity
#1 (2016-07-09 16:32:47) |
Én még minden alkalommal csalódtam a jóval fiatalabb partnerben. Azt hiszik a mennyiség pótolja a minőséget, de nem... Hiába képesek többször egymás utáni aktusra, ha ezek egyenként sem tartanak tovább 5 percnél (tisztelet a kivételnek). Na és mielőtt eljutunk ahhoz az 5 perchez sem igazán aktivizálják magukat máshogy sem, hogy legalább a kellő felkészítés meg legyen ahhoz a bizonyos 5 perchez. Igen, még nagyon sokat kellene tanulniuk mit és hogyan..nekem viszont nincs kedvem tanító nénit játszani, én azt szeretem ha férfi az férfi, és tudja mikor mit és hogyan kell csinálnia. Na ők nem igazán tudják. Persze sok idősebb sem, de a fiatalok kimondottan nem. Meg különben is miért akarjak a szórakozásuk tárgya lenni arra a max. pár alkalomra? Mert igen, valóban csak kiszórakozzák magukat aztán tovább állnak. Nos én ezek miatt nem fogok soha többé fiam korúakkal szexuális kapcsolatot létesíteni.












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.