Simple vásárlói tájékoztató







Defekt, vagy perverzió (átgondolva, újratöltve)

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > ninive > 5


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


ninive blogja


Szösszenetek, (Tükör, ami lehet görbe is)
Ami éppen foglalkoztat.

Szívesen beszélgetek olyanokkal, akik hasonlóan gondolkoznak, de akik nem, velük is.

A párbeszéd sokat segít önmagam megértéséhez, elfogadásához. Nem baj ha nem egyformán látjuk a világot, attól még forog :-) és izgalmassá teszi  a sokféle ember, ha kellő tisztelettel és toleranciával közelítünk egymáshoz :-)





« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Defekt, vagy perverzió (átgondolva, újratöltve)
#5 (2017-07-12 22:45:37)

Áprilisi, hasonló című spontán bejegyzésemet gondoltam   át. 

-Defekt, vagy perverzió, avagy csupán emberi? Döntse el mindenki saját értékrendje alapján, minek nevezi ezt a jelenséget. 

Folytatnám  tavalyi  gondolataimat- !link://EROPOLIS:/hetero/blog/ninive/1/ -
kiegészítve az elmúlt év tapasztalataival -

Kezdtem így pár hónappal ezelőtti bejegyzésemet, amit most újragondolva, kiegészítek.

Lassan másfél éve, hogy sok beszélgetés után (korosztályombeli nőkkel, fiatal férfiakkal ) rászántam magam arra - a barátnőm szerint perverz dologra - hogy nálam húsz évvel fiatalabb férfival találkozzak. Ő biztos abban, hogy anyakomplexusosak ezek a fiatalok. Egyáltalán nem így éreztem, bár volt ilyen jelentkező is, őt elhajtottam.
Bővebben írtam első blogomban erről, mivel azóta nem változott a véleményem, nem ismétlem meg. 

Néha úgy érzem, korban hozzám illőt kellene keresnem, talán lenne esélyem valamiféle konvencionális kapcsolatra. Minden próbálkozás kudarcba fulladt. Vagy randiig sem jutottunk, vagy ne is beszéljünk róla.

Az ifjakkal odakint nem nagyon van lehetőség. 
Gondolom  ők sem mernek egy idősebb nőnél bepróbálkozni, hacsak nincs a homlokunkra írva, hogy ...
Hát nincs.
Mindannyian láttunk már olyat, amikor a "hölgy" méltóságon aluli, feltűnő öltözetével, affektálással hívta fel a figyelmet arra, hogy mi is hiányzik neki.
Ettől távol állunk. Mondom többes számban, mert vannak hozzám hasonló, fiatal férfiakat kedvelő 50 körüli nők szép számmal. Minek is nevezzem magunkat? Vagyunk, és jól fogadjuk a közeledést. No nem a "gyere és élvezd ifjú kőkemény farkamat, ráhúzlak", vagy "úgy megduglak, hogy sikítozni fogsz" féle hormontúltengéses kanos csődörökét. Az ilyen fantáziadús egóbajnokok  tévúton járnak.

Miért hiszi a többség, hogy ránk untak, hogy eldobtak? Az eszükbe sem jut, hogy mi untunk meg valamit, ami már nem volt elég. Miért gondolják, hogy a korosztályunk kispadon kókad és kitárulkozó harmatos hajlattal várja ,  hogy karbantartás céljából beolajozni bennünket. El sem hinnék, hogy nem kell parlagon hervadoznunk, hanem a bőség zavarával küszködve válogathatunk a ígéretesebbnél ígéretesebb ifjú, kőkemény, harcra kész titánok közül. 
Az, hogy gyakran itt táborozunk az erón mégis, nem feltétlenül azért, hogy:  " gyere és tégy magadévá, akárki ifjú hercegem", hanem esetleg próbálunk mazsolázni a számunkra érdekes "aspiránsok" közül, ami nagyon nehéz és időigényes feladat,  és felettébb szórakoztató. 

Fiatal lányok mesélték, hogy az ifjak anekdotáznak a "megcsinált" "MILF-ekről, akik azt hiszik, hogy versenyezhetnek velük. Nem, nem hisszük, nem is az a cél. Biztosan olyan is van, aki így próbálja elhitetni a környezetével (önmagával), hogy még mindig bombázó. Erre semmi szükség. Például ha szembejössz velem az utcán, annak látsz, aki vagyok. Normális nő.  Amikor egy jóvágású ifjút látok, nem feltűnően bámulom, hanem úgy, mintha nem is létezne, valami más felé fókuszálva szemlélem meg. Nem csorgatom a nyálam, nem kívánom meg,  de elgondolkodom, vajon ő is hasonló-e, vagy sem. 
Időnként háborgó hormonjaimat nem tetováltam a homlokomra. Uralkodom rajtuk. Csak akkor hagyom elszabadulni őket, ha pont erre van szükség, de engedem, hogy azt hozza ki belőlem a férfi, ami mindkettőnket felpörget. 
Barátnőm szerint beteg vagyok.  

Nem rivalizálok a hozzám hasonló korú nőkkel.  Azt gondolom hogy, a férfiak el tudják dönteni, hogy mit akarnak, és ha elégedettek a partnerükkel, nem kezdenek mással. A fiataloknak sem kell tartani tőlünk, mert szerelmet úgyis náluk keresnek/találnak  majd, családot sem velünk alapítanak, amikor eljön az ideje. Velünk maximum egy korrekt szenvedélyes szeretői kapcsolatról lehet szó, amiből a fiatal lány profitál majd, mert nem egy tapasztalatlan ifjút kap, hanem egy magabiztos férfit, aki képes minden területen helytállni.
Ha túl vagyunk pár csalódáson, nincsenek illúzióink a szerelmet illetően, megelégszünk a szenvedéllyel, akkor igen balga módon felpörget az ifjú, szép, izmos férfitest, a vágytól duzzadó vastag, gyöngyöző fallosz, feltéve, ha a tulajdonosa csodás szerető, figyelmes, és azokra az alkalmakra feledteti velünk a nagy korkülönbséget. Az ilyen fiatalember igazi partnerként mindent megtesz azért, hogy előidézője, tanúja lehessen a láncorgazmusnak, csordogáló spriccelő, közös élvezeteknek.  Mégis bennem él az első, a szerelem, az együtt töltött éjszakák, az érintések, az a bizsergés, pedig akkor még sokszor orgazmusom sem volt, és nem is tudtam, hogy van G pontom.
Akkor még feszélyezett telt alakom, átlagnál nagyobb mellbőségem, mert sokan, akiket a sors szerencsés, arányos, ideális  alkattal, jó génekkel áldott meg, el sem tudják képzelni, hogy a teltebb, netalán duci, kövér nőket is szerethetik, élvezhetik a férfiak, és gyakran tesznek minket gúny tárgyává. Pedig mégis.  Olyan is volt, hogy valaki azért alázott meg,  nagyobb nyilvánosság előtt alkatomra fókuszálva, mert pár nappal azelőtt elutasítottam a közeledését. Ami furcsa, általánosban középszerűnek és csúnyának éreztem magam, a középiskolában pedig már valamiért szép is lehettem és okos is. De ez sem javított téves önértékelésemen. A végletekben kerestem menekülést. Bezzeg pasikkal, bezzeg megmutattam, azt kapok meg, akit akarok, akire a többiek vágynak, de ez csak látszat volt. Ennek ellenére, vagy éppen ezért, talán utolsóként vesztettem el a szüzességemet az osztályban, férjhez sem mentem korán.
Ezek a dolgok, és az iskolai megbélyegzés járult hozzá sorozatos rossz döntéseimhez a párválasztásban. Akit szerettem többnyire elmartam, félve a kudarctól. Azután egy bezzegférj oldalán, hosszú időre normalizálódott az életem.

Akkor  kezdtem el valami másra vágyni, amikor  egy régi-új szerelem megkísértett. Éveken át vívódtam, de mire lerendeztem soraimat, már őt nem akartam. Álltam, néztem ki a fejemből, és azt hittem vége, így ötvenhez közel, már esélyem sincs semmire. Regisztráltam egy másik partnerkeresőn, ahol egy héten belül megtaláltam az első szeretőmet. Egy évig tartott, és mivel az új keresők naivitásával, teljesen őszintén indultam, későn esett le, hogy egy kiégett, egy évtizede minden oldalon csajozó aranyifjú ikszedik játékszere voltam. Nem bántom, mert tőle is tanultam. 
Egy időre lemondtam a netes partnerkeresésről, és csupán beszélgettem. Új feladatokat fogalmaztam meg. Mivel érdekelt a pszichológiai háttere ennek az egész jelenségnek, továbbra is jelen voltam még két oldalon.
Nem telt el egy hónap és az Eropolison töltöttem minden szabad percemet, élvezve az értelmes , kedves, humoros ifjak társaságát.

Azzal a céllal regisztráltam, hogy néhány cikket írjak az ilyen oldalakról, de ez azóta is odázódik, mert felfedeztem itt rejlő lehetőségeket.  Amikor megkérdezik tőlem, miért vagyok itt, azt felelem, azért, mert itt ismertem meg azokat a férfiakat, akiktől megkaptam azt, ami hiányzott az életemből, amihez fiatalkoromban nem volt elég bátorságom, ami eddig csupán izgalmas olvasmány volt a számomra. 
Amióta itt vagyok mindig akad olyan férfi, aki hormonjaink ütköztetésével  karban/tart,  mosolyt varázsolva arcomra.

45 hozzászólás |

Hozzászólások

ninive
#45 (2017-07-16 23:00:54) |
#blackmoon01: 

oké :napersze: 
blackmoon01
#44 (2017-07-16 22:58:13) |
#ninive: 

Ehhh....  :napersze: 

ninive
#43 (2017-07-16 22:18:25) |
#blackmoon01: 

Melyik? az elírt gizda, ahol egyszerűbb lett volna a betűt átírni?

Miután egy másik bejegyzésnél hozzám szóltál, nem véletlen ,hogy az én blogomban, máshoz intézted "ártatlan" poénodat, első kézjegyedet blogomban.

Valószínű, ennyit érdemelt tőled ez az irás, sőt, nem is a bejegyzésemre reflektáltál, hanem mással poénkodtál. 

A véleményed, még ha eltérő is, lehet, hogy szimpatikusabb lett volna, ha megfogalmazod, de az sem baj, ha az adatlapom, amire odaát utaltál, és bejegyzéseim kapcsán, csupán cukkolódni és poénkodni volt kedved, velem, rajtam. 

Köszönöm. :)
blackmoon01
#42 (2017-07-16 21:55:51) |
#ninive: 

Teljesen irracionális a felkelésed egy tényleg ártatlan poén miatt. 
ninive
#41 (2017-07-16 21:52:47) |
#pandora: 

Nem, nem így van. Ez csak ízléstelen hasonlat volt. nem pedig eltérő vélemény ízléses tálalása.
Azzal semmi baj, ha valakinek nem tetszik, ha az idősebb nő fiatalabb férfival kapcsolódik. Érthető. 

Az irónia és a gúny között van egy kis különbség.
ninive
#40 (2017-07-16 21:43:53) |
#blackmoon01: 


Hogyne, őket ismered, azt, amiről én írtam láthatóan nem.
Köszönöm még egyszer a kedves hasonlatot :-)
Picit durva, a korkülönbség sem ekkora,  az anyagi, és a média háttér sem vág ide, de kedves.
További jó "ironizálást". 
A "bloggizda" nem távolít el semmit. köszönet a gizdáért is. 
pandora
#39 (2017-07-16 21:36:57) |
#blackmoon01: 
Most te is megtapasztalhatod, milyen az, amikor valakivel csak egyetérteni szabad, minden más válasz helytelen. :D
blackmoon01
#38 (2017-07-16 21:30:31) |
#ninive: 

Szerintem a "defekt vagy perverzió" cím által lefedett témakörben eléggé ON-topic volt egy másik kommentelővel váltott megjegyzésünk.
A személyes ellenszenved az, ami OFF-topic, de fejlett kritikai érzékkel tessen csak eltávolítani nyugodtan, mint bloggizda ezt jogosult vagy megtenni.
Gazda, bocsánat, elírtam.
ninive
#37 (2017-07-16 20:52:19) |
#blackmoon01: 

Köszönöm szépen :) Fejlett kritikai érzékre, empátiára és jó ízlésre utal ismeretlenül valakinek a blogjában gusztustalan dolgokkal párhuzamra utalni. AZ iróniával semmi bajom, de ez ITT nem az. Grat. 
Biztos siker a hasonlóak körében. 
blackmoon01
#36 (2017-07-16 20:42:29) |
#pandora: 

Na hát erre ironizáltam, igen :)
pandora
#35 (2017-07-16 19:59:06) |
#blackmoon01: 
Jajjjj...na ott meg aztán pláne nem a lelkekről van szó, egészen másról. Testileg is leginkább gyomorról.  :napersze: 
blackmoon01
#34 (2017-07-16 16:34:51) |
#pandora: 

Most miért mondod. Itt van mindjárt V. András és hitvese, Tímea asszony :-D
bnm
#33 (2017-07-16 15:51:11) |
Lényeg hogy ha két ember jól érzi magát egymással akkor teljesen mindegy minek nevezzük ezt..
ninive
#32 (2017-07-14 22:09:38) |
#pandora: 

Ha te mondod, biztosan úgy van. :-) 
pandora
#31 (2017-07-14 20:58:51) |
Szerintem nagy korkülönbségnél nemigen van szó lelkekről. Sokkal inkább kémiáról és testről...
ninive
#30 (2017-07-14 00:53:13) |
#chubby-jo-csajt: 

Értem mire gondolsz.
Ismerek, 70 éves férfit, akivel tudnék "rezonálni', és ismerek 30-as jó pasinak mondottakat, akikkel semmiképpen nem. :) Az alkat és a szépséget illetően, volt partnerem,  aki nem tartozott az "ideál"omba, mégis vonzott az egyénisége, "agya" és olyan fergeteges élmény volt vele szexelni, ami felülírt minden addigi elképzelésemet. :)
aareesz
#29 (2017-07-13 22:55:19) |
#chubby-jo-csajt: 
Ha van valaki akivel hetekig levelezel, majd telefonon beszélgetsz, és szimpatikus a mondanivalója, beindulsz a hangjára (ezt már nevezhetjük kapcsolatnak) de a vakrandin rájössz, hogy arcra, vagy testalkatra nem igazán jön be, akkor, még ha lesz is valami, az nem lesz az "igazi" és nem lesz hosszú. Pláne, ha esetleg közben kiderül, hogy néhány évvel idősebb mint amit először mondott...
Én erre gondoltam.
athene
#28 (2017-07-13 17:40:31) |
#stormborn: 
Pedig ezek is számok. Ugyanígy vagyok a korral is...
Hidd el, ha korlát van, akkor kizárt... Ha megtörténik, akkor ott nem is volt soha igazi korlát, max valamit az ember jobban preferált... :)
Ha emberként közel engeded, később valóban eljuthatsz arra a pontra, hogy másképp látod. De ez azért van, mert mialatt megismerted, lerombolta benned azt a bizonyos korlátot. ;)
stormborn
#27 (2017-07-13 17:31:04) |
#athene: Ha undorodsz tőle, akkor nem találod rondának? :)
Mondom újra, világos, amit írsz, és valóban megnehezíti a dolgokat, de nem gondolom továbbra sem, hogy lehetetlen lenne.

Jó példát hoztál, engem például taszítanak a túlsúlyos nők, de attól még egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy egyszer eljutok olyan szintre, hogy sokkal jobban izgasson a másik személyisége, mint az, hogy hány kiló. 
Onnantól kezdve pedig, hogy barátilag bárkire nyitott vagyok fizikai paraméterektől függetlenül simán ki tud alakulni az, hogy megismerem mélyen a személyiségét és közel engedem magamhoz, annak ellenére, hogy amúgy nőként taszítana, ha csak a külsőségeket nézném.

Te kategorikusan kijelented valamiről, hogy "kizárt", én pedig egyáltalán nem tartom kizártnak, pusztán ennyiről van szó. Szerintem felesleges ezt ragozni, főleg, hogy a korkülönbség témához nem kapcsolódik szervesen a dolog.
athene
#26 (2017-07-13 17:22:40) |
#stormborn: 

Nem szépségről/rondaságról beszélek. Ha a lelkek összerezonálnak (sorry, hogy lopom a kifejezést), akkor meg tudod látni a másikban azt a szépséget, amit addig nem...
Itt számokról volt szó. Ez lehet kor, magasság, súly. De akár a haj mennyisége is...
Ha undorodsz pl. a kövér nőktől,  kizárt, hogy olyan közel engedd magadhoz, hogy a lelkeitek össze tudjon rezonálni.. Ebben van a korlát. Már magában a másik megismerésében korlátoz.

Ott, ahol a lelkek egymásra tudnak találni, nincsenek ezek a korlátok. Így már stimm, mire szeretnék kilyukadni?

#chubby-jo-csajt: semmi probléma, nem úgy jött le... Csak félreértettél, azt hiszem...
Én kizárólag aareeszt akartam megerősíteni. Csak azok szemszögéből, akiknél a számok jelentősen eltérnek az elvárásoktól. Csak ezekről beszéltem. :)
chubby-jo-csajt
#25 (2017-07-13 17:04:35) |
#athene: Én kérek elnézést, ha úgy volt érezhető, hogy bárkinek is megmondhatnám mit is érezhet.
Komolyan nem volt részemről ilyen attitűd a mondandómban.
stormborn
#24 (2017-07-13 17:02:12) |
#athene: Ebben én nem látom az erős állítást. Ha valakivel nem stimmelnek a fizikai paraméterek (rondának találom), akkor nyilván nem lesz belőle kapcsolat, teljesen függetlenül a korától, amennyiben itt megakad az ismerkedés.
Btw simán el tudom képzelni, hogy két ember lelkileg annyira összekapcsolódjon, hogy a fizikai korlátok se számítsanak. Én (jelenleg) nem ilyen vagyok, de láttam már olyan embereket, akiknél ezt el tudom hinni.
athene
#23 (2017-07-13 16:55:58) |
#stormborn: 

Ezt nem is vitatom.... Csak aareesz leírta, hogy ha a fizikai paraméterek jelentősen eltérnek a másik fél elvárásától, akkor nem lesz jó kapcsolat. Erre hangzott el, hogy ha összerezonálnak a lelkek,  akkor nem számítanak a számok.
Emiatt írtam: Abban az esetben, ha ezek a fizikai számok jelentősen eltérnek, akkor ez bizony olyan korlát, ami gátolja a lelkek összerezonálását. Csak erre akartam rávilágítani, és ezt nem értette meg - ahogy te sem...
Természetesen, ahol ezek nem térnek el az igényektől jelentősen, ott valóban nem számítanak. 
stormborn
#22 (2017-07-13 16:48:37) |
#athene: Én értelek, de ezek a te saját korlátaid. Nincs ezzel semmi gond, mindenkiben ezer korlát és gát van, csak ne vitasd el attól az élményt, aki fel tudott szabadulni ezek alól. :)
athene
#21 (2017-07-13 16:47:06) |
Sorry a duplázásért... A technika ördöge. :/
athene
#20 (2017-07-13 16:45:37) |
#chubby-jo-csajt: 
Persze.. :)
Én kérek elnézést, hogy egy nyilvános blog nyilvános hozzászólásához, ami full általánosnak hangzott, hozzá mertem szólni! Mea culpa! Nem is értem, hogy képzeltem ezt!  :pirul: 
athene
#19 (2017-07-13 16:44:58) |
#chubby-jo-csajt: 
Persze.. :)
Én kérek elnézést, hogy egy nyilvános blog nyilvános hozzászólásához, ami full általánosnak hangzott, hozzá mertem szólni! Mea culpa! Nem is értem, hogy képzeltem ezt!  :pirul: 
chubby-jo-csajt
#18 (2017-07-13 16:24:44) |
#athene: Azt észrevettem, hogy nem egy malomban őrlünk. :) De én nem is rólad beszéltem. De azt el tudod képzelni, hogy más valakivel ez megtörténhet? Megengeded másnak? 
Előre is köszönjük a lehetőséget! :)
athene
#17 (2017-07-13 16:04:31) |
#chubby-jo-csajt: 
Én értelek, te nem értesz minket. ;)
Soha nem fog a lelkem összerezonálni egy 19-20 éves sráccal, vagy egy hatvanas férfival... És pont a kora miatt nem, mert emiatt nem látom meg benne a férfit. ;)
chubby-jo-csajt
#16 (2017-07-13 16:00:26) |
#athene: mi kell ahhoz, hogy a lelked harmonikusan összerezonáljon a másik lelkével?
Sok minden. igaz?
Tehát nem kell szélsőséges végpontokat nézegetni, mert nincs értelme.
Van akinek a 19 tól fiatal a másiknak a 29 az a harmadiknak meg a 39 az. Vagy fordítva.
Én azt próbáltam volna kifejteni, hogy ha a lelkek összerezonálnak akkor úgysem nézegetik egymás személyi igazolványát. Érthető voltam görög istenek? :)
athene
#15 (2017-07-13 15:29:14) |
#chubby-jo-csajt: 
Persze, ez rendben... De ha pl. egy 19 éves fiúra nem tudok férfiként tekinteni, mert a gyermekem korosztálya, akkor hiába lenne szellemileg rendben... Vagy ha pl. egy 60 körüliben már az apámat látom...
És ez csak a kor... Más számok ugyanígy korlátok lehetnek...
chubby-jo-csajt
#14 (2017-07-13 15:10:42) |
#aareesz: 
Kapcsolat, jó kapcsolat, tartós kapcsolat.
Mi közöttük a különbség? Az idő. És ugye az előzőek feltételei a következőnek.
Tehát na nem kerülsz kapcsolatba valakivel, azzal jó kapcsolatod sem alakul ki. És így tovább.
Azért mert istennek képzeled magad, attól még nem szabad kihagyni az idő-t! :) Nekünk halandóknak muszáj egy picit figyelembe venni. Már csak a pedofíliát tiltó törvények miatt is.  :) 
aareesz
#13 (2017-07-13 09:24:43) |
"Én azt gondolom, hogy nem fizikai paraméterek azok amik meghatározzák, hogy két ember kapcsolatba kerül-e vagy sem, hanem a lelkük rezonál-e egymással vagy sem."
Ez is igaz. (Most komolyan.) De ha a fizikai paraméterek nagyon nem stimmelnek bármelyik fél elvárásaival, akkor abból nem lesz jó, vagy tartós kapcsolat.  :/ 
aareesz
#12 (2017-07-13 09:20:51) |
#chubby-jo-csajt: 
Teljesen igaz.
Csak olyan nőim voltak akik nem egy napon születtek velem.
 :D  :D  :D 
chubby-jo-csajt
#11 (2017-07-13 08:48:10) |
A szig.-ban nyilvántartott adat csak egy szám. Statisztikusok tudják használni csak az információt. :) A lélek hogy érzi magát az meg pillanatnyi állapot kérdése. No meg persze a tudásé amit összegyűjtött az élete(i) során. Önbecsülés, önszeretet, önmagunk és mások elfogadásának képessége. Van aki jelen születése után 25 évvel rendelkezik ezzel a tudással van akinek több időbe kerül hozzájutni. Ha egyáltalán sikerül neki egy élet alatt! Én azt gondolom, hogy nem fizikai paraméterek azok amik meghatározzák, hogy két ember kapcsolatba kerül-e vagy sem, hanem a lelkük rezonál-e egymással vagy sem. Azok az emberek, akiket nem érdekelnek a társadalmi elvárások, trendek képesek észrevenni, hogy a lelkük bizony rezonálhat tőlük eltérő időpontban született emberekkel is.
ninive
#10 (2017-07-13 08:37:15) |
#athene: 

:-) Bármikor el tudom viselni :D
ninive
#9 (2017-07-13 08:35:33) |
#szuperdavid: 4

Igen, az elköteleződéstől való félelem motivál sokakat :-), Meg a kevesebb kiadás,  De ha úgy érzem csupán azért van velem, mert olcsóbb lenne számára, akkor én is előlépek bizonyos igényekkel. A reakcióból kiderül, miről is van szó. Csak mert nagy betűvel írtad a pénzt. :P :)

ninive
#8 (2017-07-13 08:26:17) |
#szilvi: 

Ahogy mondod :-)
ninive
#7 (2017-07-13 08:08:42) |
#szuperdavid: 

Valószínű, a hölgy sem írogat fűnek fának, ahogyan amióta itt vagyok, talán 4-5 férfira írtam rá,  mert valami megfogott az adatlapján, esetleg blog kapcsán, de azt nem partnerkerés céljából. 

Tulajdonképpen ez volt a célom, mind az első és talán ezzel a bejegyzéssel is, hogy a korosztályomat egy picit afelé mozdítsam, hogy merjenek ismerkedni a fiatalokkal, még akkor is, ha ez biztosan nem "holtodiglan" , mert elfecsérelt idő várni a korosztályos ideális pasit. Ha létezik is, túl nagy iránta a kereslet, így elszállt magától és képtelen korrekt kapcsolatra. Tisztelet a kivételnek. Ők foglaltak többnyire. 

Azért nekünk sem könnyű, mert a legtöbben , még az értelmesek közül is sokan, több vasat izzítanak, pl itt az oldalon is, amiről a nők is tehetnek, mert nekik is voltak rossz tapasztalataik "velünk".  De bízom benne, hogy mindenki megtalálja a hozzáillő partnert.  

Ha a hölgy így érzi, tegyél ellene, hogy ne tegye. :)

 
titkosgyonyor
#6 (2017-07-13 07:51:37) |
Egy izgalmas pasi nekem is jöhetne...
athene
#5 (2017-07-12 23:57:52) |
Egy kellemes 30-ast most én is el tudnék viselni. ;)

szuperdavid
#4 (2017-07-12 23:25:47) |
#szilvi: Azért, mert sajnos a fiatalabb nők között rohadt sok idő, energia és PÉNZ, megtalálni azt, aki megérdemlo, hogy elköteleződjünk. Aki tud adni is, nem csak kapni szeretne.
szilvi
#3 (2017-07-12 23:22:03) |
Jajj az édes fincsi fiatal pasikák, néha komolyan meg szoktam döbbenni, hogy miért Én kellek Nekik  :pirul:  S nem értem egy része miért független, mikor helyesek, okosak, jó a testük és a fejük is mellette egzisztenciájuk is okés.  
szuperdavid
#2 (2017-07-12 23:10:55) |
Ja, és nincs anyakomplexusom. Édesanyámmal jó viszonyt ápolok, sosem voltak problémáink, és nem csak hozzá hasonló külső és belső vonásokkal rendelkező nők vonzanak :D
szuperdavid
#1 (2017-07-12 23:08:34) |
Szuper írás, érdekesek a gondolataid, egy ötvenes nő gondolatai :-)
Épp kibontakozóban van egy kapcsolat egy ötvenes nővel. Ha nem tudnám a korát, fel sem tűnne a korkülönbség, és talán neki sem.
Viszont pont ma futottunk bele egy hasonló gondolatba, mint amit te is megfogalmazol:
"Miért hiszi a többség, hogy ránk untak, hogy eldobtak? Az eszükbe sem jut, hogy mi untunk meg valamit, ami már nem volt elég."
Viccelődve megjegyeztem, hogy ő lépett először felém. És valószínűleg az eddigi tapasztalatai miatt vlami olyat hallott a dolog mögé, minta ezzel jogot formálnék arra, hogy akkor neki kell tepernie értem és nem fordítva. És biztosan sok férfi így gondolja.

DE! Kedves ötvenes hölgyek! Ha találtok olyan 20-30 éves pasit, akivel pár beszélgetés után érzitek, hogy helyén van az IQ és az EQ, akkor ne féljetek, mert nincsenek mögöttes gondolataik rólatok. A fiatal pasik, akik idősebb nővel kapcsolatra lépnek azért teszik, mert értékelik az érettségeteket. Nekünk szexik vagytok, sőt, sok esetben bombázók. Mi tudunk értetek rajongani és tudjuk, hogy sokkal nyitottabbak vagytok, mint a kortársaink, vagy adott esetben a ti kortársaitok (pl. a barátnőd, aki betegnek gondol). És pont ezért vágyunk rátok - mert veletek nem kell színészkedni, veletek megélhetjük a pillanatot nyíltan, őszintén, teljes valójában :-)












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.