Simple vásárlói tájékoztató







Bevezető

itt vagy: Eropolis > Türelmi zóna > Blog > christi24 > 1


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


christi24 blogja


EPKN
Hétköznapok, gondolatok, élet, pszichológia, vágyak, álmok, csalódottság, kiégettség, erotika,  emberek, barátok, párkapcsolat, szex.
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Bevezető
#1 (2017-12-05 01:18:52)

  Mindig is azt gondoltam, hogy egyszer felnövök, és lesz egy kedves családom és lesz egy olyan ember, akinek fontos leszek az élete végéig. Szeretni fog, vigyázni fog rám, mert fontos leszek neki, és figyelni fog, kedves lesz. Azt gondoltam, hogy szerencsés vagyok, mert engem nem lehet nem szeretni. Szerettem a világot és rengeteg nagy vágyam volt, melyek úgy tűntek, hogy nagyon könnyű elérni őket. Esténként az álmaimban mindent legyőztem, minden problémán felül kerekedtem. Még a gravitáción is. Először csillagász szerettem volna lenni. Majd pilóta, azután orvos, vagy inkább feltaláló. Kitűnő tanuló voltam. Azután jöttek a változások.

  Betegség a családban, kisebb anyagi problémák, csalódások, ha nem kaptam meg valamit. Duzzogtam, ha valami nem úgy sikerült, ahogyan szerettem volna. Falun éltünk és nem volt sok lehetőségünk. Nem úgy alakult. Majd később a saját kezembe akartam venni az életem, és a főiskola mellett elkezdtem dolgozni. Nem volt mellettem olyan barátnő, barát vagy normál kapcsolat, aki - vagy amely - támogatott volna a tetteimben. Sem érzelmileg, sem tanácsokkal. Csak a családomra támaszkodhattam. Szerencsére olyan családban nőttem fel, hogy a szüleim nem váltak el, és szeretik egymást 29 éve. 

  Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ott leszek, ahol most tartok. Nincs egy normális állásom - bár volt hosszú ideig -, nincs egy normális párkapcsolatom, és nincs a hátam mögött semmi, amit elértem, 1-2 tanulmányt, vagy kisebb sikert kivéve. Mégis, nincsenek személyek - kivéve a családomat - akinek jelentenék bármivel többet is a testemen kívül. Talán 1-2 ember közelebbről ismer. De nem ismerik a teljes énemet, a legféltettebb titkaimat, a bánataimat, a csalódottságomat. Nem örököltem fullos géneket, és nincs vagyonom sem. De nem vagyok szenvedélybeteg, pszichológiai roncs, és buta sem. Átlagos vagyok. Inkább én vagyok a medián, mert szerintem sok olyan lány létezik, mint én. Csalódott és szomorú.

  Már nem olyan vidám az élet. Már nem olyan gondtalan. Van, hogy megteszem a maximumot, mégsem elég. Mert tévútra visz a választott módszer vagy a monoton üresség, az emberek hétköznapi, közhelyes, alpári, barátságtalan, flegma vagy éppen következetlen viselkedése. Viszont az élet furcsa módon kompenzál néha, és apró, jelentéktelen dolgokkal adja vissza a nekem járó boldogságot. Boldogság volt a szememben egy nagyon vidám és boldog mellényes csivava, aki mintha engem várt volna a bolt előtt, egy zene, ami megnyugtatott és elaltatott, amikor egyedül voltam, egy nagyon régi illat amin 3 napig gondolkodom, hogy minek az illata lehet; hangulatok és tárgyak, amelyek régi emlékeket idéznek fel, egy különleges személy, aki egy kedves country számot énekel nekem a Hiltonban, egy másik különleges személy, aki a barátom lett egyik napról a másikra, aki több ezer km-re nőtt fel, mégis 100km-re születtünk egymástól, és ott voltunk egymásnak, amikor már minden cérna elszakadt volna, mégis találkoztunk ebben a büdös koszos aberrált városban...

  Igen, a kettősség érződik belőlem mindig. nem mondd, hogy ilyen vagyok, vagy olyan. Boldog is vagyok, és nem is. Ember is, és nem is. Jó is és rossz is. Gyenge és erős is. Sokszor az a megoldás, ha kizárok mindent. Kizárom az embereket, az érzelmeket, befogadom a tudást, a történeteket a könyvekből, főleg mások boldogabb történeteit.

Néha meg kell állni, és elolvasni egy másik ember történetét...

121 hozzászólás |

Hozzászólások

nincs kép kovidani1975
#121 (2017-12-14 16:02:08) |
Édes lányom, ha ilyen problémáid vannak, akkor menj el önkéntesnek bármelyik mélyszegénységgel foglalkozó NGO-hoz, mondjuk a keleti határ mentén, pár hét után rá fogsz jönni, milyen jó dolgod van itt ebben a koszos és aberrált városban. Terápiának sem utolsó és legalább valami értéket is teremtesz közben, magad és mások számára is...
pandora
#120 (2017-12-11 05:52:12) |
#esther: 
Igen, simán ráismerni, csak ugye a hazugság a koráról...a legszánalmasabb hazugságok egyike, nem gondoltam volna. Jah...vagy 5 év ide vagy oda, mit számít? :D
Meglepetések mindig vannak. Már Dr.House is megmondta: mindenki hazudik. Talán megunta a kotlósokat és fiatal pipihusira vágyott. :vigyor: Legközelebb majd 25 lesz? :D
Aki egyvalamiben lódít, az már úgyis hiteltelen, olyan mint itt a pasik többsége. :/ 

esther
#118 (2017-12-10 19:05:51) |
#pandora: 

Persze, hogy olvassa, ökölbe szorult bicskával. :D 
Simán ráismerni, bármit is hazudik a koráról, bármiéről...
pandora
#117 (2017-12-10 17:22:52) |
#_del:octopussy: 
Mint tudjuk, kívülről továbbra is olvasod. :D

A vitátokhoz Missyvel semmi közöm, mindössze egy aprócska megjegyzést fűznék a hozzászólásodhoz. Azt írod, "régi mintáját követve". Hát nem. Egy huszonévesnek nincs, nem is lehet régi mintája. Te azt hiszed, én vagyok Missy?! :D  :D  :D 
Mert ha igen, az már beteges. Kettőnk közül nem én vagyok az, aki az életkorát szabadon választja regisztrációkor. :/ 

A rossz hírem, hogy nemcsak hogy nem én vagyok, de nem is ismerem. Nem gondolod, hogy rajtam kívül mások is vannak, akik meg tudják különböztetni a tudálékos fél-, és álműveltséget, az összefüggéstelen hablatyolást és öntömjénezést a valódi intelligenciától? Vagy mások is vannak akik nem hagyják szó nélkül hanem vissza mernek érvelni?

Ha már a régi minta követésénél tartunk, az így néz ki. Vitába keveredés, pocskondiázás, lekezelés, aztán vesztéskor megfutamodás, a regisztráció törlése, kívülről olvasgatás, majd más néven (más életkorral) visszaregizés.
Uncsi. :(

octopussy
#114 (2017-12-10 16:10:20) |
#pandora: 

hát én is sajnálom szegényt, de ezt ki is fejtettem. és én úgy láttam, hogy ő volt az, aki nekiesett mindenkinek, akivel nem értett egyet, és sérülései okán rosszul zabolázott, valóban magas intellektuális képességeit és műveltségét zárótűzként zúdította maga köré, lepusztítva mindent és kiprovokálva, hogy kvázi saját magát közösítse ki (régi mintáját követve valószínűleg). ő az, aki a véleményvezérséget, sőt, a véleményfővezérséget magának követeli, mindenki más véleménye az ő 'mélyebb igazságához' képest csak egy szubjektív, csökevényes szánalom. 
a szellemi maszturbáció pedig az, ha nagy a felek között a nívókülönbség -- itt nem ez volt a helyzet, ezért érdekes volt a dinamikája a vitázásnak, amiből részemről elég is volt, mert elérkeztünk a megrekedés és a jobb híján további ízekre boncolgatás pótcselekvése stádiumához, addig folyna tovább (immáron unalmasan), amíg mindenki oda nem tartja megadólag a nyakát neki, mint a farkasok a küzdelem végén. ennek én nem látom már értelmét, befejezem, mint az ittlétet is, további sok sikert mindenkinek az oldal témájához való visszakanyarodáshoz vagy akár a helyben topogáshoz, nekem mindegy.
kellemes ünnepeket és boldog új évet mindenkinek, kevés formális logikával, de annál (két n-nel :) ) több érzelemmel.

eropolip alámerül/OFF
pandora
#112 (2017-12-10 15:38:51) |
#octopussy: 
Bocsi de kicsit sem csodálkozom rajta. Elmondta a véleményét, aztán nekiesett mindenki. Mintha neki nem lehetne véleménye, ami az önjelölt véleményvezérekével netán ellentétes.
Milyen ismerős szitu. :/ 

A semmit ragozzátok, ez is egyfajta maszturbáció, ha már az oldal témájához kellene visszakanyarodni. Szerintem jobb csinálni mint beszélni róla. ;)
octopussy
#109 (2017-12-10 15:18:58) |
#missy69:

ezt írta:

'A legitimációval meg az a bajom, hogy Napóleonéra emlékeztet, aki önmagát koronázta császárrá.'

mindezt arra, hogy te ezt írtad:

'hiszel-e abban, hogy legitim dolog rámutatni arra,...'

mit nem lehet ezen érteni, miért kell szétcsúsztatni? hogy valakire, aki önmagát legitimálta, emlékezteti mindaz, ahogy te megközelíted a szubjektív és a 'mélyebb igazság' fogalmát? :O
hetfatyolbp
#108 (2017-12-10 15:15:44) |
#missy69: 

A számodra legitim abszurditás, nonszensz,ugyanis magadban nem vagy egy kör.Hibás definícióhoz kanyarítottál eszmefuttatást.
Egy biztos, teljesen szubjektíven, én a magam részéről befejeztem, mert nem gondolom konstruktívnak a beszélgetést, úgy érzem, nem egy fókusz felé haladunk,
ami érdemi következtetéssel zárulhat, hanem fraktálokat cincálunk. 
octopussy
#105 (2017-12-10 14:54:24) |
#missy69:

mit nem értesz ezen? mivel minden szubjektív, ezért a 'mélyebb igazság', amit szembeállítasz ezzel, csak (az) egyetlen objektív igazság lehet.
nincsenek fokozatok, amíg nyoma van a szubjektivitásnak, addig nem lehet objektív, vagyis a mélyebb igazság teszerinted (azaz szubjektíve) állja meg a helyét.
és nem kioktatlak, ez a te reflexes hozzáállásod a vitához -- pont erre próbáljuk már egy ideje felhívni a figyelmedet. 
hetfatyolbp
#103 (2017-12-10 14:50:40) |
#missy69: Legális szerintem a törvény által megengedett, a szó eredete miatt is. A legitimáció szinonimája számomra a felhatalmazás,feltehetően egy hatáskörön, vagy hierarchián belül, de számomra nem azonos az elfogadottsággal, mert annak már az én szótáramban van egy belső aspektusa. Ahogyan nem ugyanaz a lojalitás ( kívülről vezérelt) és a hűség (belső vezérlés).Saját értelmezés:) 
hetfatyolbp
#101 (2017-12-10 14:41:04) |
Már rég offoltuk itt a bármit is :) 
hetfatyolbp
#100 (2017-12-10 14:32:50) |
#missy69:

Nem, semmiképpen nem így értettem.A legitimáció egy vonatkoztatási rendszer szerintem, amihez kritériumokat rendelünk. Szabványnak kell lennie, különben önmaga karikatúrája lenne. Másrészt a szavak használata-éppígy-természetesen nem értelmetlen, hiszen a kontextustól függ. 

hetfatyolbp
#97 (2017-12-10 14:22:11) |
#missy69: Mélyen hiszek a mélyebb/magasabb igazságban, felőlem hívhatják akárhogy. 
Az már egy filozófiai kérdés, hogy amit megélsz, valójában létezik-e. Egyrészt igen, mert átéled, tehát valódi. Másrészt legföljebb annak jogossága, mértéke, minősége kérdőjelezhető meg, mennyire volt ez a helyén, egy ún. objektív vélelemhez képest, ami mi is?
A legitimációval meg az a bajom, hogy Napóleonéra emlékeztet, aki önmagát koronázta császárrá.  
octopussy
#96 (2017-12-10 14:10:14) |
az egyetlen objektív 'igazság' Isten (egy egyéb elnevezései). minden más, ami egy csökkent értelmű istenbocs (szubjektum) koponyájában található túlfétisizált szerv szűrőjén át megérkezik, szubjektív. mi a bánatra akarsz te rámutatni? a valódi bánatodra már rámutattunk páran. ez sem halálbiztos persze a fentiek miatt, de szavaztunk. :-)
hetfatyolbp
#94 (2017-12-10 13:46:50) |
#missy69: 

Ha így éled meg , számodra így van.
Én meg úgy, hogy kiközösít téged a hóhér , de nem én.
Még kölcsönös engedély sem szükségeltetik , hogy mindenki azt érezze, amit akar, az meg belső igény dolga, nem vita tárgya.
hetfatyolbp
#92 (2017-12-10 08:48:13) |
#missy69: " A baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a statikus és fizikai képletek:mindez ellened is van.Tehát vigyázz...S mindig tudjad, nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta vagy kicsinyes.Nincs "villamosbaleset".Csak te vagy, a villamos és a világrend. " Márai Sándor
Már nem csillogsz, csak vagdalkozol, de köszönet egy magányos ember virtuális társaságáért.Szívből kívánom a legjobbakat a további utadon, -őszintén. 
octopussy
#90 (2017-12-10 00:25:05) |
A kutya ugat, a karaván halad...

https://youtu.be/zKhEw7nD9C4

hetfatyolbp
#88 (2017-12-09 23:48:53) |
#missy69: 

Jó éjszakát:)
hetfatyolbp
#86 (2017-12-09 23:29:57) |
#missy69: 

A mindenki hülye, csak én vagyok normális, ugyan nem patológiás, de tankönyvi sorspozíció.
 Eric Berne: Sorskönyv 2013. 105-106. oldal

"az ilyen emberek játszanak Hibakeresősdit időtöltésként, játszmaként, vagy halálbakergetésként...Ez az arrogáns életpozíció, rossz esetben a gyilkosé, jó esetben az erőszakos segítőé " 

A saját szerepem játszását én is meguntam, nem egészítem ki a tiédet, elköszönök.

Valaki azt mondta nekem, csak egyéni megváltás létezik, ezért is.







hetfatyolbp
#83 (2017-12-09 23:09:04) |
#missy69: 

Á, nem sugalltál semmit:)Nyilván tévedek.Kinyíltál utóbb, és megláttam azt, amit számomra igazoltál is.
Magányos hős vagy, a lángpallosú inkvizítor,a szerep megtalált, te önmagad által megdicsőülsz.Miközben tükörbe nézel, nem árt a hátad mögé, vagy magad mellé nézned, mit égettél föl.
octopussy
#81 (2017-12-09 22:49:09) |
missy 
szerintem összezavarodott benned pár dolog (nem most, ez egy folyamat) 
túltolod, bélám. hurcolod  a zsákban a fényt az ablak nélküli házadba, lucifer. bírod még? 
hetfatyolbp
#80 (2017-12-09 22:42:34) |
#missy69: A moralitásról annyit, hogy nem járultam hozzá,hogy kiadd , írtam szimpátialevelet,de: a tartalma az volt, éleslátónak és kulturáltnak gondollak.Ha már lúd, legyen kövér, annyira, hogy erre december 06-án került sor, még jóval kettőtök vitájának kibontakozása előtt. 

Ennyit a te etikádról, maradva a ténynél, miközben azt sejteted, mást írtam nyilvánosan és privátban.
Ezt hogyan neveznéd, ráutaló magatartásnak, mire?

Elfogadásnak nevezni azt, hogy mindkettőtöket Caligulának neveztelek, ez meg a dolog non plus ultrája, nyílt hazugság.

Miközben felkent keresztes lovagja vagy  a az igazságodnak a fanatizmusoddal , többet ártasz annak, amit képviselni vélsz, mint a tolvajok, vagy erőszakolók, ők talán tudják, kik ők valójában.

Ennyit meg az én konfliktuskerülésemről.
 




hetfatyolbp
#77 (2017-12-09 17:51:22) |
#stormborn: Irányomban nem, és hazudnék, ha a kölcsönös élve/elmeboncolásotok nyomon követése nem okozott volna intellektuális élvezetet, a stratégiai fogások lenyűgöztek.De ahogy birkóztatok, össze is ölelkeztetek, abban a kölcsönös hasonlóságban, aminek a mentén megtaláltátok egymást, a szó konkrét és pejoratív értelmében. A pengeél mindkettőtök gyengéje, 
(az én hiúságomé is).Még kamaszkoromban olvastam Székely János drámáját, a Caligula helytartóját.Abban szerepelt ez a mondat:" Addig harcoltam Caligula ellen, míg Caligula lettem magam is. "Kiváló elmék vagytok, én így látom, a racionalitás hatalomvágyával és dominanciaigényével, de nagyvonalúság nélkül.A kicsinyesség Csizmácskává tesz és trónbitor-lóvá.Onnan tudom ezt, hogy időnként az én farkam is nagyobb ( esküszöm, nincs) mint egy férfié, de nem kell mindig bizonyítanom, talán jó vagyok anélkül is:)Másrészt világunk igen jelentős része az érzelmekből és az irracionalitásból táplálkozik, emiatt még a logika kéje is lehet sekély.:)
Még egy idézet a drámából: " A szolga rangja szolgasága rangja". A hozzáállást viszont, hogy nem vagytok lakájlelkűek, nagyon bírom. Erősen szubjektív, amit írtam, tudom.
stormborn
#76 (2017-12-09 17:13:40) |
#octopussy: Nem veszett el a gondolat fele? :)
Csak mert az nem jött át nekem, hogy én miért vagyok "hauptstOrmführer". Nem, nem indokot keresek, hogy rád támadjak. :D

Annak örülök egyébként, hogy neked is feltűnt a kényszeresség, és a görcsös ellenfélkeresés. Az ilyen emberrel érdemben nem lehetséges vitatkozni, mert nem az érdekli, hogy a vita során felfedezzen valami újat a világról, valami új igazságot ismerjünk meg közösen, csak és kizárólag az, hogy győztesnek érezhesse magát, és ennek érdekében a valóság minden elemét, definícióját épp úgy torzítja egy kicsivel, hogy az még hitelesnek tűnhessen, de az ő érdekét szolgálja. Pontosan ez a baj a politikával is. 

Ezért dobtam be a kisétletet is a végén, mert nagoyn kíváncsi voltam, hogy akár egy rövid párbeszéd erejéig ki tud-e ebből lépni.

"missy neked tudja a barátnőd..."
Ez az én fejemben is megfordult. Elképesztően idegen stílus (szerencsére) egy nőtől, hogy egy beszélgetés során 4-5 alkalommal lehülyézze a másikat. 

stormborn
#75 (2017-12-09 17:03:55) |
#hetfatyolbp: Én őszintén sajnálom, ha részemről nagy agressziót láttál. 
octopussy
#74 (2017-12-09 10:30:17) |
#hetfatyolbp:

jaja, de szerencsére én nem érzek késztetést, hogy agresszív lárpúrlár vitákban részt vegyek, legyen mégoly 'intelligens' is, ami a külalakját illeti. irtózom mindenfajta agressziótól (így a verbálistól is, mert az mindegy), ugyanis ökölbe szorul a bicska a zsebemben és ettől magam is megijedek :-D
hetfatyolbp
#73 (2017-12-09 07:59:04) |
#octopussy: Nekem tetszik a show,végre valami szokatlanul intelligens a lila dagonyában.Bátor legény vagy te, Oktopuszi, mert középre álltál két viaskodó között, ilyenkor pedig az a szabály, hogy az agresszió mértéke nem, hanem az iránya változik:)
octopussy
#72 (2017-12-09 06:02:01) |
jól megtaláltátok egymást, avagy vihar a biliben? (költői kérdés #4)
missy neked tudja a barátnőd (ha van egyáltalán), hogy itt osztod az észt (vagy inkább bontod) a nevében? 
mindenesetre az egyik nagyobb hauptstOrmführer mint a másik, azzal, hogy az egyik egy kifejezetten ellenszenves szőrszálatom-hasogató, mert/aki 'ellenfeleket' (elszólás tőle) KERES, létének mibenléte ez, ahogy látom. tényleg jó érzés lehet, de inkább szomorú, hogy kényszeresen ezt kell tennie, nagyon egyedül lehet a világban, mint a shit lord (sic!) a fekete páncélba börtönözve. nem irigyellek apukám.
stormborn
#70 (2017-12-09 03:52:25) |
#missy69: Nem hüppögök, egyáltalán nem érzem sértve magam.
Azt is leírtam korábban, hogy harc itt csak a te részedről van, épp ezért próbáltam békejobbot nyújtani (ha már beleragadtál az ellenfél, harc logikájába). Ha viszont abba beleköpnek, akkor teljesen értelmetlen mindenféle próbálkozás.

Csalódottnak persze csalódott vagyok. Te kezdted a velem való társalgást, kíváncsi vagyok megengeded-e, hogy én fejezzem be.

Jó éjszakát!
stormborn
#68 (2017-12-09 03:29:25) |
#missy69: Én megpróbáltam egy normális, tisztességes hangvételű eszmecserét összehozni, köszönöm, hogy ehhez méltó partner voltál!

Megyek is aludni, nem gondolnám, hogy nekünk van még értelme bármiről is beszélni. Sem holnap, sem később.

A beszélgetést viszont pozitívnak értékelem, mert most nem tiltotta le a blogomat a "beszélgetőpartner", csak azért, mert nem voltam hajlandó egyetérteni vele. :)
stormborn
#66 (2017-12-09 03:10:42) |
#missy69: Érdekes, hogy nem veszed észre, hogy nem az én válaszaim az izzadtságszagúak. :D
Tényleg nagyon nehéz valakivel társalogni, aki teljesen elvesztette a realitásérzékét amiatt, mert annyira görcsösen szüksége van arra, hogy igazat adjanak neki.
(ez nem a logikai érvelős részre vonatkozik, hanem még mindig a sértegetésre és kényszerességre)
Egy pillanatra engedj el mindent. Beszéljük meg csak és kizárólag ezt a költői kérdés/irónia dolgot, anélkül, hogy arrogánsan, lekezelően vagy sértően viselkednénk. Utána folytathatod nyugodtan, ha ahhoz van kedved, tekintsük ezt egy kisérletnek.

Na:

"Az irónia az, amikor pl. felteszel egy kérdést, amiről az okos érti, hogy az egy álkérdés - a hülye viszont lelkesen válaszol rá."

Itt azt állítottad, hogy az általad feltett kérdés irónia volt. Én azért linkeltem az irónia definícióját, hogy lásd ez jellemzően nem kérdésben nyilvánul meg (de megnyilvánulhat természetesen), és arra próbáltam rámutatni, hogy teljesen jogtalanul sugalltad azt az állításoddal, hogy az én korábbi megnyilvánulásom nem volt irónia.
Ezen a ponton a formáról nem állítottál semmit, csak és kizárólag a funkcióról. Az irónia véleményem szerint így önmagában nem írja le egyszerre a formát, a funkciót és a mintát is.

"Amit te használtál, arra a pontos kifejezés a költői kérdés."
Ezt próbáltam pontosítani. Erre nem reagáltál semmit, így nem tudom mit gondolsz róla, de számomra a költői kérdés magában foglalja azt, hogy az a kérdés lehet ironikus is. Ezzel, ha úgy tetszik hozzáadtam a formát is. Tehát hozzáadtam a formát, úgy, hogy közben a funkció se tűnjön el.
Azt írtad, hogy a forma=költői kérdés (..."kifejezés rá az, hogy gömb"), ez szerintem nem igaz, mert a költői kérdés nem pusztán forma, mivel egyben funkciót is hordoz magában (többet is akár). Számomra a kérdés, sokkal inkább tekinthető formának.

"ez itt egy ironikus álkérdés"
Ezen a ponton jött be az ironikus álkérdés kifejezés. Ezzel lényegében pontosan ugyanazt a pontosítást végezted el, mint én, csak egy másik szóval leírva. Én nem értem, hogy az álkérdés kifejezés miért jelentene részletesebb leírást jelen esetben, mint a költői kérdés. 

(A kisérlet végkimenetele sokkal jobban érdekel, minthogy kiderüljön mi is a pontos kifejezés.)
stormborn
#64 (2017-12-09 01:54:23) |
#missy69: 
A pontos megfogalmazás az lenne, hogy te azt állítottad, hogy labda (a te példádnál maradva). Az irónia jelen esetben funkció volt. És amennyire így a neten utánaolvastam, és be is másoltam a költői kérdés definíciójába bőven belefér iróniával együtt.

Az ironikus álkérdés kategóriáját pedig továbbra sem találtam meg, így jelenleg nem látom, hogy miért írná le pontosabban, mint a költői kérdés.
Ha pedig valaki válaszol egy költői kérdésre, az nem egyenlő azzal, hogy hülye, amennyiben azt kellő frappánsággal teszi. Én nem állítom, hogy sikerült, de beleadtam mindent. :)

stormborn
#62 (2017-12-09 01:00:32) |
#hetfatyolbp: Úgy tűnik akkor most én buktam le. 
Fel is írtam a nokedli készítésének elsajátítását a listámra. :)
stormborn
#61 (2017-12-09 00:59:25) |
#missy69: Ijesztő mennyire nem tudsz nevetni magadon, és hogy mennyi harag van benned. :)

Pedig aki ismeri Laár Andrást, annak könnyen kéne tudnia elengedni ezeket. Nem véletlen mondom én, hogy ne csak a felszínt, hanem azt is ami mögötte van. 

Rákerestem erre az ironikus álkérdésre a neten, sajnos nem találtam semmit, így definíció hiányában nem merek véleményt alkotni róla. :)
Viszont sikerült gugliznom vmit:
Költői kérdés: A dialógus eszköze,  kifejezhet érzelmet, lehet a pátosz eszköze, a gondolat menetének kiélezését szolgálhatja. Fajtái:

- érzelmet kifejező kérdés (interrogatio)

- szemrehányó kérdés (epiplexis)

- színlelt kérdés (kétkedés, dubitatio),

- tűnődő kérdés (kommunikáció, communicatio).

Ez alapján én úgy látom, hogy a te kérdésed pontosan beleesik a költői kérdés kategóriájába. 

Az irónia kapcsán pedig kapálózhatsz nyugodtan, nem vetted észre, mert csak saját magad felmagasztalásával voltál elfoglalva, és lebecsülted a beszélgetőpartnert. :)

Az is érdekes, hogy te folyton azzal gúnyolódsz, hogy én milyen okos vagyok, pedig sosem állítottam ilyesmit, sőt még azt sem, hogy te buta vagy. Egyszerűen csak képtelen vagy elfogadni, hogy valakinek eltérő véleménye van egy számodra valamiért fontos témában. 
stormborn
#59 (2017-12-08 23:10:06) |
#missy69: Aranyos próbálkozás. :)

https://hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%B3nia

Amit te használtál, arra a pontos kifejezés a költői kérdés. 

A kapufábn az a jó, hogy legalább nem öngól. :)
stormborn
#57 (2017-12-08 22:48:26) |
#missy69: Ha neked így könnyebb, gondold ezt. Én aztán nem veszem el senkitől az örömöt, hogy örökre a barlang falán táncoló árnyékok hipnózisában éljen. :)

A búcsú kérdésre a választ sajnos nem tudom, de őszintén kíváncsi lennék rá hogy a smile vagy az öntelt arrogancia zavarná jobban. :)

hetfatyolbp
#55 (2017-12-08 22:08:40) |
#stormborn: 

Valóban, mivel a nokedli tésztáját nem nyújtják, hanem szaggatják  :) 
stormborn
#54 (2017-12-08 21:33:36) |
#hetfatyolbp: Nem tudsz átverni!
Biztos vagyok benne, hogy a sodrófa csak a nokedlihez szükséges tészta nyújtásához kell. :)
stormborn
#53 (2017-12-08 21:32:09) |
#missy69: Miért nem tűnik fel neked az irónia, az a kérdés. :D

Tudom nem szép dolog tőlem, de nagyon jót nevettem rajta, ahogy ráugrottál arra a gumicsontra, amit még egy jobb képességekkel rendelkező kutyus is kiszúrt volt egyből, hogy nem ehető. :)
És közben az az arrogancia, mivel úgy érezted, hogy most beviheted a végső csapást és megalázhatsz végre. Több keresnivalód lenne a BDSM világában mint hinnéd. :)

Ezerszer leírtam, megteszem újra, azért nem érvelek az általad leírt dolgok jelentős részében, mivel nem arról volt szó elsősorban. De egyébként teljesen mindegy, hogy mit mondok neked, mert süket vagy a másikra. Mi sem bizonyítja jobban, hogy képes voltál leírni azt, hogy egyetlen egy érv sem hangzott el tőlem. :)
Nemhogy magát az érvet nem érted meg, fel sem ismered. Beszélgetés szempontjából ez a teljesen zsákutca. 

Az általad kiemelt mondatok egyáltalán nem annak szóltak, hogy tekintélyt szerezzek magamnak. Látod épp ez a különbség, hogy én nem azért írogatok, hogy tekintélyt szerezzek. Én pusztán egy számomra fontos dolgot szeretnék közvetíteni, miszerint a BDSM jóval több pusztán szexuális preferenciák halmazánál. 
Te viszont folyamatosan és kényszeresen bele akarsz rángatni egy harcba, mert szeretnél legyőzni. A rossz hír csak az, hogy ha én nem harcolok, akkor se sosem nyerhetsz.

Ezen a ponton pedig úgy gondolom, hogy be is fejezhetjük a beszélgetést, mert sosem kaphatod meg azt, amire igazán vágysz, én pedig elmondtam, amit szerettem volna. 
hetfatyolbp
#51 (2017-12-08 03:50:49) |
#stormborn: Rohanok fodrászhoz némi dauerért, valamint innováció gyanánt veszek otthonkát, és nylon térdharisnyát.
De a sodrófát is előkerítem, mert az egyoldalú hozzáállás nem a műfajom.Visító szomszédasszonyról gondoskodom,  szirén .. sziréna helyett jó lesz.:)
stormborn
#50 (2017-12-07 23:01:28) |
#hetfatyolbp: Annyit gálánsan be tudok vállalni, hogy veszek egy atlétát, de a pörköltet és a szomszédokat neked kell biztosítani. :)
hetfatyolbp
#48 (2017-12-07 22:03:12) |
#stormborn: 

Pedig a szocialista proletárrealizmus számomra verhetetlen:)
stormborn
#47 (2017-12-07 21:32:49) |
#hetfatyolbp: Én nem mondtam, hogy abszolút érvényű. Ezért írtam, hogy pontatlanul fogalmaztam, nem a komplett BDSM művészet, hanem vannak olyan elemei, amik művészi minőségűek és ezt természetesen nem egy formás nemiszervre értettem, és nem is arra, ha Józsi pörköltszaftos asszonyverőben elnáspángolja a feleségét a szomszédság szeme láttára ;)

hetfatyolbp
#46 (2017-12-07 21:01:29) |
#stormborn: 
Örülök, hogy halmazainknak van közös pontja, nevezetesen az, hogy a művészet nem a gatyában, avagy a bugyiban találtatik elsősorban, vagy azok közös pontjában.:)
Én is remélem, hogy nem gondolok minden festményt műalkotásnak. De az egyik dolog relativizálása még nem jelenti azt, hogy a másik abszolút értékű, azt hiszem, ebben is egyetértünk :)
stormborn
#45 (2017-12-07 19:27:53) |
#hetfatyolbp: Kicsit idealista megközelítés. :)
Főleg manapság borzalmasan szubjektív (mindig is az volt), hogy mit nevezünk művészetnek és mit nem. 
Biztos te is találkoztál azokkal a kirívó esetekkel, amikor egy üres vásznat neveztek műalkotásnak vagy épp azt hívták művészeti performance-nak, amikor valaki felment a színpadra és odacsinált. 

Vannak olyan alkotások, és előadások a BDSM keretein belül, amik bőven művészinek tekinthetőek. Igen, teljes egészében természetesen nem művészet (pontatlanul fogalmaztam), de vannak olyan elemei, amelyek művészi magaságokban vannak. Olyan ez mint a festészet mondjuk, szerintem te sem gondolsz minden festményt valóban műalkotásnak. Nagyon remélem. :)
hetfatyolbp
#44 (2017-12-07 19:10:33) |
#stormborn: 
A szexuális preferenciáink mások és lehet talán művészi szinten űzni, nem az én világom , nem értek hozzá.
De érdemes annyi megkülönböztetést tenni, hogy nem művészet, bízom benne, hogy az valami egészen más, ami megkérdőjelezhetetlenül érték.
stormborn
#43 (2017-12-07 18:21:48) |
#missy69: Talán még nem mondták neked, de attól, hogy nagybetűvel írsz valamit még nem lesz igaz. :)
Nem az a legnagyobb baj, hogy nem érted, amit leírtam, hanem az, hogy nem is akarod megérteni. Egyetlen pillanatra sem. :(

Örülök, hogy részletesen kifejtetted, így már értem a problémád lényegét. Nevezetesen az, hogy te nem érted és nem érzed át a BDSM valódi jellegét és valódi mélységét. Ez lehet azért, mert rossz tapasztalataid voltak, lehet az érzelmi vagy értelmi intelligencia hiánya vagy akár neveltetés kérdése is (egyiket sem sértésnek szántam). Őszintén szólva ez nem is lényeges. Alapvetően nincsen ezzel semmi probléma, én csak pusztán annyit kérek, ismét, hogy legyél sokkal kevésbé arrogáns, és próbáld elfogadni, hogy elég jelentős létszámú embernek ez bizony ha úgy tetszik művészet, ha úgy tetszik egyfajta gondolkodásmód, ami mély érzelmiséggel és gondolatisággal társul. 

Az is különösen vicces, hogy csak addig ragaszkodsz a definíciókhoz, amíg a te javadat szolgálják, az UI pontban megfogalmazott "állítások" nagyrésze teljesen szubjektív értékítéleten alapul (elég látványos példája ennek, amit a személyeskedésről írtál, ugyanis sosem írtam ilyet, és egyáltalán nem is gondolom úgy). A te szubjektív értékítéleteden, amit egyből univerzálisan igaznak gondolsz. 

Természetesen ezt sem fogod nekem elhinni, de voltam olyan, mint te. A definíciók világában nőttem fel, és borzalmasan feszített belülről éveken át, hogy kényszeresen bizonygassam az igazamat, ahelyett, hogy a lényegre koncentráltam volna.
Hidd el nekem azt is, hogy én maximálisan értem, hogy te miről beszélsz, csak számomra teljesen hangsúlytalan dolgokat próbálsz kijavítani, aminek a legfőbb oka, hogy te radikálisan elutasítod azt, hogy a BDSM jóval több puszta szexuális preferenciánál. 

Ha szűken értelmezed, akkor a BDSM valóban csak egy mozaik szó, azonban mára már sokkal szélesebb jelentés társul hozzá, mint amit te hajlandó vagy elismerni. Biztos vissza fog még rám ütni, hogy a wikipédiára hivatkozom. :D

BDSM is a variety of often erotic practices or roleplaying involving bondage, discipline, dominance and submission, sadomasochism, and other related interpersonal dynamics. Given the wide range of practices, some of which may be engaged in by people who do not consider themselves as practicing BDSM, inclusion in the BDSM *community *or *subculture *is usually dependent upon self-identification and shared experience.
hetfatyolbp
#41 (2017-12-07 17:52:26) |
Íme,  az ezerarcú hős. Joseph Campbell könyvének címe,(1949) azt akarta tudni mítoszokon és valós történeteken keresztül, melyek az emberek közös sorselemei. A dramaturgiát akarta tudni, ami olyan jól sikerült, hogy amikor felhasználták, kasszasiker lett, azaz Csillagok háborúja.:)Az alapmotívum mégis ugyanaz-választani jó és rossz között, megfelelni a kérdést, eladod-e a lelked, és ha igen , miért, és vajon megéri-e?
Lehet brazil sorozat, lilavárosi csehszlovák, a díszlet, a szereplők változnak, a kérdés marad.
octopussy
#40 (2017-12-07 15:08:09) |
missy és slip'n'slide páros, csúszós ez a javából
banánhéjon elcsúszós /olyan férfias ez a női gondolatmenet/ ;-)
miközben a vita (egyik) tárgya, hogy mennyire kamu krisztike és a posztja
megvan a kákán az összes csomó?  
ezennel mérgesen visszautasítom a troll címet, casey tesó, kérem átruházni az igazira :-)
vicces
pandora
#38 (2017-12-07 05:21:56) |
Érdekes poszt. Főleg az adatlappal együtt. Én nem kezdtem nyomozásba hogy igaz-e, mert lényegtelen. Sokkal lényegesebb, hogy aki leírta, mégiscsak nyomokban rendelkezett gondolatokkal, még ha ellentmondásokkal van teli, akkor is.

A leírt dolgok valóban elszomorítóak, és sajnos a mai világra jellemzők is.

A poszt írója - állítólag - huszonévei elején jár, de mégis azt sugallja, mintha nem az élete elején járna, hanem minimum a közepe után. Nem igazán értem ezt a türelmetlenséget, bár valóban jellemző sokakra.

Ahogy az is, hogy valaki azt várja, a sültgalambok repüljenek a szájába. Kívülállóként fogalmaz, teljes passzivitásból. "lesz egy olyan ember, akinek fontos leszek az élete végéig. Szeretni fog, vigyázni fog rám, mert fontos leszek neki, és figyelni fog, kedves lesz", "Nem volt mellettem olyan barátnő, barát vagy normál kapcsolat, aki - vagy amely - támogatott volna a tetteimben", "az élet furcsa módon kompenzál néha", "barátom lett", "a nekem járó boldogságot"...

Pedig ez nem így működik, hanem kölcsönösen. Nekem is figyelnem kell valakire, nekem is kedvesnek kellene lennem, bennem is kellene lennie szeretetnek, én is lehetek valakinek a barátja aki támogatja a döntéseiben, én is kompenzálhatom az élet rossz dolgait másnak, én is lehetek valakinek a barátja. Ja...és *a boldogság nem jár alanyi jogon* sem. :( Azért tenni kell, adni, adni. 

A másik ami annyira tipikus, az a pénzközpontúság. Nem és nem hiszem el, hogy ha egy huszonéves lánynak a szülei nem milliomosok, akkor prostituáltnak kell mennie. A McDonaldsok tele vannak egyetemistákkal, akik nem mentek prostituáltnak. Netán a Hiltont elég lenne egy kis büfére cserélni. :/
*Az igazi boldogság nem vehető pénzért.* Viszont a pénz utáni hajszában könnyen elvész, vagy éppen a pénzért sokan a boldogság esélyével fizetnek. Ez szomorú. Pontosan hány Forintot ér a szexuális élvezetre való képesség elvesztése? Tök mindegy, mert tuti hogy nem éri meg.

A bdsm társadalom ügyében pedig sajna Missyvel értek egyet. Ezt egyszer rég már kifejtettem egy hozzászólásomban, nem keresem vissza, de valami olyasmi volt, hogy nekem néha mosolyogtató az a pátosz, ahogyan kezelik ezt a kérdést. Mintha valami szabadkőműves társaság lenne akik a vár alatt csuklyákban vonulnak a titkos összejövetelre amit minimum vérszerződéssel kötöttek. Ehhez képest legtöbb esetben miről van szó? - némi fűszerről a szexualitásban. Ha előveszek egy kötelet, bilincset, akkor én is tagja leszek a társadalomnak? Ugyan már. A világ nem fekete és fehér. (Hanem a szürke 50 árnyalata mint tudjuk...hihi :D )
A társadalom pedig nem hasonló szexuális érdeklődésű embereket jelent, hanem mindenféle embereket.

Akár kamu ez a poszt (vagy az írója), akár nem, részemről gratula neki, mert megmozgatta kicsit a poshadt mocsarat és egész jó kis vita kerekedett, értelmes hozzászólásokkal.
stormborn
#37 (2017-12-07 03:10:14) |
#missy69: Nagyon egyszerű a válasz. Azért, mert személyeskedésbe kezdtél azzal, hogy idézetet hoztál be az adatlapomról. Ha gondolkodó lénynek érzed magad, akkor neked is be kell látnod, hogy annak egyáltalán semmi helye nem volt ott, ahol írtad. 

A gondolkodó lény másik ismérve, hogy szeretné megérteni azt, amit az embertársa megpróbál kifejezni, és nem abba köt bele, hogy melyik szó mennyire pontosan volt használva. A mondanom lényegén semmit sem változtat az, hogy társadalomnak, közösségnek vagy egyéb szociológia kategóriának nevezek vmit. Nem kerültem kényszeresen semmit, azt próbáltam eddig is kifejezni, hogy az érthetőségen semmit sem változtat az, hogy melyik elnevezést használtam. Te talán nem értetted meg, hogy azon emberek csoportjáról beszéltem, akik értik, érzik a BDSM lényegét és bizonyos időközönként űzik is a kategóriába tartozó tevékenységeket?!
Ugye, hogy semmivel sem értesz mást ezalatt, mint ahogyan eredetileg megfogalmaztam. Ezért mondtam neked, és mondom újra, hogy a valódi mondandóra koncentrálj, és ne próbálj kényszeresen belekötni részletekbe.

A leírásodból teljesen világos, hogy még mindig nem érted, hogy nem arról beszélek, hogy pontos volt-e a megfogalmazásom, hanem arról, hogy semmit sem változtatott azon, hogy ugyanúgy érthető volt, mintha teljesen precízen és pontosan írtam volna körül a jelenséget. Én itt a gondolataimat, érzéseimet igyekszem átadni másoknak, ezentúl is inkább ezt fogom tenni, mintsem jogi pontosságú szövegeket fogok megfogalmazni. Az pedig nagyon cuki (ugye, ragadós ez a passzív-agresszió), hogy vannak érveid, csak kérlek előbb értsd meg, hogy miről van szó, és abban a témában érvelj, ne abban, amiről szerinted szó van. :)

Szóval nem, nem gondolom, hogy pusztán intellektuális indíttatásból reagáltál a hozzászólásomra, amennyiben így lett volna, akkor nagyon pozitívan fogadtam volna a véleményedet, és szívesen elbeszélgettem volna veled arról, hogy melyik elnevezést találod pontosnak. De nem ilyen stílusban meg nem személyeskedve. ;)

Az is elég érdekes, hogy amióta reagáltam a személyeskedésre, azóta valahogy elsunnyogtad a reakciót rá. Na nem mintha hiányozna, csak talán te is beláttad, hogy felesleges provokáció volt, és ha így történt, akkor azt is érted, hogy miért nem értékelem pozitívnak a veled való beszélgetést a jelenlegi körülmények között.

A fát nagyon pontosan és részletesen leírtad, örülök, hogy érdeklődsz ilyen dolog iránt, csak kérlek, értsd meg, hogy most itt az erdőt kellett nézni. :)
stormborn
#35 (2017-12-07 00:18:32) |
#missy69: Lehet lovagolni a szavak teljesen pontos definícióján, de azt ugye azért értjük, hogy míg BDSM az egy másfajta szexuális gondolkodásmód (nem feltétlenül csak szexuálisan egyébként) jelent, addig a te példáidban csak fiziológiai/biológiai hasonlóság van. Nem tartalmaz közös gondolkodásmódot, eszmeiséget vagy akár életszemléletet.
Ismételten csak annyit tudok mondani, hogy néha próbáld a lényeget meglátni, és ne kizárólag kötözködni. Nem attól leszel valaki, és nem attól fognak valakinek tartani.
nincs kép food-to-go
#33 (2017-12-07 00:04:50) |
#missy69: valóban totál kamu a poszter, a telefonszámot csekkoltam, így jöttem rá, valóban a poszt olvasása közben eszembe se jutott a hitelességet ellenőrizni, de nem hiszem, hogy ez azt jelenti, hogy "hülye" lennék, maga a történet teljesen hihető, és mindennapi
octopussy
#31 (2017-12-06 21:37:53) |
#mrneistat: 

na, ha ez megnyugtat, ez a blog meg az írója, akárki is az, még nagyobb disszonancia :)
stormborn
#30 (2017-12-06 19:18:53) |
#missy69: Felhívnám a figyelmedet az idézőjelre, érdekes módon az adatlapodon még tudtad mire való. 
Valóban a közösség szó találóbb, de hogy miért okozott számodra ekkora problémát egy költői túlzás az jó kérdés.

Számodra talán a szex egy megfelelő minőségű partnerrel (úgy éreztem ez a legfontosabb szó számodra) talán nem jelent többet, mint egy átlagos hétköznap? Amennyiben igen, akkor miért is probléma, ha az unalmas hétköznapokhoz képest valami többet keresek?

Én is megnéztem az adatlapodat cserébe. Engem a passzív-agresszív szivecskék zavarnak támadó jellegű mondatok végén. De annak őszintén örülök, hogy legalább valódi részleteket tudhattam meg rólad, például, hogy kedves és szép lányokat is keresel!

Várj, gyorsan ki kéne tennem, hogy OFF, nehogy azt higgye valaki, hogy csak öncélúan fontoskodok! :-)
stormborn
#29 (2017-12-06 05:27:03) |
#food-to-go: Nem mondtam, hogy eddig olyan remek volt a reputáció, de attól még nem kell tovább rontani rajta. :)

egyvagyok
#27 (2017-12-06 00:54:55) |
#missy69: 
Ninca itt baj, csak ne lássunk bele többet a történetbe, mint ami :)
egyvagyok
#25 (2017-12-06 00:47:09) |
#missy69: 
Ha ez így van, akkor viszont én nem értelek.
Ennyi
egyvagyok
#21 (2017-12-06 00:33:42) |
#missy69: 
Nem irom ide ki nyilvánosan, de egy kis kereséssel te is megtudatsz pár infot.
nincs kép food-to-go
#20 (2017-12-06 00:29:56) |
igenis... hülye vagyok, és ízlésem sincs, értettem
nincs kép food-to-go
#16 (2017-12-06 00:13:51) |
#missy69: valóban, az emberek közt sok a hülye
ismered a bloggert személyesen? ezért vagy ennyire biztos abban, hogy kamu a személy, és az írás is?
egyvagyok
#15 (2017-12-05 23:58:21) |
#missy69: 
Egy kicsit olvasnod kellene, sok mindent megtudnál a miértekröl.
nincs kép food-to-go
#13 (2017-12-05 21:21:13) |
#missy69: világos, hogy nem voltál képes értelmezni, amit olvastál, gyanítom, hogy kábé nulla az empátiád a blogger felé, aki kb. egyidős veled, ha észrevetted, na most milyen életút áll mögötte, hol tart most, és mi vár rá szerinted? és mögötted milyen út áll, hol és hova tartasz? válaszold meg ezeket a kérdéseket legelőször! hm? egy 24 éves lány, aki sikeres, és boldog jövőt képzelt magának, tele volt bizakodással, jó képességű... nem képes finanszírozni a városi tanulmányait, és ebben az egyébként segítő szándékú szülei sem tudják támogatni... a testével bevételhez juthat, de hatalmas árat fizet ezért: 24 éves, és nem képes élvezni a testiséget, belegondoltál ebbe? a dominák keresettek, ez a megoldás, eljátszom nekik, amit kérnek, és fizetnek érte... mégis, kevés ennél szomorúbb dolgot olvastam
és te, kedves okostojás? mi a te történeted?
nincs kép food-to-go
#12 (2017-12-05 21:10:38) |
#stormborn: meg kell a szívnek szakadni! :D a BDSM társadalom, szegény, oda a reputációnak :(
egyvagyok
#10 (2017-12-05 19:00:04) |
#missy69: 
Összeakadtak a betűk? ;)
Mi a baj a kettőséggel? Az itt lévőkre ez jellemző.
stormborn
#9 (2017-12-05 18:52:41) |
Engem az szomorított el a legjobban, hogy valaki ismét azért űz BDSM-jellegű szexet, hogy leverje a sérelmeit a másik nemen.

Nem tudom kellőképpen kifejezni, hogy ez mennyire borzalmasan káros mind az egyénekre, mind a "BDSM társadalom"megítélésére nézve. :(
stirlingarcher
#7 (2017-12-05 14:06:41) |
Mindenesetre elég ellentmondásos a stílusa a blogban és az adatlapját összehasonlítva. Mintha nem is egy személy írta volna a kettőt...
egyvagyok
#6 (2017-12-05 11:20:46) |
#lover: 
Azt kerestem, hogy hol írja a blogger, ez igaz történet? Sehol nem találom...
nincs kép lover
#5 (2017-12-05 11:09:51) |
Hatalmas ellentmondás van a reg. lap, s a blog között. 
Mondhatni, mintha nem is az az ember írta volna. 
Melyik az igazi? 

Lehet egyik se. 
mrneistat
#3 (2017-12-05 07:07:04) |
Minek a rövidítése az EPKN?
mrneistat
#2 (2017-12-05 07:04:01) |
Ismertem valakit (legyen a neve Kati), aki egyszer azt mondta nekem, hogy ő világ életében középszerű volt. Az iskolában se rossz, se jó tanuló nem volt. Kamaszként nem volt se csúnya, se szép. Az emberek kedvelik, senki sem gyűlöli, de igazán közel sem áll hozzá senki.
 
34-35 éves korára ez már rettentően zavarta. 2 gyerek, boldog házasság, közös otthon - és összekavart egy pasival. Párszor voltak együtt, pár hónapig tartott a románc, de Kati kivirágzott és szerencsére utána is maradt ebben az állapotban. Amennyire tudom azóta is a férjével van, lett még egy gyerek, és Kati sokkal boldogabb, mert már nem érzi magát középszerűnek.

Amit én ebből látok: sokkal több vagy, mint aminek most érzed magad.Az, amit magadról gondolsz nem a valós kép, te torzítva látod...
nincs kép food-to-go
#1 (2017-12-05 01:44:19) |
szia! nagy örömmel üdvözöllek a bloggerek közt, jól írsz, és rokonszenves lány vagy  <3 












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.